Apalonia Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Jeg skal kjøpe gave til samboer´n min, men hva er å foretrekke - playstation eller x-box? Hilsen Apalonia
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Jeg kjøpte playstation til min kjære for 1 1/2 år siden. Han var iallefall glad for at jeg kjøpte det og ikke x-box.
jordbær Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Jeg er et PS2-menneske. X-box og PS har stortsett de samme spillene. Hva med å spørre hva han ønsker?
Hilde Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Et stort fortrinn med xbox er jo at den kan moddes. Ikke spesielt lovlig, men akk så praktisk. (Jeg har ikke modda xbox altså! 8) )
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 Det er en del av morgengaven, og heeelt hemmelig. Derfor kan jeg ikke spørre.
jordbær Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Hehe. Kan du ikke bare si.. "Hva syns du er tøffest av ps2 eller xbox" eller starte en diskusjon.. si at "jeg mener at blabla er best.. du da?"
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 Tja, tror han i så fall tar den ganske kjapt Tror jeg har kommet frem til at han skal få velge selv. Limer bilde av dem på et kort eller noe i den dur.
Apalonia Skrevet 3. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2004 Ja, det var jeg som svarte som gjest. Glemte helt å logge meg på...
Edie Skrevet 3. august 2004 #10 Skrevet 3. august 2004 La han velge selv hørtes lurt ut. Menn er sære på sånne ting.. kan i alle fall være. Vi kjøpte x-box for halvannet år siden. Er blitt brukt to ganger tror jeg.. Jeg er altfor utålmodig til å lære med sånne spill og sambo foretrekker fortsatt pc'en...(da får han jo spilt med klanen sin.. )
^me^ Skrevet 3. august 2004 #11 Skrevet 3. august 2004 jeg ville kjøpt ps2. det har vi(samboern) og den er flittig brukt til både spill og dvd. tror han kommer til og elske den! lykke til uanz. hva du velger! :blomst_opp:
Catzy Skrevet 3. august 2004 #12 Skrevet 3. august 2004 Kanskje du kan høre med noen av kompisene hans om han har nevnt det, eller om noen av dem har en av delene. Hvis flere har samme type, så kan man jo lettere spille sammen og sånn. Catzy
Dina Skrevet 3. august 2004 #13 Skrevet 3. august 2004 Kanskje dumt spørsmål, men hva er forskjellen egentlig?? :oops: Jeg spiller ikke, men tenkte å kjøpe i julegave til mine sønner på 7 og 10 år....
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #14 Skrevet 3. august 2004 hvordan modder man ps2? og hva er å modde?
jordbær Skrevet 4. august 2004 #15 Skrevet 4. august 2004 Man setter inn en chip i spillekonsollen som f.eks. gjør det mulig å spille piratkopier av spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå