AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Syns du?Anonymous poster hash: 78582...b0a
Gjest fotballflue Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Det kommer vel an på hva man skal ha?!
^^Belle^^ Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Jeg bruker mye forskjellig, men det merket jeg har flest produkter fra er Smashbox. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Den er vanskelig. Hvis det er foundation så er det Estee Lauder.. Eyelinere så er det Stila.. Øyeskygge MAC, Urban Decay.. Øyebrynspenner etc. Anastacia. Anonymous poster hash: 492d3...c04
Lizliz Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 (endret) maskara: YSL Solpudder: too faced Rouge : hourglass Øyenskygge: Makeup Geek eller urban decay ( Mac synes jeg er overvurdert) Øyenbryn: anastasia beverly hills flytende eyeliner: loreal (hands down! ) consealer: Mac Endret 10. januar 2015 av Lizliz
Aphrodite Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Mascara: benefit they're real Øyebryn: Anastasia pomade <3 Øyeskygger: MAC, Urban Decay og Inglot Foundation: Covergirl og KIKO Concealer: Vichy Dermablend Blush: Benefit Eyeliner: Nyx liquid eyeliner (denne elsker jeg så sinnsykt mye) Pudder: w7 loose fine powder Leppestift: MAC og KIKO Lipgloss: KIKO (Dette er listen min akkurat nå, men den forandrer seg lett. De faste er derimot KIKO, Vichy Dermablend og Benefit they're real)
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. januar 2015 #7 Skrevet 10. januar 2015 Hvis jeg setter et kriterium om at kosmetikk jeg vil anbefale må også være artikler jeg har kjøpt fast de siste årene, så ser lista mi slik ut: Foundation: Giorgio Armani "Face Fabric" hhv, "Maestro" Rouge: Bobbi Brown "Pot Rouge for Lips and Cheeks" i fargen "Uber Beige" Mascara: Estee Lauder "Sumptuous Extreme" i "Extreme Black" Øyenskygge: Bobbi Brown i fargen "Grey" og "Bone", MACs "Omega" Eyeliner: Bobbi Browns Long-Wear Gel Eyeliner i "Black Ink" hhv. Lancômes Artliner Concealer/Highlighter: YSL Touche Éclat, nr. 2 Leppestiftene er stort sett fra Chanel, MAC, Bobbi Brown, og L'Oreal. Neglelakkene fra OPI og Chanel. Merker som Smashbox og Urban Decay selges ikke i butikkene her, og jeg er for pinglete til å kjøpe kosmetikk over nettet.
Jenta. Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Omtrent all sminken min er fra The Balm, utenom leppeprodukter og foundation. Sverger til doublewear foundationen fra Estee Lauder for evig og alltid
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Hvis jeg setter et kriterium om at kosmetikk jeg vil anbefale må også være artikler jeg har kjøpt fast de siste årene, så ser lista mi slik ut: Foundation: Giorgio Armani "Face Fabric" hhv, "Maestro" Rouge: Bobbi Brown "Pot Rouge for Lips and Cheeks" i fargen "Uber Beige" Mascara: Estee Lauder "Sumptuous Extreme" i "Extreme Black" Øyenskygge: Bobbi Brown i fargen "Grey" og "Bone", MACs "Omega" Eyeliner: Bobbi Browns Long-Wear Gel Eyeliner i "Black Ink" hhv. Lancômes Artliner Concealer/Highlighter: YSL Touche Éclat, nr. 2 Leppestiftene er stort sett fra Chanel, MAC, Bobbi Brown, og L'Oreal. Neglelakkene fra OPI og Chanel. Merker som Smashbox og Urban Decay selges ikke i butikkene her, og jeg er for pinglete til å kjøpe kosmetikk over nettet. Smashbox får du kjøpt på Kicks. (om du har en Kicks k nærheten that is. Det kan jo hende du ikke har det når jeg tenker meg om... )
Maddy25 Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Har lyst til å prøve Anastasia pomade, men er så usikker på fargene. Jeg har lyst hår og veldig kald brun/grå farge på brynene. Dere som bruker denne, hva tror dere passer meg?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Har ingen merkefavoritter mer egentlig.
smalls Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Jeg er veldig fornøyd med BareMinerals og Too Faced
vimsefrøken Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 Det blir nesten umulig å si, da det kommer helt an på hva slags sminke produkt det er. Men generelt er jeg veldig glad i disse merkene: - Urban Decay - Dior - Chanel - Eva Garden - ID Bare Minerals - Glo Minerals - The Balm Har mye sminke produkter fra andre merker også, men ser jeg i sminkepungen min er det disse merkene det er flest produkter fra og gjerne de jeg er mest fornøyd med
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2015 #15 Skrevet 11. januar 2015 Smashbox får du kjøpt på Kicks. (om du har en Kicks k nærheten that is. Det kan jo hende du ikke har det når jeg tenker meg om... ) Tusen takk for tipset, det var snilt av deg, men jeg bor dessverre i all utlendighet.
hufsa! Skrevet 11. januar 2015 #16 Skrevet 11. januar 2015 Mac og jeg har Kicks men ingen Mac der men bes på Kicks på nettet og henter på Kicks butikk i nærheten så slipper jeg frakt,.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #17 Skrevet 11. januar 2015 Syns du?Anonymous poster hash: 78582...b0a Kommer an på om du tenker low end eller high end merker.
Bollaa1 Skrevet 11. januar 2015 #18 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Clinic og Chanel:) Har vært trofast mot dem i mange år Endret 11. januar 2015 av Bollaa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå