AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #981 Skrevet 16. mars 2015 Du, hun damen som var hjemme sammen med Troyen, vet du noe om henne? Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #982 Skrevet 16. mars 2015 Det var ingen dame det var en jente, med lilla truser.Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #983 Skrevet 16. mars 2015 Og det skal jeg si deg, de hadde så mye papirer over hele stuen at det var helt umulig å bevege seg der inne. Selv sofaen var belagt med papirbunker. De sa de jobbet, men hvordan kan noen jobbe i slikt papirrot? Jeg satte gryten på komfyren, og sa takk for meg. Og så så jeg på min sønn og sa at jeg er blitt for gammel til å få enda flere svigerdøtre. Da rødmet min sønn, bittelitt. Og pikebarnet sa hun ikke var interresert i å rote seg bort i gifte menn. Nå ja, det var høyst fornuftig sagt, av henne. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #984 Skrevet 16. mars 2015 Og vet, du, da jeg skulle gå igjen så stod den eldre damen fra etasjene oppe ute i trappen. Du lan være sikker på at hun stod og lyttet. Sier du det? Ja, nå, tenker jeg å levere inn bilen min. Det er så mange tullete sorte og hvite store biler som kjører direkte farlig. Jeg ønsker ikke å bli påkjørt. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #985 Skrevet 16. mars 2015 Og hva skal du gjøre med huset? Nei, det får Troy bestemme, han er mannen i familien, nå. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #986 Skrevet 16. mars 2015 Nøkler fikk hun og papirene ble signert. Kjørte henne hjem, igjen. Damen fikk det travelt, hun måtte pakke. Fint, da slapp vi unna mer eldreservicefor i dag. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #987 Skrevet 16. mars 2015 Kjørte hjem for å gi jentene noe mat. De har fått nok på farten mat alle andre ster enn hjemme, for en stund. Vaskemaskinen stod full av nyvasket tøy og ventet på å bli tømt og å få ett nytt vaskeoppdrag. Det var litt merkelig, Gubben hadde skiftet sengetøy, mens vi hadde vært borte, slikt pleide ikke han å finne på uten å bli instruert i å utføre oppdraget. Kunne dette forklares med damebesøk? Ville noen dame med vett og forstand hoppe i sengehalmen på et soverom med to sprinkelsenger på? Anonymous poster hash: 4999f...55b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #988 Skrevet 16. mars 2015 Utenfor villaen hadde noen ryddet "skog". Dette gjorde det både penere og det gjorde det lysere,minne hos oss. Verken de sorte katten eller andre katter hadde vært å se, etter at vi kom hjem. Flyplassdama drev og vasket, persienner og rullegardiner var heist opp. Bare hun ikke fant på å flytte. Fredeligere dame skulle en leite lenge etter. Når varmen nærmer seg Norge, blir vi pent nødt til å finne løsninger med trappegrind ut til verandaen. For tidlig fødte er ofte senere med å gå en til ett årsdagen. Men kravle det har de blitt eksperter på. En fremover og Thinea fortsatt baklengs inn i verden. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #989 Skrevet 16. mars 2015 Linda Eide sitter på tven og forteller om å skru på radioen. Ja, det har Gubben eller noen andre gjort. DABen er ubrukelig. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #990 Skrevet 16. mars 2015 En blind dame klager i Nettavisen over at hun ikke får trenge og ha med seg førerhunden sin. Hva er det å gå til avisen med? Hun får trene på et annet senter, problemet er løst. Agurknyheter i Mars. Avisene har lite å skrive om.... eller kanskje få personer som vil stille opp? Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #991 Skrevet 16. mars 2015 Gubben kommer omsider inn døren. Du er sen? Beklager. Har du spist? Ja, for flere timer siden. Tar noe brød, har vi egg? Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #992 Skrevet 16. mars 2015 Fant frem stekpanne, smør og egg. Gubben kom og smøg seg inn bakfra. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #993 Skrevet 16. mars 2015 Skal du ha mat, eller har du andre ting i tankene? Ja takk, begge deler, svarte Gubben og ble enda mer klemmete. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #994 Skrevet 16. mars 2015 Du, det der får du bestille time til, altså. Og i morgen får du være hjemme til klokken 5, senest. Det nytter ikke å være rykk og napp pappa, lengre. Og begge deler kommer ikke på tale, mat får du, sove i samme seng får du, om du løsriver deg en smule fra din frues legeme. Kan du bokkes for i morgen aften, Gubben skakket på hodet. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #995 Skrevet 16. mars 2015 Vi skal være i bilen senest klokken ni, i morgen tidlig, for å dra på trening. Vi har en påske å snakkes om, vi har en del organisering som kalles barnesikring å prate om, og vi har din datter Stine å prate om, samt din mor, gud bedre hennes hode er i ferd med å bli pytt i panne. Og nå skal din kone sove. Maten hans var klar på tallerkenen. Og du har kontormusen med deg? Slipp henne inn på arbeidsværelset, så hun er under kontroll, er du snill. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #996 Skrevet 16. mars 2015 Forresten, hvorfor har du byttet sengetøy og tilbake til dobbeldynen? Det var kaldt. Tullet sommerdynene inn i kleskapet ditt sammen med lakenet. Lettere å finne rent alt enn må fryse. Gikkninn og åpnet kleskapene, og der ramlet dyner og snnet pø ut. For ikke å vekke jentene ble alt lagt inn på ekstrarommet. Hadde lært ett nytt ord i syden, i morgen, i morgen. Det blir omtrent sånn cirka i morgen overimorgen. Gubben spiste som en glups hund, kysset han god natt, og sjsnglet i seng, med ipad og mobil under armen. Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #997 Skrevet 17. mars 2015 Nå får vi snart se om Gubben husker at han skal være hjemme til klokken 17.00. Middagen blir ikke aktuelt å begynne på, før han viser seg i egen person.Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #998 Skrevet 17. mars 2015 Når tid spiser man familiemiddag, når herren i huset aldri kommer hjem? Kan noen komme med oppskriften, eller må spørsmålet stilles i Trådsnella? Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #999 Skrevet 17. mars 2015 At Gubben aldri kommer hjem, er forøvrig like frustrerende som at Lyg og Lygenytt nå nærmer seg 1000 innlegg og da bør gå av med pensjon. Eller bør den gå over til bloggverdenen? Anonymous poster hash: 4999f...55b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1000 Skrevet 17. mars 2015 Vel, jentene måtte legge seg, de kunne ikke være oppe lengre og vente på en pappa som aldri dukker opp. Thinea er den eneste som har fått litt egentid med pappaen i dag tidlig da han tok henne med i dusjen. Hun vekket oss med knirking etter å ha kilt seg fast på tvers i sengen sin. Anonymous poster hash: 4999f...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå