AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3321 Skrevet 10. mai 2015 Skal den dere Silfendama skrike, klage og kjefte på det groveste i hele natt, så, ja hva da? Det er ikke til å holde ut, det er nesten som Uredd får komme og sette henne på plass. Eller kanskje vaktmesteren, Petter, kan tilkalles? Anonymous poster hash: 4999f...55b 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3322 Skrevet 10. mai 2015 Finner ikke igjen den tråden, på kg, om at kjendisser bare får perfekte barn. Skuespiller Wenche Foss, mammaen til Oslo ordfører Fabian Stang, fikk Tommeliten en gang for lenge siden, kanskje på 1950 tallet? Wenche Foss var den første som snakket åpent om å ha et annerledes barn, og hele Norge og verden var bestyrtet for slik snakket man da ikke om. Men det brydde ikke den flotte, sterke, våkne Wenche Foss seg om. Og det ble begynnelsen på at man snakket om, fikk lov til å være stolt over og vise frem barn som er og var annerledes. Uten Wenche Foss, ville nok mangt og mye vært annerledes. Ja, da, vi har møtt fantasktiske, skjønne Wenche Foss! (Nå død.)Anonymous poster hash: 4999f...55b 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3323 Skrevet 10. mai 2015 Får gjøre et forsøk, eller fem.... Anonymous poster hash: 4999f...55b 3
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2015 #3325 Skrevet 11. mai 2015 Er du våken nå, og går det litt bedre stakkars deg? Blir rent bekymret her jeg sitter. Svar utbedes. --- Alle de kjolene til Erna har jeg også tenkt en del på. Jeg hadde blitt veldig mye mere hugg`ærn enn jeg allerede er, hvis jeg hadde måttet holde styr på og kle meg i nytt ton-i-ton-antrekk hele tiden og ikke gå i det samme to ganger tett på hverandre. I tillegg har hun visst kjøpt seg en hel haug av STORE halssmykker som skal passe til antrekkene kan det se ut som. Det er jammen forskjell på mannlige og kvinnelige politikere, eller mennesker generelt. Damer må styre voldsomt av en annen verden og mennene kjøper seg to dresser med tilhørende skjorter, slips, to par sko og noen sokker, så er de klare til å gå hvor som helst og ingen bryr seg om hva de har på seg. Enda en god grunn til at jeg ikke skal bli politiker når jeg blir stor. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3326 Skrevet 11. mai 2015 Fruen har det etter forholdene bra, men slipper ikke hjem fra dette utrivelige stedet, i dag heller. Halvliterne renner inn helt av seg selv, gjennom nål i hånda. En halvliter på flaske er bedre en enn halvliter i pose! Anonymous poster hash: 4999f...55b 3
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2015 #3327 Skrevet 11. mai 2015 Menneh....posen er billigere i kroner og øre, enn halvliteren i hånda. Hmm...høres ut som om du var fullstendig tom for "flydium" i skrotten jo. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3328 Skrevet 11. mai 2015 Menneh....posen er billigere i kroner og øre, enn halvliteren i hånda. Hmm...høres ut som om du var fullstendig tom for "flydium" i skrotten jo. Posen er nok billigere sånn rent i motakelse, men den koster nok ganske mye fra den blir avgitt og til den blir mottatt, i ren adminstrasjon. Halvliteren, med brusevann er absolutt å foretrekke,uansett pris. Det har visstnok vært et helt lite kroppslig "ran" av både kontantbeholdningen og lagervarer så der er litt å fylle på. Store deler av "ransutbyttet" skal i følge Gubben ha befunnet seg i senga, noe fruen selv ikke husker så mye av. Det ble en smule oppstandelse, noe som og gikk fruen omtrent helt hus forbi. Men ikke bare kroppen er ranet, også hodet er preget av tomhet. Anonymous poster hash: 4999f...55b 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2015 #3329 Skrevet 11. mai 2015 Huff...trist å lese dette. Du virket i så grei vigør verbalt liksom...og så bare skjer sånne ting på styrten. Ønsker deg en riktig god bedring og håper at du får sovet i natt. Kan du kanskje få litt syntetisk hjelp om det trengs? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3330 Skrevet 11. mai 2015 Syntetisk hjem på både det ene og det andre på dette elendighetshuset. Er da veldig godt kjent her fra før. Så kjent at de ommøblerer på folk for å ikke putte seng, tøfler og menneske inn på rom der det tidligere bare har vært elendighet. Men sengene her, de burde Siv, Erna og Bent Høie prøveligget i en ukes tid, så de skjønner at dette er laaaangt under hotel og stasministerboligsenger. Kunne nesten tro det var senger søppelhaugen. Syte og klage litt, til alle som vil høre, alle andre lar være å trykke på denne tråden, sånn er det med den saken. Kanskje be om en anti syte klage pille, for ikke å plage leserne? Anonymous poster hash: 4999f...55b 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3333 Skrevet 11. mai 2015 Kanke syte mere nå, tråden skal stoppe på telleverk 3 333! Bare en igjen eller kanskje to, også Morna, Lyg og Lygenytt! Anonymous poster hash: 4999f...55b 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2015 #3336 Skrevet 11. mai 2015 Mener bestemt at jeg husker 4444 som en mulig stopp, men absolutt ikke noe før det. 1
PPM Skrevet 11. mai 2015 #3337 Skrevet 11. mai 2015 Men 3 333 postinger skal Lygenytt klare å prestere å trykke, men da er det slutt. Lesertallene tilsier det.Anonymous poster hash: 4999f...55b Dummeste jeg har hørt. 1
Sola de Skrevet 11. mai 2015 #3338 Skrevet 11. mai 2015 Er jo ikke sant. Avisa heter jo tross alt lyg og lygenytt! 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3339 Skrevet 11. mai 2015 Ååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ødela dere hele 3 333 tallet. Anonymous poster hash: 4999f...55b 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2015 #3340 Skrevet 11. mai 2015 Beklager hvis det får problemene til å tårne seg opp for deg. Vi får hjelpe hverandre med å få oppgavene unna her, så stiger sidetallet jevnt og trutt. Jeg skal gå kveldstur nå og kommer ikke innom denne redaksjonen før i morgen. God bedring og god natt herfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå