AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2681 Del Skrevet 27. april 2015 I dag er det smiledagen, smil til en fremmed, på gaten, i heisen, i butikken, eller hvor som helst du måtte være. Møter du ingen mennesker på din vei, gå og hils på deg selv i speilet, og smiiiil! Ikke minst, husk å sende et til dem du poster til, på KG, så klart. Anonymous poster hash: 4999f...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2682 Del Skrevet 27. april 2015 Husk på at et smil og et takk, noen vennlige ord, det koster deg ingenting av penger, bare bittelitt anstrengelse i godviljen kanskje, men det gir så utrolig mye til den som er mottaker. Prøv det ut i praksis, så får du se selv! Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 27. april 2015 #2683 Del Skrevet 27. april 2015 :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2684 Del Skrevet 27. april 2015 PS: Skulle noen se rart på deg, og lure på hva all positiviteten di skyldes, så bare si du tester ut noe du har lest i ei nettavis. Har du ikke gjort det før, neivel, men du klarer det helt sikkert fint. Prøv så får du se. Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2685 Del Skrevet 27. april 2015 :) :) Hei på deg, trofaste følger. Du tok pointet raskt. Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2686 Del Skrevet 27. april 2015 Støtt og stadig så treffer vi på personligheter som er umulig å vite hvilket kjønn de tilhører. Ikke fordi det bryr oss, men det er litt dumt å si til en mann med vondt i magen at du får sikkkert mensen. Da freser personligheten tilbake, etter 15 postinger at jeg er mann. Tenk på all den bortkastede tastetrykkingen, når noe så opplagt som at ts er mann kunne blitt opplyst om i postet hovedinnlegg? At det går an!Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 27. april 2015 #2687 Del Skrevet 27. april 2015 Man skal passe seg for å gå rundt og smile til hvem som helst. Det kan bli missforstått, og man kan bli forfulgt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. april 2015 #2688 Del Skrevet 27. april 2015 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2689 Del Skrevet 27. april 2015 Kjønn ikke viktig, hvor i samfunnet utenfor KG setter noen på papiret; kjønn ikke viktig? Ganske utrolig er det og å ha en slik påstand hengende over, unnskyld, autokorrekt, påstanden henger under Gråbildet av folk flest. Ta bare en liten, alsri så liten tripp innom gravideforumene. Der er i hvertfall kjønn meget viktig. Ja da, vi forstår at det er mødre med skilt på at kjønn ikke er viktig som har de viktigste diskusjonene i de trådene. Men det de diskuterer så fillene fyker er kjønn. Tidlig ultralyd og kjønn er hyppige tråder. Så den plakaten! KG som dere trykker på oss, med kjønn ikke viktig, er bare ikke riktig. Så det så! Se til Sverige, der heter det HEN! Som verken er han eller hun, og slettes ikke en hannhund i band. KG, følg med tiden, da! La oss få velge kjønn, selv, på passene våre! Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 27. april 2015 #2690 Del Skrevet 27. april 2015 Hørte noen som snakket om einer/brisk/bresk (Juniperus communis) for mange år siden, og at den skulle være gunstig mot plager i forbindelse med mugg, i form av å klippe greiner av den og ha den innendørs. Bare sånn til info. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2691 Del Skrevet 27. april 2015 Hørte noen som snakket om einer/brisk/bresk (Juniperus communis) for mange år siden, og at den skulle være gunstig mot plager i forbindelse med mugg, i form av å klippe greiner av den og ha den innendørs. Bare sånn til info. Nå må vi ta en tur inn på kjøkkenet til Brimene, Petter!Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2692 Del Skrevet 27. april 2015 Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2693 Del Skrevet 27. april 2015 Man skal passe seg for å gå rundt og smile til hvem som helst. Det kan bli missforstått, og man kan bli forfulgt. Ja, du er jo inne på noe der. Men oppfordringen er å smile til noen på lyse dagen! Går du nede i skumleveien sent i kveld eller en annen kveld, og ikke har Jessica sin Bamse med til beskyttelse, og så møter på en skapning som er ut som profilbildet til Tekola, da smiler du ikke, da løper du det forteste du kan, i håp om å finne noen som ser litt mer folkelig ut. Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2015 #2694 Del Skrevet 27. april 2015 Du tok pointet raskt. Anonymous poster hash: 4999f...55b Jeg tok det raskere. Jeg har smilt bredt og hjertelig til dere alle ganske lenge nå via skjermen min. Kanskje jeg må bytte den? Funker ikke kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2695 Del Skrevet 27. april 2015 Om de har dag i dag i USA og, har vi ikke fått spurt Gubben om, enda. Men man skal generelt være meget forsiktig med å smile, eller gi noen som helst signaler til fremmede om noe som helst, i USA. Og særlig i stater der man er seg selv nærmest og seg selv og seg selv. Å smile til et barn i en handlevogn eller snakke til et fremmed barn uten at en har henvendt seg til foreldrene eller foreldrene alt har forklart barnet, at jo, det er greit, du kan kommunisere med den fremmed fuglen der. Foreldrene beskytter barna sine mot fremmede og lærer dem opp til å ikke stole på en eneste kjæft, som foreldrene ikke har godkjent, i håp om at de små ikke skal bli kidnappet, borført og utsatt for kriminalitet og alt mulig skummelt som skumlinger som ikke ser ut som det skumle Tekolabildet kan finne på med barn, ungdommer og andre mennesker. Det skumleste sett med Norske øyne er i grunnen hvor redde de er for alt det skumle som vi ikke ser så altfor mye av i norge. Men skumlemenner og skumlekvinner finnes i norge og. Det skumleste er i grunnen å reise med barn i USA, og ikke skjønne hva som er skummelt.Anonymous poster hash: 4999f...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2696 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg tok det raskere. Jeg har smilt bredt og hjertelig til dere alle ganske lenge nå via skjermen min. Kanskje jeg må bytte den? Funker ikke kanskje? Ser bare ingen :smil:Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2015 #2697 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg sitter HER og smiler mot skjermen MIN. *hoppe over til Brimiland* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2698 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg sitter HER og smiler mot skjermen MIN. *hoppe over til Brimiland* Hiske, hviske til Lyg og Lygenytt anonserte dagen i går! Og alle trodde det var ljug ?Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2699 Del Skrevet 27. april 2015 Nå har vi en ny nyhet, direkte overlevert fra Banken, med telefonstemme. Java går i grava i morgen! HURRA Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. april 2015 #2700 Del Skrevet 27. april 2015 Har ikke det vært det lenge da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå