majan Skrevet 13. august 2004 #41 Del Skrevet 13. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 13. august 2004 #42 Del Skrevet 13. august 2004 Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille ma Skrevet 14. august 2004 #43 Del Skrevet 14. august 2004 Wow sier nå bare jeg!!!!!! Inspirasjon som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. august 2004 #44 Del Skrevet 14. august 2004 Ååå...nå fikk jeg også lyst til å lage smykker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 14. august 2004 #45 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg fant denne tegningen her. Kanskje du kan beskrive prosessen med ord, skjønner ikke helt tegningen... Den var ikke helt god å skjønne nei.. Fikk lyst til å prøve jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 14. august 2004 #46 Del Skrevet 14. august 2004 Livets datter: Du skriver at du bruker stavperler, når jeg ser på bildet av armbåndene dine, ligner de lite på stavperler, er det noe ikke jeg har skjønt eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. august 2004 #47 Del Skrevet 14. august 2004 :o Jeg er imponert!!! Trodde ikke man kunne lage noe så flott selv! Du har jo virkelig talent, Livets Datter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 14. august 2004 #48 Del Skrevet 14. august 2004 Livets datter: Du skriver at du bruker stavperler, når jeg ser på bildet av armbåndene dine, ligner de lite på stavperler, er det noe ikke jeg har skjønt eller??? det er vel kjede som hun har laget av stavperler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. august 2004 #49 Del Skrevet 15. august 2004 Nydelig. Får veldig lyst å ta opp en ny hobby :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 15. august 2004 #50 Del Skrevet 15. august 2004 det er vel kjede som hun har laget av stavperler! Skjønte det nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. august 2004 Forfatter #51 Del Skrevet 16. august 2004 det er vel kjede som hun har laget av stavperler! Ja, det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 17. august 2004 #52 Del Skrevet 17. august 2004 venter fortsatt på mail fra deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #53 Del Skrevet 29. september 2004 Disse var kjempefine! Hva trenger en av utstyr når en skal begynne å lage smykker, og en det en bok å få kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2004 #54 Del Skrevet 29. september 2004 Disse var kjempefine! Hva trenger en av utstyr når en skal begynne å lage smykker, og en det en bok å få kjøpt? Noen (store) bokhandler selger "starter-kit". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 29. september 2004 #55 Del Skrevet 29. september 2004 Greit at jeg er mann og sånt...Men dette var riktig lekkert... Tenker litt på hvilke kjole en kvinne med slike smykker skulle ha på seg. Og tenk på henne naken da, med de smykkene...wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2004 #56 Del Skrevet 29. september 2004 Utrolig flotte, akkurat noe slikt jeg har vært på utkikk etter. Jeg vil også lage! Du har startet en KG-trend her, ser det ut til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #57 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er jo hyggelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 7. oktober 2004 #58 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kjempelekre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 11. oktober 2004 #59 Del Skrevet 11. oktober 2004 Inspirert av denne tråden, men også av langvarig ønske om å prøve, lagde jeg idag mitt første smykke!! Ikke helt symmetrisk på mm, men greit nok som første prosjekt Håper på flere bilder og tips og ideer på denne tråden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 11. oktober 2004 #60 Del Skrevet 11. oktober 2004 ...kom visst dobbelt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå