AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Prøvde å spørre i en annen tråd uten hell så prøver her.. Kan noen som har peiling svare meg på dette; Tok el test i går, der var to streker, men ikke like sterk som kontrollstreken. Testet på nytt nå i dag og da var det såvidt jeg så to streker! Kan da el ha vært? Eller kan det være ting som påvirker testen som feks at man drikker mye ol? Anonymous poster hash: f68e6...8bd
Fjellgeita-007 Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Bare hoppi høyet du! Ta med deg kællen!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Bare hoppi høyet du! Ta med deg kællen! Hehe Er første gang jeg bruker disse testene og er en smule forvirret om jeg har klart å fange opp el eller ei!Anonymous poster hash: f68e6...8bd
Frøkenanonym Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Det kan være EL har vært. Hopp i høyet for sikkerhets skyld
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Tok en clearblue el test i går og den var negativ. Kan det forandre seg fra negativ til positiv og så negativ igjen på så kort tid?Anonymous poster hash: f68e6...8bd
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Hvor lange sykluser har du? På hvilken dag i sykllusen tok du den første testen? Anonymous poster hash: 7df54...ab2
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Hører om flere som må teste mange ganger til dagen for å få positiv test. Så for noen kan det gå veldig raskt opp og ned ja. Hvor mange dager er syklusene dine på?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Jeg begynte å teste den 8, har en syklus på ca 30 dager og forventer el ca den 13. Anonymous poster hash: f68e6...8bd
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Det høres ikke dumt ut kjenner du andre tegn på når du har EL, feks EL-slim eller smerter? Eneste måten du kan bekrefte om du har hatt EL er ved å ta tempen. EL-tester indikerer at du KAN ha EL, men ikke om det faktisk skjedde.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Det høres ikke dumt ut kjenner du andre tegn på når du har EL, feks EL-slim eller smerter? Eneste måten du kan bekrefte om du har hatt EL er ved å ta tempen. EL-tester indikerer at du KAN ha EL, men ikke om det faktisk skjedde. Hadde slim på torsdagen, men smerter fikk jeg ikke før lørdag. Da var testen negativ, så skjønner ikke dette helt. Da testen viste to streker merket jeg ikke noe bortsett fra slim, og når den er blendahvit har jeg smerter..Anonymous poster hash: f68e6...8bd
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Hmm, nei da er jeg ikke helt klok ser på min egen syklus denne gang at det er mange motstridende tegn. Eneste jeg kan stole på er at temperaturen min økte :s
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Hva slags tempen bruker du?Anonymous poster hash: f68e6...8bd
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 Jeg bruker et basaltermometer. Det er mer nøyaktig enn vanlig, og har to desimaler. Poenget er at etter EL, vil temperaturen i kroppen gjøre et tydelig hopp, og dersom den høye temperaturen har vedvare i mer enn 3 dager kan man si at EL har vært. En måler temperaturen hver morgen med en gang en våkner, helst samme tid hver dag. Dersom du er usikker på om du har EL, eller har lite tegn til det kan det være greit å prøve. Hvor lenge har dere prøvd?
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Her er eksempel på at jeg kan si jeg har hatt EL, ved forhøyet temperatur. Selv om tegnene er litt utydelige. Endret 11. januar 2015 av Frøkenanonym
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #15 Skrevet 11. januar 2015 Jeg bruker et basaltermometer. Det er mer nøyaktig enn vanlig, og har to desimaler. Poenget er at etter EL, vil temperaturen i kroppen gjøre et tydelig hopp, og dersom den høye temperaturen har vedvare i mer enn 3 dager kan man si at EL har vært. En måler temperaturen hver morgen med en gang en våkner, helst samme tid hver dag. Dersom du er usikker på om du har EL, eller har lite tegn til det kan det være greit å prøve. Hvor lenge har dere prøvd? Er den annerledes enn vanlig temp da?! Hvor kjøper man en slik? Når står jeg opp tidlig to dager i uka og noen timer senere resten så da vil vel ikke temp måling bli rikitg?Anonymous poster hash: f68e6...8bd
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 #16 Skrevet 11. januar 2015 Den du bruker for å måle feber, har bare en desimal. Et basaltermometer har to desimaler og er mer nøyaktig du kan søke på basaltermometer på billige-tester.no Tja, vet at mange tar tempen slik som du ville ha gjort det. Jeg står opp 05.30 når jeg skal på jobb, så har jeg vekkeklokken på det når jeg ikke jobber. Sovner raskt igjen etterpå så det gjør meg ingenting merket forskjell når jeg begynte å ta tempen til samme tid Mange synes/tror at dette er stress, så det er noe du må vurdere selv om du har lyst til å gjøre hvis dere ikke har prøvd så lenge og du ikke kjenner syklusene dine, kan det sikkert være greit å vente litt med det til du evt tviler på om du har EL
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #17 Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar Har en time mye å si?Anonymous poster hash: f68e6...8bd
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 #18 Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar Har en time mye å si?Anonymous poster hash: f68e6...8bd Tror det skal kunne gå greit så lenge det er med en gang du våkner(må ha den med i senga, ikke gå ut av senga før du tar tempen. Det vil kunne påvirke tempen). Du ville ikke si hvor mange pper du har prøvd? bestemt deg for å prøve temping?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #19 Skrevet 12. januar 2015 Tror det skal kunne gå greit så lenge det er med en gang du våkner(må ha den med i senga, ikke gå ut av senga før du tar tempen. Det vil kunne påvirke tempen). Du ville ikke si hvor mange pper du har prøvd? bestemt deg for å prøve temping? Så ikke at du hadde spurt om det jeg Vi er i PP 3 nå, men er usikker på el og det er mange i familien som sliter med å ufrivilligbarnløshet! Selv om det ikke trenger å si noe for meg så blir jeg bekymret. Tok ny el test i dag og fortsatt negativ, denne gangen tok jeg cb. Da jeg hadde sterkest billig test tok jeg en kl 22 og neste kl 8, da var det såvidt jeg kunne se to streker. Mulig el har vært. Mulig jeg prøver temping, men er litt usikker da jeg synes det og disse testene virker stressende Anonymous poster hash: f68e6...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå