AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #961 Del Skrevet 15. mars 2015 Sabine ble kjørt hjem, før vi kom oss hjem. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #962 Del Skrevet 15. mars 2015 Gubben insisterte, han skulle bade sydens sand og fremmede luketer av begge jentene. Han som knapt har byttet en eneste bleie på sine tenåringsbarn. Ja, ja, mannen har blitt 50 +, og har fått et annet syn på livet og på det å ha barn. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #963 Del Skrevet 15. mars 2015 Sabine ble kjørt hjem, før vi kom oss hjem. Anonymous poster hash: 4999f...55b Altså da hans nåværende tenåringsbarn, var småbarn. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #964 Del Skrevet 15. mars 2015 Når tid skal du legge deg? Gubben hylte fra badet. Ganske snart! Duger ikke til noe som helst! Gubben stod i døren, det var tydelig noe han hadde i tankene. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #965 Del Skrevet 15. mars 2015 Ikke tenk på det en gang, i natt skal det soves! våkner jentene får du prøve å våkne fra bjørnesøvnen din, og ta den som klynker. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #966 Del Skrevet 16. mars 2015 Vaskemaskinen er satt i arbeid. Gubben klaget over at vi luktet "innvandrer lukt". Vanskelig å forstå inntil koffertene ble tømt for skittentøy. Godt inntullet i dongeryskjørtet lå alt krydderet vi kjøpte på markedet. Pakket i små lukkeplastposer så lukter det en deilig blanding av krydderier. Mye bedre lukt enn de det er mulig å få i Norge eller hjemme i Danmark. Gurkemeien skal gjemmes godt, Gubbrn trenger ikke se at fruen planlegger Lussekatter - til barnehagebarna, (hans).Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #967 Del Skrevet 16. mars 2015 Fretexdama vekket oss med heftig telefonsnakking på verandaen. Kan hun ikke lære å ta hensyn til at hun bor i et boligområde? Gubben mente vi burde være glad til at vi hverken bodde over eller under henne, det har han jammen rett i. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #968 Del Skrevet 16. mars 2015 I løpet av natta "knirket" jentene noen ganger. Merkelig nok klarte Gubben å våkne og roe dem. Kanskje vi burde reise bort litt oftere? Må være sunt og fornuftig å få kjenne på følelsen av savn, innimellom? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #969 Del Skrevet 16. mars 2015 Vi må finne en ny sittevogn. Jentene liker dårlig å bli lagt flatt ned i bagvogna etter å ha liggesittet i reisetrillene. Dårlig planlegging at dette ikke er bestilt og ordnet for hundrede år siden. Sånn blir det når vi ikke helt har forstått at mer enn ti års prøving har resultert i to barn, ikke på rappen, men på en gang. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #970 Del Skrevet 16. mars 2015 Gubben forsvant kjapt på kontoret. Tilbake med hauger av vaskeltøy på badet og to barn som kravler overalt, en baklengs og en fremover ble spørsmålet hva haster mest? Vi gikk ut, for å se på verden, det hastet, mest. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #971 Del Skrevet 16. mars 2015 Kjørte over til svigermors hus, for å se hva som hadde skjedd der siden sist. Hun var ikke forberedt på besøk, brukte hennes metode; uanmeldt besøk. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #972 Del Skrevet 16. mars 2015 Hun var hjemme, men hadde egentlig ikke tid for besøk, sa hun. Nei, nei, da får vi dra igjen, da. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #973 Del Skrevet 16. mars 2015 Da fikk pipen en annen lyd, nei, vi måtte komme inn, en liten stund.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #974 Del Skrevet 16. mars 2015 Innefor døren, hele entreen til ende stod det banankasser, stablet fra gulv til tak. Tomme banankasser. Hvor mye har du pakket og hva skal du ha med deg? Nå holder jeg på å bestemme hva som skal med, hva andre kan få og om noe skal doneres til Fretex, sa svigermor. Og i dag skulle du få nøkler til leiligheten? Å det hadde jeg glemt, mobilen skulle varslet om dette, men det har mobilen glemt, svigermor så forfjamset på mobilen. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #975 Del Skrevet 16. mars 2015 Vel, da får vi kjøre bort til kommunen og finne ut av dette, før jentene blir kledd av. Ja, det er fint sa den eldre. Ut i bilen igjen, med alle mann, eh, kvinner. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #976 Del Skrevet 16. mars 2015 Hva er det med denne unge damen med lilla truse, og korte skjørter, spurte svigermor. Hvor kjenner du henne fra? Her mått vi trø varsomt og få svigermor til å fortelle.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #977 Del Skrevet 16. mars 2015 Jo, du skjønner, sist uke skulle jeg overraske Troy med middag og tok hele middagskjelen med meg og reiste over til dere. Jeg låste meg inn nede og ringte på oppe, og da kom den unge damen og åpnet. Hun trodde jeg var pizzabudet. Nei, slik mat lager ikke jeg sa, jeg, og skulle til,å gå da Troy kom ut for å se hva som skjedde, nyskjerrig har min sønn alltid vært, både på godt og vondt. Da ble vi pressentert for hverandre. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #978 Del Skrevet 16. mars 2015 Og hva pressenterte Gubben henne som? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #979 Del Skrevet 16. mars 2015 Drev og parkerte utenfor kommunen, svigermor våknet; Nei, nei, det er ikke kommunen som har nøkler det er hos Obos. Hos Obos? Ja, det er jo en privat omsorgsbolig, den er ikke kommunal. Det er for oss som har penger til innskudd, akkurat som i gamle dager den gang Troy var liten gutt. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #980 Del Skrevet 16. mars 2015 Da var det bare å kjøre videre, til Obos, og håpe dette stemte. Svingte av og fant nummeret til Obos. Ringte og forklarte, joda, nøklenen var hos dem, det var bare å komme. Var svigermor begynt å rote, bittelitt? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå