AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Tenkte jeg skulle prøve meg litt frem med oljer og slikt. Har foreløpig tenkt å bestille fra iherb, men om noen har bedre forslag er det bare å komme med! Må være relativt billig da jeg ikke har så god råd. Det jeg trenger oljer til, er: - Håret mitt! Det er tørt og kort og trenger næring. Tenkte å prøve castor oil for å booste veksten litt og kokosolje i lengdene? - Huden min. Jeg jobber mye i tørr kjøpesenterluft og glemmer ofte å spise, så den har greid det kunststykket å bli både kvisete og full av blackheads, samtidig som den er tørr som en ørken! Hurra.. Vet ikke riktig hva jeg kan prøve, har hørt at castor oil kan ha god virkning på hud også men med tanke på at jeg alt sliter litt med uønsket hårvekst i trynet er jeg litt skeptisk kjenner jeg. - Noe som øker kaloriinnholdet. Som sagt glemmer jeg ofte å spise og jeg merker det veldig på kroppen når jeg ikke får i meg nok næring. Olje inneholder jo masse kalorier i tillegg til at det har sunne fettsyrer (som sikkert også kan virke på overnenvnte problemer innenfra!) så noe jeg kan putte en skje av oppi f.eks te ville vært flott. Så foreløpig er det castor oil og kokosolje jeg har sett meg litt ut. Har også hørt mye fint om nattlysolje i forhold til hormonelle kviser, men jeg vet ikke. Jeg tenkte også å bestille noe sånn biotin som jeg så det var snakk om i en tråd om å få lenger hår. Noen forslag til andre oljer jeg bør prøve? Og noen spesifikke oljer (merker og typer etc) som dere anbefaler? Anonymous poster hash: 830cb...209
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Jeg sliter også med en vedvarende forkjølelse som jeg aldri riktig blir helt kvitt, tett nese, småhosting, generelt at jeg er litt sløv. Noen som vet om noe som kan hjelpe på det? Og så lurte jeg på om noen kunne anbefalt meg en god, naturlig ansiktskrem med høy solfaktor Anonymous poster hash: 830cb...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå