AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg går nå på min første mnd., uten p-piller. Jeg sluttet 25/12, etter 7 år på samme p-pille merke(Yasmin). Hadde mens 29/12-1/1, så ut i fra mine beregninger skal jeg ha eggløsning ca nå. Og i går (kveld) og idag (ettermiddag-->), har jeg følte at jeg mini tendenser til menssmerter. Har også hatt (ut ifra google) eggløsningslim.. Kan kroppen komme så fort tilbake i gjengene? Eller dette bare ønsketenkning? Vil være anonym akkurat på dette innlegget Anonymous poster hash: 5c84e...6da
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Det er veldig varierende på hvor fort kroppen kommer seg i normal syklus. Alt fra 1-12 mnd er normalt. Du kan være en av de heldige hvor alt går som normalt etter siste bortfallsblødning. Anonymous poster hash: bed5c...a52
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Oki:) da får man være aktive og krysse fingra! Hehe.Anonymous poster hash: 5c84e...6da
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Jeg gikk på Yasmin i mange år, sluttet i begynnelsen av november var tilbake i normal syklus etter siste bortfallsblødning. Var tilfeldigvis til gynekolog rett etter pilleslutt, som såg at jeg allerede hadde eggløsning! Så ja, kroppen din kan være tilbake i gjenge men, som AB nemner over, det er svært inviduelt og varierer fra person til person hvor lang tid kroppen trenger på å normalisere seg. Anonymous poster hash: 5de11...9e0
Gjest me2u Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Gikk på Yasmin og Loette kontinuerlig i 17 år og ble gravid 2 mnd etter pilleslutt. Det endte dessverre i SA(dette skjedde i februar i fjor) men nå ser det ut som bønna sitter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar:-) Og masse lykke til! Jeg krysser fingra for dere! gratulerer!Anonymous poster hash: 5c84e...6da
LukaFrost Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Etter 20 år på p-piller sluttet jeg med dem. Jeg gikk rett inn i stabil syklus. Det går åpenbart an, til om med etter at man har runda 40. Forsåvidt hadde jeg stabil syklus før p-pillene også. Har aldri hoppa over en syklus, sånn som man kan høre at enkelte gjør.
curiousity Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Slutta et par mnd før vi begynte å prøve. Fikk aldri stabil syklus, men ble gravid i en veldig lang syklus. Hadde tilsynelatende EL selv om den ikke var regelmessig, fikk positive EL-tester. Positiv EL-test den syklusen jeg ble gravid også.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Jeg går nå på min første mnd., uten p-piller. Jeg sluttet 25/12, etter 7 år på samme p-pille merke(Yasmin). Hadde mens 29/12-1/1, så ut i fra mine beregninger skal jeg ha eggløsning ca nå. Og i går (kveld) og idag (ettermiddag-->), har jeg følte at jeg mini tendenser til menssmerter. Har også hatt (ut ifra google) eggløsningslim.. Kan kroppen komme så fort tilbake i gjengene? Eller dette bare ønsketenkning? Vil være anonym akkurat på dette innlegget Anonymous poster hash: 5c84e...6da Det kan du Da jeg sluttet på P-pillene så fikk jeg eggløsning til rett tid etter blødningen fra endt brett. Gravid ble jeg også, og terminen stemte med at eggløsningen kom i rett tid. Anonymous poster hash: 8ed22...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå