Gå til innhold

Noen som kan forklare hva CS global offensive går ut på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan det?

Prøvde meg på det, og følte jeg bare fikk kjeft. :P Det er A og B på kartet. Hvor mange skal gå mot B, og hvor mange skal gå mot A? Hvordan og hvor skal jeg plassere bomba? HJELP :)

Anonymous poster hash: 9a1bd...31d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan hjelpe! :)

I CS så har du to lag med 5 på hvert lag. Terroristene og antiterroristene. Hvis du er terrorist så er måle ditt å plante bomben og få den til å gå av, og/eller utslette alle antiterroristene. Hvis du er antiterrorist så er målet ditt å utslette alle terroristene og/eller å desarmere bomben hvis de har fått den plantet.

Hvis du er terrorist så kan du plante bomben på A eller B bombsite. Hvis den som har bomben går mot en av de, så er det lurt om de andre følger etter, da er det større sannsynlighet for at dere får planten bomben uten å bli drept av antiterroristene først. Hvis du har bomben og du ser at alle de andre på laget ditt går mot A, så følger du etter i stedet for å gå mot B.

Hvis du er antiterrorist så er det lurere å spre seg litt rundt på kartet. Jeg tipper du spiller mest de_dust2, da dette er det mest populære kartet. Da er det vanlig at 2 går mot B, og 3 går mot A. Hvis du er på A og får beskjed om eller ser på kartet at det er mange B, inkludert bomben, så burde du gå mot B i stedet for å bli værende. Det er derfor det er så lurt å kommunisere med de på laget ditt, for eksempel med mikrofon. Hvis det kommer bare én person ut på B og alle antiterroristene løper dit, så kan resten av terroristene lett snike seg inn på A og få plantet bomben, og det er ikke så lurt.

Håper dette oppklarer det litt i hvert fall, bare si ifra hvis det er noe mer du lurer på :)

Skrevet

Jeg kan hjelpe! :)

I CS så har du to lag med 5 på hvert lag. Terroristene og antiterroristene. Hvis du er terrorist så er måle ditt å plante bomben og få den til å gå av, og/eller utslette alle antiterroristene. Hvis du er antiterrorist så er målet ditt å utslette alle terroristene og/eller å desarmere bomben hvis de har fått den plantet.

Hvis du er terrorist så kan du plante bomben på A eller B bombsite. Hvis den som har bomben går mot en av de, så er det lurt om de andre følger etter, da er det større sannsynlighet for at dere får planten bomben uten å bli drept av antiterroristene først. Hvis du har bomben og du ser at alle de andre på laget ditt går mot A, så følger du etter i stedet for å gå mot B.

Hvis du er antiterrorist så er det lurere å spre seg litt rundt på kartet. Jeg tipper du spiller mest de_dust2, da dette er det mest populære kartet. Da er det vanlig at 2 går mot B, og 3 går mot A. Hvis du er på A og får beskjed om eller ser på kartet at det er mange B, inkludert bomben, så burde du gå mot B i stedet for å bli værende. Det er derfor det er så lurt å kommunisere med de på laget ditt, for eksempel med mikrofon. Hvis det kommer bare én person ut på B og alle antiterroristene løper dit, så kan resten av terroristene lett snike seg inn på A og få plantet bomben, og det er ikke så lurt.

Håper dette oppklarer det litt i hvert fall, bare si ifra hvis det er noe mer du lurer på :)

Åh, tusen takk! :) Forklarte mye.

Hvilket våpen burde jeg velge? Og hvordan planter jeg og desarmerer bomben?

Anonymous poster hash: 9a1bd...31d

Skrevet

Du kan plante bomben innenfor det røde feltet på minikartet. Når du er innenfor området hvor du kan plante så kommer det opp en pil til venstre som dette: http://prntscr.com/5qrkyyDu velger bomben ved å trykke på 5 (eventuelt scrolle med musehjulet, ikke anbefalt) og holde inne museknappen, eller holde inne E når du er innenfor riktig område. For å desarmere bomben holder du inne E når du står rett over den :)

Når det gjelder våpen så kommer det veldig an på økonomien din. Hvis du har masse penger er det første du må kjøpe armor (Gear - Kevlar + Helmet) og Defuse Kit hvis du er antiterrorist. Som terrorist er det AK-47 som er det beste våpenet, så det vil jeg uten tvil anbefale å øve på å klare å bruke. Som antiterrorist har du to våpen som er tilnærmet AK-en som du kan bruke, M4A4 og M4A1-s, disse finner du i inventory når du ikke er i et spill. De koster det samme, men er litt forskjellige, så du må nesten bare prøve begge og se hvilken du liker best. Du kan bare ha én av de equippped.

Hvis du har litt mindre penger, men fortsatt råd til armor og et våpen, er FAMAS som antiterrorist og Galil som terrorist gode alternativer. Alle disse finner du under rifles. Ellers er P90 som er under Smgs veldig populær, fordi den er lettere å sikte med, den er dog ikke like kraftig.

Jeg anbefaler å spille litt mot bots, og øve på våpnene og planting/desarmering før du eventuelt spiller matchmaking, det er veldig nyttig :)

Skrevet

man skyter og får skins og blir kjeftet på av russere

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...