Xtra_lilje Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Var på parfymeriet og skulle ha meg en ny parfyme i går, men kan jo bli forvirret av mindre vil ha en frisk, mild hverdagsparfyme, gjerne en serie med lotion og deo, ikke søt/tung! Disse har jeg prøvd. - Lancome/miracle - god, men litt søt. - Romance/RL - en av mine favoritter - CD/ Dolce Vita - grei, men litt anonym - CD/ Addict - tung,passer best til fest på høst/vinter.. - Burberry/touch - - Cerruti 1881- ok, litt sterk - Biotherm Eau Vitamine - ikke parfyme da, men liker denne...blir litt lei av sitruslukten i lengden da. Noen som har noen å anbefale??
Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Kanskje du vil like Ralph Lauren Ralph? Den er frisk, og bittelitt søt. Ellers har du jo de ultrapopulære L'Eau d'Issey, som lukter hav og agurk, eller D&G Light Blue.
aline Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Jeg er veldig glad i Elizabeth Ardens Iced Green Tea. Den er frisk og vår/sommerlig, ikke søt (i min nese ihvertfall) og lett. Bruker nesten bare den nå på sommeren. Men vet ikke om de har den i norge? jeg finner den ikke på nettet eller noe jeg? kjøpte min på tax free som spontankjøp og har ikke sett den andre steder... noen som vet?
Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 De har i hvertfall masse ulike varianter av EAS Green Tea, Spiced er den orange, er det ikke? Sjekk hos Esthetique, så finner du den sikkert. Ellers glemte jeg Cool Water.
Vilje Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 hva med good old Laura da?? En vinner for meg iallefall, selv om den kanskje (for noen) er litt for lite spesiell og dermed for lite trendy. Men skal man dømme etter kommentarer jeg får på parfymene jeg bruker, er den en vinner.
Gjest Poirot Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Mine favoritter: Laura L'eau d'Issey All about Eve Joop
Gjest Coral Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 Kjøpte for litt siden L`eau Par fra Kenzo. Den er i hvert fall veldig frisk (og lett nå om sommeren)..
Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Kjøpte for litt siden L`eau Par fra Kenzo. Den er i hvert fall veldig frisk (og lett nå om sommeren).. 'par' betyr faktisk 'fra'...
Gjest Coral Skrevet 3. august 2004 #10 Skrevet 3. august 2004 :oops: Hatt litt fransk på skolen men en god stund siden nå. Tenkte ikke på det, bare gjenga tittelen på flasken.
Gjest Cuddly Skrevet 3. august 2004 #11 Skrevet 3. august 2004 CK One Donna Cool Water 212 on ice Green Tea (som jeg har sett godt utvalg av på SN)
Linselus Skrevet 3. august 2004 #12 Skrevet 3. august 2004 hva med good old Laura da?? Mulig jeg er utenfor men hvor finner jeg denne? (Butikk, nett etc) Ellers syns jeg Donna lukter godt jeg
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #13 Skrevet 3. august 2004 Tommy Girl fra Hillfiger og Light Blue fra D&G er mine favoritt sommerparfymer
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #14 Skrevet 3. august 2004 'par' betyr faktisk 'fra'... Det var da voldsomt så prikete du skulle være da De fleste skjønte nok fint hva hun mente.. Er en god parfyme den fra Kenzo, liker den med blomst på derfra også. Ina i.i.
Vilje Skrevet 3. august 2004 #15 Skrevet 3. august 2004 Laura Biogotti finner du på de fleste parfymerier, cubus etc. Stikk innom og lukt Den er frisk og feminin og nyydelig synes jeg. Har brukt den i mange år.
Gjest Lilleulv Skrevet 3. august 2004 #18 Skrevet 3. august 2004 Mulig jeg er utenfor men hvor finner jeg denne? (Butikk, nett etc) Ellers syns jeg Donna lukter godt jeg :-? off er det en lukt jeg er lei av så er det Laura!!
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2004 #19 Skrevet 3. august 2004 Enig med Lilleulv...Laura er jeg også lei av (og det uten å ha brukt den selv...) Holder meg til Elizabeth Arden Green tea, Versus og DG Light blue nå om sommeren.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #20 Skrevet 3. august 2004 Donna fra Sergio Tacchini. Men mulig den er litt for søt(?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå