Gjest The damned Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg skal ha en liten endring i kostholdet mitt, for ser at jeg tar endel dårlige valg. Spiser for lite proteiner og for mye karbohydrater, men jeg er ikke glad i kjøttpålegg så da blir det som regel ost. Er litt lei av brødskiver og knekkebrød, men det må være raskt å lage. Jeg liker alle typer egg utenom kokt egg. Liker mat med smak. Jeg er også utrolig dårlig til å spise frukt og grønt utenom til middag. Har kanskje agurk eller tomat på skiva, men ellers ingenting. Har tenkt på smoothie, men da tenker jeg at jeg må kjøpe inn så mye og så blir det ikke til at jeg lager det. Så trenger inspirasjon Tips til oppskrifter, nettsider osv?
Gjest Runforit Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 lavkarbogjortenkelt.net Ellers så er det sinnsykt godt med Gresk Yoghurt med honningmelon, røde druer, fersk ananas med Sukrin Gold og kanel Frukt som smaker like godt som godis
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Eggemelk! Det høres ekkelt ut, men det smaker godt og så er det gjort i en fei! Jeg liker ikke kaffe og jeg liker tykk konsistens, så jeg lager denne versjonen: Smelt 35-50 gram smør og kok opp 1 dl vann. Bland og kjør med stavmikser. Tilsett 1-2 eggeplommer, evt. 1 egg. mens du bruker stavmikseren. Det vil skumme masse. Bland i 1/2 ts vaniljepulver (ikke vaniljesukker altså, men rent vaniljepulver. eventuelt kan du bruke vaniljeessens), 1 ss kakao (usøtet) og 1ss sukrin gold hvis du vil ha det søtere. Vips så har du en mettende kakao på 1-2-3! Omelett. 3 egg pisket sammen med litt krydder og 3 ss fløte. Hell over i oppvarmet panne på middels til lav varme. Sleng på fyll som kjøttbiter som er ferdig varmebehandlet (skinke, spekeskinke, salami, pølse osv), paprika, løk, hvitløk, tomat, soltørket tomat, brokkoli, blomkål, avocado, ja hva nå du ønsker av grønnsaker, og et lag ost på toppen. Så står dette og godgjør seg i ca 10 minutter mens du gjør andre ting. Så er det klart til å spise. Rester av gårsdagens middag. Funker også som lunsj. Anonymous poster hash: 1315f...5f9 2
Missfebruary Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Eggewraps! Stek en tynn omelett som du krydrer godt. La den så få kjøle seg ned litt. Så kan du ha på f.eks spinat, kalkunpålegg eller løvtynn skinke, avocado og litt majones. Rull så sammen til en wrap. Speltlompewraps: speltlompe, snøfrisk, skinke/kalkunpålegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå