AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Eksempler: -ikke fjernkontrollen på stuebordet -må støvsuge hver dag -vasker toalettet hver dagAnonymous poster hash: a7b47...572
Gjest brusmaskin Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Må sette pålegget i kjøleskapet etter bruk. 1
MariaHP Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 uff..har ikke noen sære ryddevaner.. bare det at når jeg setter i gang med rydding og vasking så gjør jeg gjerne alt samtidig sånn at det blir surr i hodet 1
Odin-Den-Enøyde Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Legge ting i skuffer/skap, samme hva det er. For så glemme hvor jeg har lagt det. MEn ute av syne, ute av sinn...til dama's store frustrasjon 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Må sette pålegget i kjøleskapet etter bruk. Rar vane.....Anonymous poster hash: 481d9...2c5 4
Thorn Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Vet ikke om det går som en rar ryddevane, men jeg rydder alltid når jeg er fyllesyk. Sånn skikkelig rydding, kan f.eks. begynne å bruke tanbørsta (kaster den selvfølgelig etterpå) rundt rørene under vasken, plukke av dolokket og -ringen for å få skrubbet det skikkelig etc. Siden jeg sjelden drikker må jeg selvfølgelig rydde uten fyllasyken også, men det blir aldri så effektivt som dagen derpå 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå