Gå til innhold

Lyg og Lygenytt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelig tråd det der et annet sted. De er hurtige som små lyn; inn og ut med bildene så ingen nesten ikke fikk se dem, men det er nok mange kjappe kopiister som etter hvert har en del kg-folk-bilder i privat eie.

Utfordringen burde vel ha vært "post et bilde av kroppen din,- og la det bli liggende på nett!", men så tøffe er de ikke.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Merkelig tråd det der et annet sted. De er hurtige som små lyn; inn og ut med bildene så ingen nesten ikke fikk se dem, men det er nok mange kjappe kopiister som etter hvert har en del kg-folk-bilder i privat eie.

Utfordringen burde vel ha vært "post et bilde av kroppen din,- og la det bli liggende på nett!", men så tøffe er de ikke.

Hoppe da, den uanstendige poste og ikke minst tråden det var ikke for dine øyne, da!

Nå har vi furtet i minst 10 minutter fordi når postknappen ble trykket så poff, og borte var all tastetrykkingen, og så så mye da!

Og vups, så var alt sammen på plass, likevel? Kan det skyldes at vi har tullet med trulletrallerispådamene, før i dag? Hm.

Anonymous poster hash: 4999f...55b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De merkverdigheten iden snapp et bilde av din snopp, er nok bar eHoppe som ikke forstår at med en app til, og bra fingerferdighet så snapper man opp bildet for all evighet.

Vaktmesetren kan nok det der. Du får gå en tur inn i fyrrommet til vaktmesetren og smugtitte bittelitt på han, så lærer du nok fort.

Gubben lærer ikke bort sån, han kaller det styggedom!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er mulig her inne tror jeg. Ikke har jeg sånn appemaskin heller og jeg er ganske stolt

av min motstandsdyktighet på det området. :)

Vil bare meddele at jeg kaster loss og legger ut fra KG-brygga.

*synge med lille matroskjolen på* "Vi går ombord i Briggen Albertine!" :danse:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt er mulig her inne tror jeg. Ikke har jeg sånn appemaskin heller og jeg er ganske stolt

av min motstandsdyktighet på det området. :)

Vil bare meddele at jeg kaster loss og legger ut fra KG-brygga.

*synge med lille matroskjolen på* "Vi går ombord i Briggen Albertine!" :danse:

Ynes nå virkelig Hoppe kan få seg en skikkelig matroskjole!

Kan ikke Ery organisere klippe, lime og sy sammen en slik en?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det noe veldig interresant på TV3, dere. Mobbing på nettet av voksne folk!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er et eller har vært et litt spennende program på Svensk TV4, gått over flere år. Serien heter Familien annarlunda. Den handler om familier med mange, veldig msnge barn.

Madde og mannen har nå ni barn. Madde er en populær mammablogfer i Sverige.

I #Trolljegerna, snakket de nettopp med Madde om hennes situasjon som "offentlig" mamma, og den grove nettmobbingen hun mottar daglig. Fire til fem ekle innlegg i timen til tider.

Programlederen leter opp avsenderne og konfronterer dem for åpent kamera og åpen mikrofon. Da kryper de til korset og ber om unnskyldning noe annet ville vel bli for flaut?

Folk må lære seg nettvett! Også på KG,selv om vi ikke har funnet sågrove. Jo, forresten det fant vi mot oss selv, for leden. Der vi fikk kleistni oss at vi var klin gærnen og sinnsyk, og enda verre ord. Tekola kom kjapt og vasket grundig for grov personhets skulle ikke hun ha noe av. Men da hadde vi rukket å miste noen tårer også pgs. En kger i forkledning.

Så var vi litt ekstra sårbare den dagen, da, itllegg og trengte ikke å få en bøtte med noen bilvaskevann tredd nedover hodet.

Ferdig snakka.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har lenge vørt klar over at vi har hoppet bukk over en påstand, fra den lille jenta som spretter inn og ut av tråden her. Det gjelder tekstilene til kvinner og menn.

Vi kommer tklbake til saken om noen øyeblikker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Se så, nå var vi her, igjen.

Høyeste damene sine kjoler var dte vi skulle ta noen tastetrykk om, og Gubben sine skjorter, 72 stykker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi hadde en sak, ett oppslag om De blå blå damene sine kjoler. Og særlig gjenbruk av den største damen sine kjoler, fordi vi noterte oss at hun gjenbrukte en kjole fra landsmøtet ved en senere anledning. Om den var vasket i mellomtiden bryr vi oss ikke om, sånt merkes ikke over skjermen. Gjenbruk er fint.

