Livets datter Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Hvis jeg har gjort dette riktig, kan du smugkikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Så fint det var!! Du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nigella ul Skrevet 3. august 2004 #3 Del Skrevet 3. august 2004 Det var RÅLEKKERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 3. august 2004 Takk! :oops: Her er det samme arbåndet i en annen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*AM* Skrevet 3. august 2004 #5 Del Skrevet 3. august 2004 Det er kjempe flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 3. august 2004 #6 Del Skrevet 3. august 2004 Så fine de er. Jeg har kjøpt meg noe utstyr til perling, og tenkte på å gå i gang utover høsten. Disse armbåndene ble en kjempeinspirasjon til julegaver til to venninner som jeg gir til hver jul. (I fjor fikk de tova-vesker og året før pjuskesjerf.) Jeg liker å overrake dem med noe fint og hjemmelagd. Hvor har du fått tak i perlene og var det vanskelig??? Har du flere fine saker å vise frem??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. august 2004 #7 Del Skrevet 3. august 2004 Kjempefint! jeg er også så kreativ at jeg holder på å sprekke! skal kjøpe symaskin til uka og sitte inne hele høsten og sy og lage kule klær som ikke finnes i butikken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. august 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 3. august 2004 Hvor har du fått tak i perlene og var det vanskelig??? Perlene er kjøpt hos Perlekisten. :-) Har du flere fine saker å vise frem??? Tja... gi meg et øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. august 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 3. august 2004 Kjede Ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. august 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 3. august 2004 Disse armbåndene ble en kjempeinspirasjon til julegaver Så hyggelig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 3. august 2004 #11 Del Skrevet 3. august 2004 Flott!! Jeg tror jeg skal starte en lite "syklubb" med en venninne som også har lagd litt smykker. Dette kommer jo til å bli kjempegøy. (Legg gjerne inn flere bilder og trekk tråden opp igjen senere! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. august 2004 #12 Del Skrevet 3. august 2004 Kjempefin ring! har du gått på kurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. august 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 3. august 2004 Kjempefin ring! har du gått på kurs? Ikke gått på kurs. Bare "snapper" opp litt ting her og der, og prøver meg frem på nye ting og metoder. Kjempegøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #14 Del Skrevet 3. august 2004 Oj, de armbåndene var kjempefine Hvordan lager du slike..? Har du en tykk sølvtråd som du snurrer tynn sølvtråd rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. august 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 3. august 2004 På disse bruker jeg wire, og "snurre" er stikkordet, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 5. august 2004 #16 Del Skrevet 5. august 2004 bruker du gimpenål til å lage de armbåndene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. august 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 6. august 2004 bruker du gimpenål til å lage de armbåndene? Nei, bruker ikke nål i det hele tatt på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 6. august 2004 #18 Del Skrevet 6. august 2004 så flink du er!!!!!!!!!!!!!! har alltid hatt lyst til og prøve, men jeg synes det ser så vanskelig ut. Hva trenger jeg for og begynne, og finnes det noen bøker eller veiledning på dette??? Og du hvor mye kommer det armbåndet på??? hadde vært et kjempe fint julegave tips til venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 6. august 2004 #19 Del Skrevet 6. august 2004 Så kjempestilig! Jeg blir litt misunnelig, jeg... er ikke så kreativ og fingerferdig av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 9. august 2004 #20 Del Skrevet 9. august 2004 Kjempeflotte! Likte spesielt godt armbåndene. Gi en lyd om du kunne tenke deg å selge et... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå