AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #721 Del Skrevet 18. februar 2015 Inkassomannen var våken. De hadde satt drypp på han, og lagt han på båre. Blålysene ble satt på da de kjørte så det hadde nok en hast å komme frem til lege og kyndig hjelp.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #722 Del Skrevet 18. februar 2015 I det ambulansen forsvant i det fjerne dukket svigermors velkjente bekledning opp.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #723 Del Skrevet 18. februar 2015 Gikk ut på verandaen da svigermor var kommet så nærmt at hun kunne høre. - Slapp av svigermor, vi er helt ok. Så var hele nabolaget informert også. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #724 Del Skrevet 18. februar 2015 Havbris har gitt ett godt råd, lær deg til å leve med svigermor slik hun er. Det rådet får alle vi sbigerdøtre ta til oss og prøve å tenke på før vi oppretter nye svigermortråder.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #725 Del Skrevet 18. februar 2015 Gikk og åpnet etredøren for svigermor etter å ha trykket nøkkeltasten på dørtelefonen. Hun tok seg tid til å vente på heisen, i stedenfor å løpe alle trappene opp. Hva er det for noe med deg og den farten? Prøver du å fremprovosere et hjerteinfarkt?Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #726 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg ble en smule bekymret men du jeg er da virkelig ikke for smart for mitt eget beste, litt trim er bare sunt. Og småjentene er ok? De har det helt fint, vi skulle ut, men det blir ikke noe av. Tiden har løpt i fra oss. Eller den gode tiden vi hadde før i dag har plutselig hoppet bort. Du vil vel ha en kaffekopp? Ja, takk en halv, om du har? Halve kopper har vi ikke, her i huset, når kopper og glass blir mindre enn slik de var ved innkjøp så går de i søpla. Du skjønner den nymotens kaffemaskinen vi har lager bare hele kopper, så det du ikke vil ha lar du bare stå. Satte koppen foran henne. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #727 Del Skrevet 18. februar 2015 Lager du suppe fra bunnen av, spurte svigermor. Vel supper blir i all hovedsak laget fra bunnen av en Torpose. Det er en yrkesskade fra ungdomstiden som ansatt på Toro. Ansatt på Toro, det har ikke jeg fått med meg. Nei, det var en sommerjobb. Min mor mente det var best å sende datteren langt bort fra det syndige forholdet til den gifte barnefaren. Der var jo litt flaut og en snakkis i nabolaget at Gubben og barnevakten var gått langt over sømmelighetsgrensen. At Gubben hadde penger nok til å komme reisende med fly og leiebil, det var en strek i regningen, mobilen var jo også oppfunnet. Gubben kjøpte en svær kloss av em mobil som stod på hybelen. Nei, dette har dere ikke fortalt noe til meg om, svigermor var lettere sjokkert. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #728 Del Skrevet 18. februar 2015 Gubben er ikke bli på Stine, hun har sutret veldig i telefonen de siste dagene. Jeg har irettesatt henne jeg og. Hun bruker et språk for tiden som gir meg vondt langt inn i språkøret. Ja, jeg må hele tiden rette på henne og si, det heter ikke det, det heter....og hun som alltid har vært så søt og grei jente. Hun vil være alene på hytta fra de reiser om tordagen og til vi kommer fredag kveld. Gubben mener hun ikke er gammel nok, særlig dersom det værmessig skjer noe slik at vi ikke kommer frem fredag. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #729 Del Skrevet 18. februar 2015 Også er det best å passe på henne så hun ikke lurer seg i seng, med gutter, altså. Hun er kommet i en alder der alt mulignkan skje. Å bli oldemor nå, nei, det er jeg blitt for gammel til. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #730 Del Skrevet 18. februar 2015 Svigermor hadde sittet og sludret om alt og ingenting i over to timer, da hun plutselig kom på hvorfor hun var kommet. Jeg var på en basar i kirken og der vant jeg en liten Mariusjakke. Men jeg kunne jo ikke komme hit med bare en jakke så jeg fikk min venninne til å strikke en til. Så en får gå med rosa og en får gå med mørkerød jakke. Se her, svigermor slengte posen opp på bordet og dro frem to små plagg. Å så fine de er, slike har de virkelig bruk for når det blir litt mer vårlig ute. Men nå må jeg gå, sa svigermor. Du bør få tilbake den vaskehjelpen du hadde tidligere, for nå er det utesand på stuegulvet her. Vet du, det skyldtes at uteskoene kom på før jentene kom opp i lekegrinden da alt bråket nede i trappene begynte. Helt unødvendig å bryte opp døren når Petter vaktmester kan bruke masternøkkelen. Uansett grunn, det er sand på stuegulvet, gjentok svigermor.Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #731 Del Skrevet 18. februar 2015 Forresten, hva har min sønn gjort med pengene etter at juset ble solgt? Tror han har satt dem i banken inntil han finner noe nytt å bruke dem på. Vet ikke, det er hans penger, han gjør som han vil. Eneste han har blitt bedt om er å vurdere å bytte Volvoen i en automatbil. Ja, nei, det angår jo ikke meg sa, svigermor og takket for kaffen før hun gikk ned trappene. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #732 Del Skrevet 18. februar 2015 Hadde lyst å si til svigermor at sønnen hennes skulle slippe å bruke formuen sin på urinprøveglass, men hun ville neppe forstått hvor spøken kom fra. Hun er jo ikke på KG, sånn meg bekjent.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #733 Del Skrevet 18. februar 2015 Gubben kom merkelig nok hjem til littmover klokken 17. Hvorfor må høyere makter vite, vi hadde en gammel avtale om at han fikk komme hjem i rimelig tid når det kom barn i hus, men barna drøyde og gubben drøyde tiden enda mer. Han forventet middag, men middagen lager seg ikke selv. Han har skjøn dette i helgene men i ukedagene tror han fortsatt middagen kommer på bordet helt av seg selv.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #734 Del Skrevet 18. februar 2015 Nå tror jeg du må låse inn Stine snart. Gubben satte maten i halsen. Hva er det du serverer? Leste i avisen i dag om en som tenner på jente rpå 16 til 18 år. Dette er virkelig ille, brannskadeavdelingene på sykehusene har jo ikke så mange senger til disposisjon. Og tenk på de smertene om noen tenner på deg og alle klærne brenner. Helvette, hva er dette for en galning? Gjør ikke politiet annet enn å flytte på papirer for tiden? De må jo se å få buret fyren inne. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #735 Del Skrevet 18. februar 2015 Kontormus har du sett noe til henne i dag? Nei, har vært opptatt med å instruere Keikolina med alfabetisk og dato sortering av dokumenter. I tillegg til en del møter. Må ha hvitskjorter til i morgen og de på kontoret er skitne. Var ikke vi enige om at de mest slitte skjortene dine skulle kastes etter bruk, og ikke samles på og vaskes? Jo, men.... Din mor har vært her i flere timer i dag, reis bort og hent noen rene skjorter der og gled en gammel dame. Og han nede med inkassosakene og slle brevene han aldri forstår ble sendt med blålys i dag. Å sier du det, han har insulinpumpe pga diabetes. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #736 Del Skrevet 18. februar 2015 Den kikhostevaksinen har du vært og fått den satt? Det har jeg glemt. Da får du reise på apoteket og hente sprøyten samtidig som du henter skjorter, handler brus og melk og gjør hva mer du ønsker. Men den sksl i kjøleskap over natten, også får du gå og få den satt enten hos bedriftslegen eller noen andre i morgen. Dette er ikke til å tulle med. Lover å ordne det i morgen. Er det mulig å få se deg legge det inn i kalenderen din? Ja. Takk. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #737 Del Skrevet 19. februar 2015 Gubben kjørte og gjorde sine ærend. Han ringte på dørcallingen fra garasjen og bad tynt om å få bli sluppet inn. Uvante takter fra en voksen mann med nøkkel.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #738 Del Skrevet 19. februar 2015 Entredøren stod åpen, Kontormusen kunne løpe ut om den ønsket det og var kommet hjem til oss. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #739 Del Skrevet 19. februar 2015 Bbbbbbrrrrr. Kom det fra gangen etter at døra til trappene var smelt igjen. Fant det helt nødvendig å slå av lyden på tven, leggebort KG og gå ut til bromlebassen.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #740 Del Skrevet 19. februar 2015 Fant det helt nødvendig å ta skjortene på kleshenger og i plastovertrekk fra mannen. Tok matbutikkposene inn på kjøkkenet og prøvde å være litt hjelpsom mens herren i huset fikk pakket seg ut avvintersko og klær. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå