Gå til innhold

plassering av p-plaster

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Har begynt på p-plasteret nå, og erfaringen etter et døgn er at det sitter som støpt.

Har plassert det på rumpa, det jeg lurer på om noen vet er: kan man sette det feil? hun på bilde i instruksjonsboka hadde plassert det ganske langt opp på rumpa, jeg satte det likt som henne for å være sikker. Men hvis jeg hadde plassert det lenger ned feks. midt på den ene rumpeballen, vil det være safe der? Det er jo gjerne litt fett akkurat der på kroppen da, og kanskje ikke virkningsstoffene like godt klarer å trekke gjennom da?

Det står ingenting om det i boka, bare at det kan plasseres på rumpa, ikke om man kan få satt det sånn til at det ikke funker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

På manualen som følger med, står det avbildet ringer på en skissekropp hvor man kan plassere plasteret. Overarmer, øvre del av bryst (ikke på bryst) rompeballer, foran under truse osv. Jeg pleier å ha det på rompeballene, liker ikke foran da det blir i en kroppsbrett der. Det viktige er at du må bytte rompeball (eller overarm osv) annenhver gang for plasterne. Eks. uke 1: Høyre, uke2 Venstre, uke3 Høyre. Så har du pause, og kan begynne på hvilken rompeball du vil. Hvor du vil på rompeballen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å plassere det midt mellom skulderbladene på en godt gyldenbrun kropp ikledd topp med spaghettistropper, er iallefall ikke hva jeg vil kalle en fornuftig og diskret plassering. Plasteret lyyyyyyste jo lang vei.

Da heller på rumpa :wink: Men, vil det ikke da stadig sitte løsere når man tar opp og ned buksen. En av grunnene til at jeg ikke har våget prøve det. Stoler ikke på at det sitter, og at det ikke er synlig.

Skrevet

Å ha det under bikini truse er jo ikke noe problem! :) Mitt har aldri falt av! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg pleier å ha det på rumpa eller i trusekanten.

Det er ingen fare for at det faller av, det kan løsne litt i kantene under dusj/bading, men jeg har ikke opplevd at det har løsna ellers.

Det er jo bare å følge litt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...