Cilla Skrevet 8. november 2004 #81 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg ser LD støtt og stadig inne på et scrappe-forum, kanskje jeg skal prøve å "jage" henne hit?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #82 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg ser LD støtt og stadig inne på et scrappe-forum' date=' kanskje jeg skal prøve å "jage" henne hit??[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #83 Del Skrevet 8. november 2004 http://beadwork.about.com/library/weekly/aa021698.htm Takk, men det er feil type. Se linken i aller første innlegg her, så ser du armbåndet jeg vil lære meg å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 9. november 2004 #84 Del Skrevet 9. november 2004 Takk, men det er feil type. Se linken i aller første innlegg her, så ser du armbåndet jeg vil lære meg å lage. Linken er til smykket ja, det kunne jeg jo ha skrevet. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. november 2004 Forfatter #85 Del Skrevet 22. november 2004 Uff, sorry alle sammen! Har ikke vært her så mye i det siste. Nå har jeg dårlig samvittighet. Jeg skal sette meg ned og lage et slikt armbånd ikveld, og prøve å ta bilder "step-by-step". Kan alle som er interessert i et slikt "bilde-kurs" sende meg en mail på [email protected], med mail-adressen deres, så skal jeg sende dere alle sammen et mini-kurs. :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. november 2004 Forfatter #86 Del Skrevet 22. november 2004 http://beadwork.about.com/library/weekly/aa021698.htm Dette er et dutch spiral- halskjede, og er en helt annen teknikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #87 Del Skrevet 23. november 2004 Kjempeflotte smykker, du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. november 2004 Forfatter #88 Del Skrevet 24. november 2004 Snart ferdig med "kurset" nå, men det tar litt tid, vet du... Skulle bare stikke innom for å si at jeg ikke har glemt dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 24. november 2004 #89 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg venter spent :-) Du er kjempesnill LD som gidder dette for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #90 Del Skrevet 2. desember 2004 Da har jeg sendt mail til dere som har bedt om det! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #91 Del Skrevet 2. desember 2004 Da har jeg sendt mail til dere som har bedt om det! Lykke til! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #92 Del Skrevet 2. desember 2004 Da forventer jeg at alle legger ut bilde også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #93 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan jeg bare spørre om et par ting? *mase* Ble litt forvirret nemlig. Du skriver ved bilde 4 at du begynner med en wire på ca 80 centimeter. Og så på bilde 7 har du plutselig masser av wirer. Skal alle være ca 80 centimeter? Og trer du en type perler på hver wire eller blander du perler på strengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, på bilde 7 står det: "Gjenta trinn 4-7 med de andre perlene". Alle lengdene skal være like lange, dersom du ikke oppdager at det var altfor mye når du tvinner den første. Da kan du gjøre de neste litt kortere. På bilde 4 står det: "Du kan enten feste en EN type perle pr. wire, eller hulter til bulter. Alle wire-lengdene skal til slutt tvinnes sammen, så det har ingen betydning. " JEG foretrekker personlig å tre EN type perle pr. wire. Iallefall til å begynne med. Hvis du til slutt sitter igjen med bare forskjellige perler, trer du disse bare på den siste wiren. Det har ingen ting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #95 Del Skrevet 2. desember 2004 Takker! Hadde tydeligvis ikke lest teksten godt nok - selv om jeg hadde lest den flere ganger... :oops: Nå venter jeg bare på å få flere perler i posten, så begynner forsøkene! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 3. desember 2004 #96 Del Skrevet 3. desember 2004 Kan jeg også få en mail/PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 3. desember 2004 #97 Del Skrevet 3. desember 2004 Kan jeg også?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 5. desember 2004 #98 Del Skrevet 5. desember 2004 Åh, jeg hadde jo tenkt å sende deg en mail jeg også. Sender mailadressen på PM til deg jeg, går det greit? Gidder ikke logge meg på mailen nå.. *venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #99 Del Skrevet 9. desember 2004 Nå håper jeg alle som har bedt om det, har fått mailen sin. Dette ble litt mer omfattende enn jeg hadde trodd på forhånd (fikk ca. 65 mail-henvendelser :o ), så jeg setter dessverre en strek for dette nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 11. desember 2004 #100 Del Skrevet 11. desember 2004 Da forventer jeg at alle legger ut bilde også!!! Her er mitt første forsøk: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå