Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2004 #101 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg nekter å legge ut bilde av mitt... Tror jeg brukte for mange små perler, for det ble noe stusselige greier. For de av dere som ikke fikk mail fra LD før hun satte strek for prosjektet, så har jeg attachementet og kan videresende det om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #102 Del Skrevet 13. desember 2004 Her er mitt første forsøk: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=1982 Det ble da riktig så fint!! Litt lite bilde, så vanskelig å se, men det så iallefall veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #103 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvor blir det av alle de andre bildene? Jeg sendte da ut en haug med kurs... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. januar 2005 #104 Del Skrevet 11. januar 2005 Sorry, jeg lagde et til moren min lille juleaften og pakket det inn og ga det bort før jeg fikk tatt bilde! Lover å lage et til veldig snart og så skal jeg sende bilde. LOVER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 11. januar 2005 #105 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg ga også bort før det ble tatt bilde, dessverre... men lager sikkert fler. Og de ble i hvert fall veldig populære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #106 Del Skrevet 11. januar 2005 Og de ble i hvert fall veldig populære! Godt å høre! Da fikset dere det iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 11. januar 2005 #107 Del Skrevet 11. januar 2005 Har ikke begynt enda jeg Men var på Perlehuset i går, så nå har jeg store planer for helgen. Kanskje jeg får lagt det ut her etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #108 Del Skrevet 11. januar 2005 Det hadde vært fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 11. januar 2005 #109 Del Skrevet 11. januar 2005 LD: Eg har ikkje digitalt kamera, men har i alle fall fått bilde av det første armbandet eg laga. Det vart julegåve til mamma, sidan det vart heilt hennar fargar og sånt, og ho likte det veldig godt! Med tid og stunder kan eg sikkert få til bilde av nokre fleire - laga 3-4 stk. like før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #110 Del Skrevet 12. januar 2005 Kjempefint, Pip! Nydelige farger! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 13. januar 2005 #111 Del Skrevet 13. januar 2005 Kjempefint, Pip! Nydelige farger! :-) Tusen takk, LD! Sidan du er 'mentoren' min, er det stas å få ros! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #112 Del Skrevet 14. januar 2005 Sidan du er 'mentoren' min... :oops: :oops: :oops: (Med et lite snev av stolthet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 14. januar 2005 #113 Del Skrevet 14. januar 2005 :oops: :oops: :oops: (Med et lite snev av stolthet... ) Du er no vel søt! Men du bør vere stolt ja - litt av eit arbeid som låg bak 'undervisninga' - tusen tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 15. februar 2005 #114 Del Skrevet 15. februar 2005 Har aldri prøvd å legge bilder her før, så jeg får se om dette virker. Forhåpentligvis er dette et bilde av mitt første forsøk: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=512&page=1 Takk til possum og Livets Datter for kurset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #115 Del Skrevet 16. februar 2005 Wow, det så jo riktig så fint ut, allium!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. mars 2005 #116 Del Skrevet 3. mars 2005 Her er mitt andre. (Har laga i alle fall eit til, men bildet vart ikkje noko bra dessverre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #117 Del Skrevet 4. mars 2005 Dette var en morsom farge-kombinasjon!! Får litt 17.mai og vår-følelse. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresef- Skrevet 17. mars 2005 #118 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå har jeg endelig fått sulla meg til å lage "LD-armbånd"! Det var litt kinkig synes jeg! Fikk det ikke så fint på baksida, men det er jo egentlig ikke så nøye heller da kanskje? Her og her er mitt første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #119 Del Skrevet 18. mars 2005 Her og her er mitt første forsøk! Lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 18. mars 2005 #120 Del Skrevet 18. mars 2005 :oops: tusen takk! Hvordan gjør du det når du tvinner det sammen... Passer du på at det blir pent på baksida eller er det ikke så nøye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå