AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 har sikkert vært spurt før? men spør på nytt jeg. jeg er en kvinne på 24 som ikke har begynt på høyere studier enda, men har en jobb. er nysgjerrig av meg og så jeg kommer til og ta kurs til forskjellige jobber man ikke trenger utdannelse for.. men er det viktig at jenta du dater tar høyere studier? Anonymous poster hash: 022cc...8b4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Å ikke ha høyere studier gjør ingenting. Det som gjør noe derimot er om hun hele tiden trenger økonomisk hjelp og jobben hennes fører til at hun kommer hjem hver dag med noe nytt å klage over. Anonymous poster hash: 3f780...c4c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Å ikke ha høyere studier gjør ingenting. Det som gjør noe derimot er om hun hele tiden trenger økonomisk hjelp og jobben hennes fører til at hun kommer hjem hver dag med noe nytt å klage over. Anonymous poster hash: 3f780...c4c vel, nå er jeg vel av de som stadig må ha noe å gjøre. jeg er kanskje det man kaller litt arbeidsnarkoman. og jeg vil etterhvert finne andrre yrker, og kanskje ta høyere utdannelse. problemet er at jeg sliter så enormt med det teoretiske. tidspresset og alt man skal kunne. jeg klarer bare ikke å forbedre karakterene! Anonymous poster hash: 022cc...8b4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Det spørsmål vel hva du selv ser etter? Like barn leker som oftest best. Jeg har selv høy utdannelse og ser etter en dame med høy utdannelse. De mennene som ikke selv har utdannelse har vel som oftest ikke noe krav om det...? Hadde det vært greit for deg å date en mann uten utdannelse TS? For jeg tror det er de du har mest sjans på...Anonymous poster hash: 027f9...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå