shoppedilla Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Hei. Jeg går helsesekretærstudiet og har vært i praksis på sykehus hvor jeg fikk tilbud om å ta ekstravakter på den ene avdelingen. Det jeg lurer på er hva lønnen ligger på når man jobber som ufaglært? Er det noen som vet? Eventuelt noen som har en god måte å formulere spørsmålet om lønn til arbeidsgiver på?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Du får den lønn etter stillingsbenevnelse. Umulig å svare deg på hvor mye. Du kan ikke kreve eller be om i det offentlige, der tar man i mot det man får.Anonymous poster hash: 21b71...c2e
Jus sanguinis Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Eventuelt noen som har en god måte å formulere spørsmålet om lønn til arbeidsgiver på?Jeg har det, ment det involverer å be arbeidsgiveren din å dra til helvete, så det det spørs om du vil følge mitt eksempel.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har det, ment det involverer å be arbeidsgiveren din å dra til helvete, så det det spørs om du vil følge mitt eksempel. Hvilken kork er det du har luktet på i natt?Anonymous poster hash: 21b71...c2e 1
shoppedilla Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har ikke tenkt til å drive med noe lønnsforhandlinger. Vil bare vite hva timelønna sånn ca ligger på før jeg sier ja eller nei. Jeg vil gjerne ha erfaringen, men pga ekstravaktene vil gå utover inntekten jeg har i dag er det greit å vite om jeg har råd til det eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå