Gjest ungogdum Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Hei! :-) Jeg planlegger å reise. Alene! Jeg lurer på om noen har et land og en by som de syntes er verdt å besøke? Jeg planlegger en tur over noen måneder, så kom gjerne med flere tips og fortell hva som er så bra, og hva som er lurt å få med seg i akkurat det landet/ den byen! Jeg er en blid jente, som setter pris på møte med ukjente mennesker som vil fortelle meg om alt og ingenting. Elsker når ukjente, spesielt eldre, forteller meg om livet deres og erfaringer. Jeg liker å sitte på en cafe, eller midt i skogen å bare observere. Følge med, ta innover meg inntrykk. Jeg liker tanken på eksotiske plasser. Men vil og få med meg noe av Europa. Jeg vil oppleve dyr i sin natur, mennesker som har vokst opp i mindre heldige land enn norge, jeg vil dykke, oppleve eksotisk natur, jeg vil til NYC og LA, jeg vil se krystallklart vann og fisk i alle farger. Så om du har reist til en plass du virkelig falt for, så vil jeg gjerne vite det :-)
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Jeg reiste til Strømstad en gang for noen år tilbake. Kjøpte masse billig alkohol. Høres det spennende ut? Anonymous poster hash: bf727...699
Gjest ungogdum Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Jeg reiste til Strømstad en gang for noen år tilbake. Kjøpte masse billig alkohol. Høres det spennende ut? Anonymous poster hash: bf727...699 Strømstad! Ja! Tror bare jeg tar hele ferien der like så godt jeg! Får jo fine busspakker dit og har jeg hørt.
Gjest Badabing Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Hvis du ikke har reist noe særlig før og skal reise alene, anbefaler jeg Sørøst-Asia som startpunkt. Lettvint å komme seg rundt, ganske trygt og veldig mye ulikt man kan oppleve. I tillegg holder pengene lenge. 1
EDM Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Seoul! Verdens tryggeste by hvor alle er supervennlige. Vakker natur og en av verdens best utviklede byer med alt NYC har å by på + litt mer - men myye billigere å leve der. Du kommer til å føle deg trygg hele døgnet rundt og T-banen får deg rundt om i hele byen på kun minutter. Gjerne send PM om du lurer på noe rundt Seoul for den er virkelig et must å få med seg! Kan også kombineres med f.eks typ. Japan Endret 11. januar 2015 av EDM
Thalassos Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Sør-Afrika, definitivt! Dog ikke Johannesburg, men de fleste andre steder er trygge. Fantastiske mennesker, herlige dyr og flott natur. Ikke så fantastisk god mat, men veldig godt øl! Reiser ned selv for å jobbe med løver snart, send en melding om det høres interessant ut, så sender jeg mer info 😃
Chromium Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 På Malta er det både fisker i alle farger, krystallklart vann og hyggelige mennesker.
Gjest ungogdum Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Åå, hjertelig takk for fine svar! Da begynner googlingen og kikkingen! Det blir definitivt sør-afrika! Har dere noen spesifike byer/plasser der å anbefale :-) Må gjerne komme med mer tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå