Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går nå på min første mnd., uten p-piller. Jeg sluttet 25/12, etter 7 år på samme p-pille merke(Yasmin). Hadde mens 29/12-1/1, så ut i fra mine beregninger skal jeg ha eggløsning ca nå. Og i går (kveld) og idag (ettermiddag-->), har jeg følte at jeg mini tendenser til menssmerter. Har også hatt (ut ifra google) eggløsningslim..

Kan kroppen komme så fort tilbake i gjengene? Eller dette bare ønsketenkning?

Vil være anonym akkurat på dette innlegget :)

Anonymous poster hash: 5c84e...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig varierende på hvor fort kroppen kommer seg i normal syklus. Alt fra 1-12 mnd er normalt. Du kan være en av de heldige hvor alt går som normalt etter siste bortfallsblødning.

Anonymous poster hash: bed5c...a52
Skrevet

Oki:) da får man være aktive og krysse fingra! Hehe.

Skrevet

Jeg gikk på Yasmin i mange år, sluttet i begynnelsen av november var tilbake i normal syklus etter siste bortfallsblødning. Var tilfeldigvis til gynekolog rett etter pilleslutt, som såg at jeg allerede hadde eggløsning! Så ja, kroppen din kan være tilbake i gjenge :) men, som AB nemner over, det er svært inviduelt og varierer fra person til person hvor lang tid kroppen trenger på å normalisere seg.

Anonymous poster hash: 5de11...9e0

Skrevet

Gikk på Yasmin og Loette kontinuerlig i 17 år og ble gravid 2 mnd etter pilleslutt. Det endte dessverre i SA(dette skjedde i februar i fjor) men nå ser det ut som bønna sitter :)

Skrevet

Takk for svar:-)

Og masse lykke til! Jeg krysser fingra for dere! gratulerer!

Skrevet

Etter 20 år på p-piller sluttet jeg med dem. Jeg gikk rett inn i stabil syklus. Det går åpenbart an, til om med etter at man har runda 40. Forsåvidt hadde jeg stabil syklus før p-pillene også. Har aldri hoppa over en syklus, sånn som man kan høre at enkelte gjør.

Skrevet

Slutta et par mnd før vi begynte å prøve. Fikk aldri stabil syklus, men ble gravid i en veldig lang syklus. Hadde tilsynelatende EL selv om den ikke var regelmessig, fikk positive EL-tester. Positiv EL-test den syklusen jeg ble gravid også.

Skrevet

Jeg går nå på min første mnd., uten p-piller. Jeg sluttet 25/12, etter 7 år på samme p-pille merke(Yasmin). Hadde mens 29/12-1/1, så ut i fra mine beregninger skal jeg ha eggløsning ca nå. Og i går (kveld) og idag (ettermiddag-->), har jeg følte at jeg mini tendenser til menssmerter. Har også hatt (ut ifra google) eggløsningslim..

Kan kroppen komme så fort tilbake i gjengene? Eller dette bare ønsketenkning?

Vil være anonym akkurat på dette innlegget :)

Det kan du :) Da jeg sluttet på P-pillene så fikk jeg eggløsning til rett tid etter blødningen fra endt brett. Gravid ble jeg også, og terminen stemte med at eggløsningen kom i rett tid.

Anonymous poster hash: 8ed22...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...