Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Er det ikke bare naturlig at en vannfast mascara skal tåle en dusj uten å smitte av? Med hårvask, riktignok, men jeg var veldig oops på å ikke gni øynene. Allikevel var halvparten borte da jeg kom ut av dusjen. Føler meg LURT, rett og slett. Bra mascaraen er god ellers,hvis ikke hadde jeg blitt skikkelig sur. Det dreier seg om Distinguish Mascara fra Shiseido. Bra, men altså ikke vanntett. The quest continues. Jeg må ha noe som funker om sommeren, med trening, sol, svette...(ikke Kanebo)
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Hm: Det var rart. Min mor har motsatt erfaring med nettopp denne mascaraen. Hun syns den er så fantastisk, den tåler både regn og dusj uten å smitte av. Jeg har selv også prøvd den og den satt veldig bra på meg også.
Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Den tålte en hard treningsøkt der det silte av meg, men merkelig nok ikke dusjen etterpå. Jeg hadde hørt masse godt om at den skulle sitte så godt, og ble litt forbauset.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 i en test nå nylig var det body shop sin vannfaste som skåret høyest.
Gjest Cuddly Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 i en test nå nylig var det body shop sin vannfaste som skåret høyest. I KK's test kom den på DESIDERT siste plass... Den dugde ikke til noen ting, hverken påføring, utseende, vann, badstu - ju neim itt!
Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 Hvilken vant, My? Jeg vil ha en vannfast mascara til treningsbruk om sommeren, og den må tåle en dusj. Kanebo 38Gr liker jeg ikke, da den ikke gir noe som helst bortsett fra farge. Øyenvippene mine er ikke sååå lyse, og da kunne jeg like gjerne permanentfarget dem...
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Denne kom best ut i en test i Norsk Ukeblad tror jeg det var. Man kan jo ikke stole fullt på slike tester uansett, men den fikk mye skryt i hvert fall. http://secure.strawberrynet.com/strawberry...2.asp&Referrer=
Gjest Veslepuz Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 jeg har det selvsamme problemet med en flytende eyeliner jeg kjøpte en gang. det stod på den at den var vannfast! bare tull! gni på med en våt finger og alt er borte! jeg følte meg veldig snytt da den kosta 5 euro og jeg hadde egentlig ikke råd til den. da er den jeg bruker fra collection 2000 nesten mer vannfast og det står jo ikke på den at den er det jo! huff....
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Jeg liker godt L'Oreals vannfaste Intensifique. Gir både fylde og litt lengde til vippene, og sitter bra på meg i hvert fall!
Gjest Lea Skrevet 3. august 2004 #10 Skrevet 3. august 2004 Jeg kjøpte en vannfast fra YSL. Antok at den var bra, fordi den ble anbefalt i parfymeriet og kostet ganske mye. 1. Børsten er VOND 2. Maskaraen klumper 3. Den sitter ikke på vippene 4. Den sitter bom fast på huden (og på huden kommer den jo, ettersom den ikke sitter på vippene).
Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. august 2004 #11 Skrevet 3. august 2004 I testen KK hadde, mener jeg at både Lancomè og Dior hadde vannfaste mascaraer som fikk veldig godt omtale.
Gjest Ethereal Skrevet 4. august 2004 #12 Skrevet 4. august 2004 HVORFOR HVORFOR tok Rubinstein den vannfaste versjonen av Spectacular av markedet :evil: ? Jeg gjør et nytt forsøk med Distinguish i dag, siden jeg liker børsten og effekten. Tynn kost, gir flotte, lange vipper. Så får vi se om den tåler litt vann senere.
Gjest Cuddly Skrevet 4. august 2004 #13 Skrevet 4. august 2004 Hvilken vant' date=' My? Jeg vil ha en vannfast mascara til treningsbruk om sommeren, og den må tåle en dusj. Kanebo 38Gr liker jeg ikke, da den ikke gir noe som helst bortsett fra farge. Øyenvippene mine er ikke sååå lyse, og da kunne jeg like gjerne permanentfarget dem...[/quote'] Huff, nå har jeg kastet bladet... Chanel hadde en på topp, men det var også en mye billigere som var like vannfast, ga bare litt mindre fylde eller noe. ER DET NOEN SOM HAR DET KK'ET???
Gjest Virvel Skrevet 4. august 2004 #14 Skrevet 4. august 2004 Den gamle vannfaste mascaren til BodyShop var god, den nye er ubrukelig. Jeg bruker Kanebo 38° og liker den veldig godt, men hvis det er volum og lengde du er ute etter, er den nok ikke noe tess, nei. Sånn til hverdags når man ikke vil se veldig sminket ut, er den imidlertid super. Mamma bruker en vannfast en fra Chanel, og har brukt den så lenge jeg kan huske. Det tyder vel på at hun er fornøyd...? :-)
lizzy x Skrevet 4. august 2004 #15 Skrevet 4. august 2004 bra vannfast er : l`oreal sin long lashes..har ellers god erfaring med maybelline,det trenger ikke nødvendigvis å være det dyreste på markedet for å være bra
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2004 #16 Skrevet 25. september 2004 Forresten var jeg litt kjapp med å fordømme denne mascaraen, den begynte plutselig å sitte bom fast, og funker finfint!
Elze Skrevet 27. september 2004 #17 Skrevet 27. september 2004 Denne kom best ut i en test i Norsk Ukeblad tror jeg det var. Man kan jo ikke stole fullt på slike tester uansett, men den fikk mye skryt i hvert fall. http://secure.strawberrynet.com/strawberrynet.asp?language=1&CurId=45&url=./makeup/makeup.asp&sidenavurl=../makeup/sub_nav12.asp&Referrer= Jeg får ikke denne linken til å virke, men tror gjest refererer til Nina Ricci Tearproof. Jeg så nemlig den testen og kjøpte derfor mascaraen på Gardermoen på vei på ferie. Den sitter OK, men etter en hel dag på jobb og trening etterpå smitter den litt av. Ikke gir den volum eller lengde heller, men for dem som liker en veldig naturlig look, kan den kanskje være et alternativ. Jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2004 #18 Skrevet 27. september 2004 Jeg kjøpte Chanels vannfaste (mulig de har flere varianter, men uansett, en av dem) og det er noe av det verre jeg har vært borti. Den lager klumper og fester sammen vippene ytterst, noe som ser vanvittig dumt ut Den drysser etter kun et fåtall timer Den har en gedigen børste som er vanskelig å håndtere Den fester seg svært godt på huden, det tok noen morgentimers hissig frustrasjon for å løse DET problemet Usj... Men er veldig fornøyd med Chanels Sculpte Cils da, den er verdt å forsøke, selv om den ikke er vannfast (man kan jo alltids kline litt Clarings "gjøre maskaraen vannfast"-gusj over, den gjør susen) Hehe, ble mye klaging, detta :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå