Fjellgeita-007 Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har tydeligvis en BMI litt under normalen. Jeg har alltid vært tynn. Nå gjør jeg det jeg kan for å få i meg nok mat, feit mat, siden vi prøver og prøver så godt vi kan. Noen der ute i samme situasjon og med erfaring? Har normal syklus og EL, men kanskje ikke godt nok for at det kan feste seg? I tillegg har jeg passert de gyldne 35...
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 hvor undervektig er du? jeg klarte å bli gravid med en BMI på 17, dessverre mistet jeg henne i uke 20. Lykke til, jeg håper det fikser seg både med vekt og feste:) Anonymous poster hash: 3b926...92a
Fjellgeita-007 Skrevet 10. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2015 hvor undervektig er du? jeg klarte å bli gravid med en BMI på 17, dessverre mistet jeg henne i uke 20. Lykke til, jeg håper det fikser seg både med vekt og feste:) Anonymous poster hash: 3b926...92a Akkurat litt under, så det er jo ikke snakk om mye. Leit å høre at du mistet henne. Fått det til igjen senere? Jeg har jo abortert frivillig for 2,5 år siden, men nå er mannen i mitt liv her, og vi har sterkt ønske om en liten familie.
Biloba Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Hvis du er naturlig tynn, spiser godt og får i deg nok proteiner og sunt fett (avokado, olivenolje mm) og har normal syklus tror jeg sjansene skal være bra.
Gjest me2u Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har også BMI litt lavere enn normalen. Ble gravid med en gang etter 17 år på pillen. Mistet i SA i uke 7, men er nå snart 12 uker og alt ser fint ut denne gangen Så lenge du har normal mens og EL så skal det ike være noe problem å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå