Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og partneren min har prøvd i et halvår nå, uten å lykkes. Det jeg lurer på, er når er selve eggløsningen ifht. når man merker symptomer på det? Jeg merket at jeg hadde litt smerter nederst i magen, ble kåt og utfloden ble seigere (sorry detaljer) onsdag og torsdag. Er det akkurat da eggløsningen skjer, eller bør vi fortsatt prøve?

Vi har hatt sex hele den siste uken tom. i går, så skulle tro at den sitter nå...

Anonymous poster hash: aa276...056
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningen er vel over når utfloden ikke er strekkbar lenger. Slik jeg har forstått det.

Husk at selv om man klaffer på EL så er de flere faktorer for at spiren skal sitte.

Anonymous poster hash: 04460...d6f

Skrevet

Har du normal syklus og kan ca beregne når EL kommer? Sist jeg hadde EL, hadde jeg det faktisk 5 dager før den gitte EL dagen, fordi jeg kjente det veldig godt i den ene eggstokken på høyre side, samt at jeg tok test fra Billlige tester som viste tydelig positiv. Prøvd vel et halvt år vi og, vet hvordan du har det. Ha sex annenhver dag i EL perioden er som regel rådet. Lykke til!

Skrevet

Eggløsningen er vel over når utfloden ikke er strekkbar lenger. Slik jeg har forstått det.

Husk at selv om man klaffer på EL så er de flere faktorer for at spiren skal sitte.Anonymous poster hash: 04460...d6f

Hm, jeg opplevde utflod, strekkbar, og dagen etter kjent jeg det godt i eggstokken og testen var positiv, men ikke mere slim. Hmmm...går sikkert an det og. Kroppen lever sitt eget liv...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...