AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2861 Del Skrevet 1. mai 2015 På radioen snakker de om at 1. Mai har gått ut på dato. Det er tull, 1. Mai går ikke ut på dato før 2. Mai kommer og overtar, når klokken er midnatt i kveld. Klokken tår da raskt nok om ikke dagen skal gå ut på dato omtrent 14 små timer føre neste dag kommer og avløwer dagen i dag? Radioen er ikke riktig klok. Ikke det minste rart at de blå sksl stenge fm nettet i 2017 når det blir servert slike uttalelser på fm nettet. Slikt sludder ville de aldri sagt på en DAB eller internettradio!Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2862 Del Skrevet 1. mai 2015 Gubben sov til jentene begynte litt før klokken 8. Da fant han ut at det var for langt på dag å gå i gården, for å holde tale. Hsn mente det kunne vente til 17. Mai. Da pleier vi være på hytta, og der kan han tale til fugler og trær, samtidig som han gjør som kong Olav, står under Bjørka.Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2863 Del Skrevet 1. mai 2015 Hvorfor skriver glupe hoder CBE kritikk, når de mener fotballfluekritikk? Vi flyr jo støtt og stadig inn i den veggen, forid vi tror det er noe interresant som blir kritisert, og ikke bare en fotballflue. La fluene fly hvor hen de vil, i Guds frie natur. Fluer kan smekkes, innendørs, det er ikke nødvendig å henge dem ut på nettet!Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2864 Del Skrevet 1. mai 2015 Du ser det Hoppemor, at svingdørtelleverket det løper, bare vi trykker noen bokstaver på tastaturen her. Folket er nyskjerrige, må vite. Kanskje det er med denne tråden som med den CBE tråden, at folk er uheldige, stadig vekk, og kommer inn her ved en feiltakelse?Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2865 Del Skrevet 1. mai 2015 Er det blitt slik på kg, nå, at vi må skrive inn i en egent råd hvor ofte vi gråter? Nei, det vil folk flest ikke være med på, så det så. Folk flest gråter når de har behov for å bli kvitt noen presserende tårer, Ferdig snakka. Er det ellers noe, spør Zenobia!Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2866 Del Skrevet 1. mai 2015 Sett sånt, det hjelper å klage! Nå står forumet stille, når det står stille, det hopper ikke i rykk og napp. Flott. Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2867 Del Skrevet 1. mai 2015 Nei, vi kan ikke hjelpe deg å tyde bilde av tissepinnen din. Grunnen er enklel, uansett hva vi svarer i en lygetråd, så vil vi bli beskyldt for å ljuge!Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2015 #2868 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg har vært inni maskineriet og bare melder ifra fra om at våre AB-identitetsnummere er borte. Det er bare en lang, kort rad med prikker. Er dette for noe tull da? AB`er må kunne identifiseres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 1. mai 2015 #2869 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Lyger du nå? Jeg ser de enda, jeg? *Får du opp noe hvis du bare holder musepekeren over en stund? Endret 1. mai 2015 av Petter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2015 #2870 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Nei Jo! Lenge må jeg holde musa der....men det skal da ikke være slik? *pile inn til Brimien og forvente sjefsdask på lanka si* Endret 1. mai 2015 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 1. mai 2015 #2871 Del Skrevet 1. mai 2015 Nei, tror ikke det skal være sånn. Jeg ser nummera som før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2872 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg har vært inni maskineriet og bare melder ifra fra om at våre AB-identitetsnummere er borte. Det er bare en lang, kort rad med prikker. Er dette for noe tull da? AB`er må kunne identifiseres. At det er noe feil med maskineriet, på flere måter, det har vi virkelig forstått. Dog er den mest irriterende utbedret, forumet har sluttet med å hoppe tau, hver gang vi er i kontakt med skjermen. At teksten renner ut over alle grenser både i enklete tråder det har vi lagt merke til. Neoen ganger forsvinner hele teksten inn på bakrommet, til og med, andre ganger blir det satt hengelås på hele tråden. Som regel er dette fornuftige løsninger som egentlig burde blitt gjort oftere, kanskje også med en lygetråd? Da ville det blitt helt slutt på ljuginga, da! :forskrekka: Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2873 Del Skrevet 1. mai 2015 Nei Jo! Lenge må jeg holde musa der....men det skal da ikke være slik? *pile inn til Brimien og forvente sjefsdask på lanka si* Harke tid! Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2874 Del Skrevet 1. mai 2015 Altså, tekst ut av proposjoner. Se på underteksten til Sola de, den går helt ut av forumets høyre side. Der er det under alle omstendigheter noe som er utenfor noens kontroll. Vi andre klarer å holde oss innenfor rammeverket, enn så lenge. Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2875 Del Skrevet 1. mai 2015 Så er det en annen sak, og det er alle som spør hvor ofte vi bytter klær, vasker klær og hvor mange vi har av ditten for en datten plagg. Ser dere ikke at disse tingene henger nøye sammen? Har du lite må du vaske oftere om du bytter tøy ikke så altfor skjeldent da.Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2876 Del Skrevet 1. mai 2015 Og i morges da har vi gjort en ny oppdagelse, like utenfor vinduet. Fretexdama har fått et skinnende blankt og nytt klestørkestativ, på terrassen sin. Det har vi ikke sett før, at hun har tørket klær, så da har hun sikkert ikke vakset klær før heller, og må ha rikelig mye av mange klær. Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2015 #2877 Del Skrevet 1. mai 2015 Tror folk er veldig usikre på alt og må bli sikre på at de gjør ting som alle andre. Det er bare det at ganske mange av de andre er også usikre og gjør alt de kan for å fremstå som sikre, så de veldig usikre kan følge dem og gjøre som alle de veivisende gåsemødrene i kg-flokken. Det er jeg ganske sikker på. Tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2878 Del Skrevet 1. mai 2015 Før, sånn omtrent en stund før påske eller deromkring, da la vi merke til Hoppetaujenta og kommenterte her i tråden, at hun byttet kjole fortere enn vi andre klarte å poste i Mitt skip er lastet med.... tråden. Så tok Hoppetaujenta, forståelig nok, påskekjolen på. Når Hoppetaujenta syntes påsken skulle være slutt da byttet hun kjole til flyvekjolen og siden har hun, både sent og tidlig, flydd rundt i alle trådene på KG iført samme kjolen. Er det med Hoppetaujenta som med Arabella med den røde kjolen, at de har kjøpt sånn omtrent like mange like som Gubben gjør med hvite skjorter? Kjekt å ha, kan helt sikkert brukes en vakker dag? Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2015 #2879 Del Skrevet 1. mai 2015 Billigere å kjøpe et stor antall vettu. Så lenge mine kjoler kan fly, er jeg fornøyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2880 Del Skrevet 1. mai 2015 Nå har den uanstendige tråden til Silfen, komme langt opp på side en igjen. Merkelig at ingen forstår at de skal sende personlig melding til henne og ikke poste i tråden. Akkurat som de som på 1. April i gamle dager gjorde som det sto i avisa, møt opp her eller der og få noe som er for godt til å være sant. Vips, så har du dummet deg ut, for en snikfortograf som 2. April også vi ha noe på trykk i avisa si. Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå