Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tydeligvis en BMI litt under normalen. Jeg har alltid vært tynn. Nå gjør jeg det jeg kan for å få i meg nok mat, feit mat, siden vi prøver og prøver så godt vi kan. Noen der ute i samme situasjon og med erfaring? Har normal syklus og EL, men kanskje ikke godt nok for at det kan feste seg? I tillegg har jeg passert de gyldne 35...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor undervektig er du? jeg klarte å bli gravid med en BMI på 17, dessverre mistet jeg henne i uke 20.

Lykke til, jeg håper det fikser seg både med vekt og feste:)

Anonymous poster hash: 3b926...92a
Skrevet

hvor undervektig er du? jeg klarte å bli gravid med en BMI på 17, dessverre mistet jeg henne i uke 20. Lykke til, jeg håper det fikser seg både med vekt og feste:) Anonymous poster hash: 3b926...92a

Akkurat litt under, så det er jo ikke snakk om mye. Leit å høre at du mistet henne. Fått det til igjen senere? Jeg har jo abortert frivillig for 2,5 år siden, men nå er mannen i mitt liv her, og vi har sterkt ønske om en liten familie. :)

Skrevet

Hvis du er naturlig tynn, spiser godt og får i deg nok proteiner og sunt fett (avokado, olivenolje mm) og har normal syklus tror jeg sjansene skal være bra.

Skrevet

Jeg har også BMI litt lavere enn normalen. Ble gravid med en gang etter 17 år på pillen. Mistet i SA i uke 7, men er nå snart 12 uker og alt ser fint ut denne gangen :)

Så lenge du har normal mens og EL så skal det ike være noe problem å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...