Det syntes den nest største damen og for hun gjenbrukte sitt antrekk fra fremleggingen av pengeforbrukoversikten vår da hun kom med det som heter revidert. Med E og ikke Æ! Fint det og.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det Hopp og Sprett da ilte til med å påstå er at menn, de har det enkelt de, fire enkle sokker to dresser og to skjorter.

Dette er drømmetenkning og manglende erfaring, også denne gangen med E og ikke Æ. Så det så.

Huller i lesningen av Lyg og Lygenytt må man og ha når man kommer og påstår at to skjorter og to dresser holder i massevis.

Eller så er det noe riv ruskende galt med Gubben. Så galt at hjelpe Gubben, både med å telle til to og kaste resten inn på KG, eller hjem til Hoppetaujenta for opptelling! :daane:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eller kanskje det e renklere, betydelig enklere å frakte en Hoppetaujente hit, for å teste hvor langt hun kan telle?

Her skal det være hvite skjorter imetervis, til viktige møter, findresser til privat bruk, findresser til bruk på viktigheter på jobb, mindre fine dresser til mindre fine sammenkomster, hverdags uker for kontorbruk og hverdagsbukser for privatbruk. Skjorter for bruk i daglig bruk, skorter for privat bruk........ :daane:

Også har vi boxere, sokker i sort i lange baner, sikkert femti par sokker i hver vask. For når mannebein har vandret rundt i mannesko med dameklikkitiklakklyder hele dagen og kommer hjem, da går både sko og sokker av, før dagens sokkepar nummer to inntar føttene. Så tråkker han gjerne opp i noe på et gulv, f.eks. gulp, og da er det av med sokker nummer to og på med sokkepar nummer tre, den dagen. Birkenstock sko som fruen tasser rundt i, nei, det skal han ikke ha, han skal gå på sokkelesten.

Hoppemor, kvinner er mye, mye e klere i klesveien enn menn.

Kanskje fattige menn, med arbeidsuniform, rengjort av arbeidsgiverer det du bør satse på?

NB:Gubben er ikke ledig, han får ingen, p.t.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På kg har det dukket opp en fremmed hattemann.

Han hevder å være bosatt, men vi har aldri sett han eller den hatten her i nabolaget før, ikke har vi blitt pressantert for hverandre heller.

Hjelper ikke rope på Gubben heller, ha svarer bare, det der er ikke min greie.

Skal vi liksom bare gå og knakke på døren så knokene knirker og si, hei, vi er fruen til Gubben? Hvem sin Gubbe er du?

Skal vi bare leve i spenning og se om han dukker opp her, i tråden?

Synes nå egentlig Uredd kunne vært så veloppdragen til tross for det passerte i går aftes og komme og pressantere mannen.

Jo, noe annent ville nesten være ugreit. Vaktmesteren Petter, er blitt så høy på pæra i det siste at han hilser ikke en gang. Nei, han kan vi snart avskrive og be OBOS sende dit Petterne gror.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Mann folk er må egentlig bare kvite skjorter, skitne klær og store matmonser. Hva var nå vitsen med å finne dem opp?

Hadde vært like greit å finne opp kvinner og kvinnene på stork i Danmark med en gang, uten å gå veien om mannfolka.

Bare spør de som er enige, så får du samma svaret en gang til.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

God morgen, morgenfuglen, Hells bells.

Det klokkeslettet ditt, er ukristelig tidlig, for Nattugler å matche :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forleden på nyheten svinset Siv over skjermen og skulle opp på en slags forhøyning for å holde tale...

og mens hun gikk de få meterne hørte jeg komentatormannen si at den kjolen der (rosa) var den samme som

hun hadde brukt på *ettellerannet* sted, for kort tid siden. Det har jeg aldri hørt noen si om en mann

på sin vei for å tale til folket.

Det jeg nok mente der oppe var at mennene helt sikkert har flere plagg enn bare to, men de ser helt like ut,

og ikke blir de kritisert for det noen gang...fordi de er jo MENN - og det holder visst.

God luresøndag forresten. :goodbye:

---

P.s. Tusen takk for nydelig kjole. Den skal jeg kjenne på og snuse på i hele dag.

Den var myyk og luktet sommereng! :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...