AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #781 Skrevet 20. februar 2015 Gubben komhelseblesende opp alle trappene. Trenger du å ta trappen når heisen fungerer? Trenger få blodomløpet i gang, sa han. Hva skal jeg ha med? Har du pakket? Bagen din står der, du får se hva som ligger oppi. Der er trillekofferten fra tiden på Riksen, den går snart i søpla, den er full av vonde minner. Den funker denne helgen, og jentene? De har fått ryggsekken, vognen står under trappen, der er bagen med nest, dyner og tepper. Og matboksen til jentene. Vannflasker og mat får vi kjøpe underveis. De skal ha mat ved firetiden. Du kler på, og setter i stolene, jeg pakker inn i bilen. Tempo! og der forsvant han med alt av pikk og pakk, unntatt sin egen bag. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #782 Skrevet 20. februar 2015 Tilbake med Volvoens stoler, en kikk oppi sin egen bag før han trakk glidelåsen igjen, gikk på soverommet og slamret, innom badet og slamret enda mer, stappet noe mer i baggen sin, og spurte; Ferdig? Skal på toalettet først og pakke padden, og nødlader ned i vesken. Ja, du skal jo ha kgnytt med? Hvor kommer de jakkene jentene har på fra? De har ikke jeg kjøpt? Nei, du, din mor kom med dem forleden. Du låser, jeg går ned. Helsikkens, kunne tro det brant under beina på deg. Det blir kø!Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #783 Skrevet 20. februar 2015 Her var det bare å (p)lystre. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #784 Skrevet 20. februar 2015 Løp alle trappene ned, bare med stopp i postkassen. Det eldre paret stod der verpesyke etter noen å prate med. God helg, mannen sitter i bilen og venter. Gubben hadde så dørlig tid at han hadde rygget bak og stod klar utenfor døren. Holdt på å ramle ut av skoene av hva han hadde plassert på taket, en svær takboks! Inn i bilen sele på, og avgåre, Kåre. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #785 Skrevet 20. februar 2015 Når tid har du kjøpt takboks? Uten å si noe som helst eller diskutere? Forleden dag, ringte og bestilte, kjørte bort i går, fikk den montert, ganske smart, hva? Nei, det var ikke smart. Min bil, mine penger og min takboks, hva er galt med det? Hadde noen hemmelige planer om at vi skulle ha en lekegrind fra en eller annen butikk på taket, til å ha på hytta, den muligheten er spolert. Jeg er ingen tankeleser. Hva skal du med lekegrind på hytta? De kan sove i den, i babynestene sine. Og Thinea kan ikke legges på gulvet ett sekund før hun ligger ett helt annet sted. De må ha et trygt sted å bli plassert, på hytta. DERFOR! ok. Ikke store bokstaver, dette ordner vi. På Geilo eller deromkring, i kveld eller i morgen. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #786 Skrevet 20. februar 2015 Satt og fulgte med på kjøringen hans til vi var kommet gjennom og godt utenfor byen. Han likte aldri unødvendig mas der trafikken var tett og krevende. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #787 Skrevet 20. februar 2015 Hva skjedde med drosjedama, får vi fred i helgen? Drosjedama er innlagt på tvang. Hun kjørte drosje rundt og rundt i går, uten en krone i kontanter og uten penger på kortene sine. Hun skjønner ikke bæret av noe som helst, når hun lar være å ta medisinene sine. Keikolina hadde sortert alle papirene som ramlet ned i helgen og lagt dem fra seg i vanvare ved siden av makuleringsmaskinen. En effektiv sjel, ingen ville innrømme hvem det var, hadde stappet hele bunken ned i makulatoren. Ble så sint at jeg bare stod og hoppet. Keikolina brast i gråt, og Hilde gikk hjem. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #788 Skrevet 20. februar 2015 Og du, du er sur fordi det er kommet en praktisk takboks på bilen? Gubben vrei bilen inn i en busslomme. Jeg trenger å kline litt, er du med? Med, hvor skal du? Hansatte bilen i fri og parkeringsbremsen på, og hoppet ut av bilen. Gikk rundt og åpnet døren. Milde Moses, har du klikket helt nå, du og? Er drosjedamas tilstand smittsom, gjennom telefonen? Nei, vil bare kline litt med min kone i frisk luft. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #789 Skrevet 20. februar 2015 Tilbake i bilen fikk begrepet frisk luft en dy dimmensjon, noen hadde fylt en eller to bleier med noe som luktet. Tilbake til reality.Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #790 Skrevet 20. februar 2015 Lurer på å kjøpe en hest, eller overta en av dem som gis bort på finn. Hva skal du med en hest? Vet du hva en hest koster av stell, pleie, utstyr og stall leie? Ja, en del. Men kunne vært trivelig om jentene ble hestejenter og lærte å ri fra de var små. Den idene bør du slå fra deg. Hest koster en liten formue i måneden. Kan finne en utfave av Luksusfellen til deg, så du får oppdatert hva dette koster før du hiver deg ut i noe du ikke har peiling på. Vi må stoppe på neste kjøpesenter. Håper begge kan gjøre seg ferdig, samtidig. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #791 Skrevet 20. februar 2015 Du er livredd kontormus, liten og søt, men en diger hest, det er du ikke redd? Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #792 Skrevet 20. februar 2015 Du Masterkortet mitt, har du sett eller brukt det? Nei, hvordan det? 365 kortet ligger i lommeboken sammen med det andre kortet. Men Masterkortet brukes bare i nøden. Men det er borte. Det ligger ikke der det pleier ligge, sammen med passene. Vi får lete grundigere når vi kommer hjem. Har ringt banken og sperret det. Det kan du ikke legge skylden for på kontormusen. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #793 Skrevet 21. februar 2015 Sjekket du om det masterkortet ditt var brukt i det siste? Banken sjekket, ingen bevegelse siden Spaniaturen i april i fjor. Bad de om å sperre det. Bare å få det åpnet igjen når det dukker opp. Du, har du noen overraskelser i takboksen? Nei, hva skulle det være? Her stopper vi og handler, spiser, men først får vi byttet de bleiene med overraskelser i. Gubben svingte av. Parkerte. Og ville kline enda mer. Det var da svært så klinesyk du er i dag. Det er helg, svarte Gubben.Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #794 Skrevet 21. februar 2015 Bleiebytting, matstell og mat for større mager, mat i handleposer og poser med bleier. Alt stabletninn i bilen. Jentene kan vel bade med oss i boblebadet? Gubben snudde raskt på hodet og så forundet ut. Boblebadet kan jentene bade i i morgen tidling. Tror forresten det er best å kjøre en renserunde på det først. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #795 Skrevet 21. februar 2015 I det vi svingte inn på parkeringen, så vi begge at det lå noe i wnøen, omtrent der hvor bilene pleier å stå parkert. Gå ut og se hva det er mens billysene lyser opp, sa Gubben. Og der, lå nøklene til hytta, som exen ikke kunne finne igjen. Gubben babbet stygt, så stygt at det ikke er innenfor forumsreglene å skrive alle de ordene. Inn med oss og alt rotet. Varmt var det og varmere ble det, av Gubbens sinne. Han gikk og hentet en god del ved fra skjulet, og fikk fyr i peisen. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #796 Skrevet 21. februar 2015 Kjøleskapet var tomt, ikke en ketchup flaske engang. Badet var ribbet for såper og shampo, selv dorullene var forsvunnet. Vaskemidler alt hadde exen fjernet. Vi ble begge bare surere og surere jo mer vi leitet i tomme skap, deteneste skapene var fylt med var tomhet og luft. I stuen frydet jentene seg, med deilige babylyder. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #797 Skrevet 21. februar 2015 Ikke sulter vi i hel til i morgen og ikke dør vi av å oppholde oss her, alt vi trenger finnes på butikken. Nå får vi ordnet jentene ogs å kryper vi opp i boblebadet og har kvalitetstid. Er bare så irriterende at exen din oppfører seg akkurat sånn som alle exene på KG. Da høres hun jo helt normsl ut, da? Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #798 Skrevet 21. februar 2015 Det er både fornuftig og greit at stemor ikke får kjøre på stebarna, men i dag, eller retter i kveld, må det være lov at kone nummer to har lyst til å kjøre på kone nummer en. Slapp av, sa Gubben, hun har ikke tatt boblebadet med seg. Nei, og det er det bare en grunn til, det er for stort og for tungt. Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #799 Skrevet 21. februar 2015 Hvilke tsnkernhar du om å låne bort hytta til exen flere gsnger? Vi satt i boblebadet og nøt både varmen og hverandre. Det skjer bare ikke, flere ganger. Hva skjer ikke? At hun får låne hytta. Nok er nok. Og du, hold exennutenfor boblebadet, det er så ødeleggende. Blir som å få min mor med i sengen.Anonymous poster hash: 620a9...689
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #800 Skrevet 21. februar 2015 Hvor lenge var Eddie Skoller og Sissel Kyrkjebø gift? Spør google, ikke meg, svarte Gubben kontant. Anonymous poster hash: 620a9...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå