Gå til innhold

Lyg og Lygenytt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger skriver folk Gresk, Kinesisk og Japansk i trådene på KG om hverandre i trådene , i en salig blanding så det ikke er mulig å forstå seg på hva de egentlig mener.

Hadde de da i det minste holdt seg tilLatin, så hadde det hele vært langt mer begripelig. Men folk flest har vel nok med å holde styr på Gresk, Kinesisk og Japansk.

Anonymous poster hash: 4999f...55b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen har engasjert seg voldsomt i en tråd.

Om en sosial rapport.

Før assistert befruktning.

Sinte folk hyler og skriker i tråden.

Ts er ts, om hun er tilhenger av Lyg og Lygenytt

er en annen sak.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet?

Jo, nå eder høre,

før selvangivelsen skal

inn i pcen og kjøre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg må tilstå at p.g.a. noens kommentarer et annet sted, har jeg sett på fremmede jentekvinners private deler i dag.

Det æ`kke jug en gang. Desverre. Jeg finner det merkeligere og merkeligere hvor uvitende unge mennesker er.

Virkeligheten står for dem som en lang rekke isj, usj og ÆSJ! Lever de i en Matrix-tilværelse kanskje? :klo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å kreve en sosial rapport før assistert befruktning er fornuftig, og bør innføres før noen i det hele tatt får lov til å gjøre som som helst som kan føre til at et nytt lite menneske blir satt i produksjon på mammafabrikken.

Men vi er i Norge, ikke i Kina.

I Norge mener Norske myndigheter Norske innbyggere har kunnskap om hva som sksl til for ikke å trykke på den grønne

knappen for babyproduksjon, eller å velge den røde knappen, for stopp babyproduksjonsmuligheter.

Inni mellom så tuller det seg til med hvem som skal og hvem som bør gå på rødt og grønt, akkurat sånn som i tollen på ulike Lufthavner. Og folk kan og glemme seg, ikke alltid lett å huske på alle ting, da hsr vi den gule midt i mellom knappen, ofte omtalt som angreknappen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må tilstå at p.g.a. noens kommentarer et annet sted, har jeg sett på fremmede jentekvinners private deler i dag.

Det æ`kke jug en gang. Desverre. Jeg finner det merkeligere og merkeligere hvor uvitende unge mennesker er.

Virkeligheten står for dem som en lang rekke isj, usj og ÆSJ! Lever de i en Matrix-tilværelse kanskje? :klo:

Hva for noe?

Hva har du drevet med i kirketiden, på en Søndag, :hoppe: ?

Her må du komme med kildehenvisning så vi andre og får se hva du har sett, på en søndag.

Resultatet kan muligens bli obligatorisk oppmøte på søndagsskole en tid fremover, men du får komme med Kilden til galskapen, først!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja, du måtte vel det Petrus. :fnise:

Det ligger på surkleforumet, AB. Jeg sier ikke mer. :opplyser:

Det burde ha vært litt mer kursing og praksis før en går hen og blir foreldre syns jeg.

En liten nyfødt/baby/småbarn-skole. :jepp: Ikke alle som vet hva de går til når de setter i gang med produksjon.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men så har vi disse da som ikke får til å trekke i de riktige trådene og ikke passer inn i noe annet system og må få hjelp, av sånne med hvite frakker for å få startet babyproduksjonen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde egnet meg som assisterende babydråpeformidler.

Tror det hadde vært en meningsfull jobb å ha. :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når de ikke får til å starte fabrikken på egenhånd, så betaler vi alle sammen litt av felleskassen for at disse som ikke "kan selv", skal få hjelp, sånn bittelitt hjelpende hender på veien for å få hjulet i gang på fabrikkene, mamma fabrikkene.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde egnet meg som assisterende babydråpeformidler.

Tror det hadde vært en meningsfull jobb å ha. :jepp:

Hva...?

AnonymBruker
Skrevet

Da blir resultatene som ruller ut av mammafabrikken litt sån vårt alles ansvar siden vi alle har vært med på å betale noen få mikroørekroner for å sette i gang mammafabrikkene.

• Liker 2
Skrevet

Hmm....ble han sjokkert, eller forsto han det ikke? lol

• Liker 2
Skrevet

Begge deler. Dessuten høres dere vulgære ut. Og mann-fientlige.

AnonymBruker
Skrevet

I USA og på film, så er det sånn at den som vet noe som gjør at to stykker ikke bør bli gifte de må si i fra på forhånd. Gjør de ikke det før presten eller vigselsmannen, ups, kvinnen, har sagt ja ja, siste ordet er mitt, dere er gifte, så må de tien for resten av livet og holde på hemmelighetene sine.

Gjort er gjortmog spist er spist, pleier politkerne å si, også innvilger de penger til den middagen de sammen på resturant spiste for 14

dager siden. Ingen vits i å krngle så lenge etterpå.

• Liker 3
Skrevet

Begge deler. Dessuten høres dere vulgære ut. Og mann-fientlige.

Neida. Ingen av delene er riktige. Kan ikke kvinner få barn på vanlig vis, er det alltid rom for å hjelpe.

En snill og omtenksom hjelper er på sin plass syns jeg. *hmm...jeg er da ikke vulgær... :glare: *

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Baltasar og jenta, nå blir det hoppete prøveerørsglass

i tråden her altså, egget og cellene spruter alle veier,

på avveie!

Og pointet har ramla ned på gulvet og ligger der og spreller!

• Liker 2
Skrevet

*hente vasketørkeutstyr og rydde opp i tråden* :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

DA får vi samle trådene, og hente strikkepinnene,

nei, nei, strikkepinner til tråden ikke til noe som helst annet, Fysjamei!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...