AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Jeg ønsker å lage en stor tavle til å henge på veggen som jeg skal male med magnet, så tavle maling. Vi har panel, så jeg kan ikke male rett på veggen. Noen som vet hvilket materiale som er best? Vil en stor treplate kunne fungere? Lurer også på hvordan man bør feste den til veggen. Hvis jeg velger tre, vil man kunne skru den rett inn? Anonymous poster hash: 682dc...3db
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Jeg brukte noe helt tynn treplate eller sponplate. Funket bra det, det er jo malinga som er "greia". Har kun tavlemaling da, og synes din idé høres bedre ut. Har funnet ut at magnetplass er mer nyttig uansett.. Litt avhengig av bruksområde og hva du vil ha, så ville jeg nok ha skrudd i noen fester på baksiden (som på bilderammer) og brukt noe slags ståltråd eller bånd til feste. Skal det være en stor tavle er det sikkert lurest å skru den rett i veggen ja.. en skru i hvert hjørne? Men her er jeg på dypt vann, har bare en liten som er hengt opp.Anonymous poster hash: c751d...1e7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Tenker at jeg vil ha den ganske så stor, den skal dekke over en stygg vegg Da må det nok bli en skrue i hvert hjørne ja... Tror det er lurt med magnetmaling under, vi har ikke kjøleskap med magnetiske dører, så veldig greit å ha ett sted å henge opp bilder, papirer osv Anonymous poster hash: 682dc...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå