Gå til innhold

~ Smykkelaging - vil du se armbåndet mitt? ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg nekter å legge ut bilde av mitt... Tror jeg brukte for mange små perler, for det ble noe stusselige greier.

For de av dere som ikke fikk mail fra LD før hun satte strek for prosjektet, så har jeg attachementet og kan videresende det om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Sorry, jeg lagde et til moren min lille juleaften og pakket det inn og ga det bort før jeg fikk tatt bilde! Lover å lage et til veldig snart og så skal jeg sende bilde. LOVER! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga også bort før det ble tatt bilde, dessverre... men lager sikkert fler. Og de ble i hvert fall veldig populære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke begynt enda jeg :sjenert: Men var på Perlehuset i går, så nå har jeg store planer for helgen. Kanskje jeg får lagt det ut her etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LD: :klem:

Eg har ikkje digitalt kamera, men har i alle fall fått bilde av det første armbandet eg laga. Det vart julegåve til mamma, sidan det vart heilt hennar fargar og sånt, og ho likte det veldig godt! :)

Med tid og stunder kan eg sikkert få til bilde av nokre fleire - laga 3-4 stk. like før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops:

(Med et lite snev av stolthet... :wink: )

:ler2: Du er no vel søt! Men du bør vere stolt ja - litt av eit arbeid som låg bak 'undervisninga' - tusen tusen takk for hjelpa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

• 3 uker senere...
Annonse

Dette var en morsom farge-kombinasjon!!

Får litt 17.mai og vår-følelse. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Theresef-

Nå har jeg endelig fått sulla meg til å lage "LD-armbånd"!

Det var litt kinkig synes jeg! Fikk det ikke så fint på baksida, men det er jo egentlig ikke så nøye heller da kanskje?

Her og her er mitt første forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: tusen takk! :)

Hvordan gjør du det når du tvinner det sammen... Passer du på at det blir pent på baksida eller er det ikke så nøye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...