AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1781 Del Skrevet 7. april 2015 Blålysbilen kom hylende og stoppet utenfor. Gubben måtte i vinduet, for å se. Ambulansen, sa han. Hvor stoppet den? I Hoppeblokken, det er sikkert sokkelen der borte, det eneste stedet det lyser. Nei, der kommer politiet og.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1782 Del Skrevet 7. april 2015 Vi venter på fortsettelsen Uten heftig mange visninger så død tråden, snart. Da får du oveta! Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2015 #1783 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg tror at jeg bare skal legge denne til i min daglige lektyre og i samme slengen nevneat det er stille her jeg bor. Ingen overdoser av noe slag tror jeg, enn så lenge.Jeg har høytidelig kjøpt meg en AirWick og venter med stor spenning på at det skal bli mørktså jeg kan få testet mirakelet. Kanskje det kan ordnes på et vis at det sender fargestråler utav det store vinduet mitt og at et moderskip fanger det opp og kommer og henter meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1784 Del Skrevet 8. april 2015 Gubben fikk ringt legekontoret før han dro på jobb og fikk en time til Thinea. Tror den legetimen blir en sånn legetime der vi aldri kommer ut igjen fra. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1785 Del Skrevet 8. april 2015 Hva som skjedde i Hoppeblokka i natt må vi nok vente med å finne ut av, til en eller annen får fortalt oss litt sladder. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1786 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg tror at jeg bare skal legge denne til i min daglige lektyre og i samme slengen nevneat det er stille her jeg bor. Ingen overdoser av noe slag tror jeg, enn så lenge.Jeg har høytidelig kjøpt meg en AirWick og venter med stor spenning på at det skal bli mørktså jeg kan få testet mirakelet. Kanskje det kan ordnes på et vis at det sender fargestråler utav det store vinduet mitt og at et moderskip fanger det opp og kommer og henter meg? Nedover trappene med to barn, samtidig, en i bæresele og en på armen, og der hørte vi postmannen smelle med postkassene. Fikk tilkalt oppmerksomheten hans og spurt om han hadde alle blokkene her omkring. Jo, det hadde han da, hele veien her faktisk. Vi har fått ett brev hvor det står Hoppetaujenta på i vår postkasse, det er jo en feillevering? Jo, det kunne postbudet bekrefte fordi hun bodde i naboblokka! Så det så, og Ferdig Snakka! Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1787 Del Skrevet 8. april 2015 Petter har ikke vært å se i dag. Rart at han driver med innearbeid når det er fint vær ute. Håper bare OBOS lar han bli værende som vaktmesteren vår. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1788 Del Skrevet 8. april 2015 Så er vi der, at vi må prøve ut enda noe nytt av sondenæringsmat. Hva gjør vi så med alt det vi drog i hus for få dager siden som hun bare gulper av? Betalt fullt ut av Helfo, bare å kaste?Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 8. april 2015 #1789 Del Skrevet 8. april 2015 AirWick Æsj. Petter har ikke vært å se i dag.Anonymous poster hash: 4999f...55b Joda. Er her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1790 Del Skrevet 8. april 2015 Æsj. Joda. Er her jeg. Du kommer altfor sent. Nå har vi på egenhånd, desperat etter dagens post, ordnet opp i mysteriet med den vranglåste postkasselåsen. Med ett barn i bæresele og det andre plassert i lekegrinda, opp. Å neida, vi brukte ikke heisen, men trappene, heisen er upålitelig når det gjelder døråpninger etter brukerens ønsker. Den vrange postkasselåsen var ikke vrang i det heletatt, når bare svigermors, salige svigermorsnøkkel, ble oppsporet i en av Gubbens jakkelommer. Det var nøkkelen som var vrang, dvs. I ulage, pga. Overforbruk. Så vi får få slipt en ny. Er slettes ikke sikkert Petter hadde løst mysteriet, om han hadde kommet oss i forkjøpet. Gubben? Nei, han er reddere for hendene sine enn en plastikkkirurg er for sine hender. Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 8. april 2015 #1791 Del Skrevet 8. april 2015 Du kommer altfor sent.Anonymous poster hash: 4999f...55b Ja, komme for fort, komme for sent, bla bla, aldri fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1792 Del Skrevet 8. april 2015 Da vi kom hjemmover fra legen, så vi Tekola i full sving med å vaske vinduer. Hun er jo lett gjenkjennelig på antrekket, akkurat som Arabella. Forresten vet noen om hun fortsatt bruker rød kjole? Ciara går nemlig rundt uten en rød tråd! Gud, bedre, bare ikke Gubben ser henne!Anonymous poster hash: 4999f...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1793 Del Skrevet 8. april 2015 Mynona hun flakser rundt på jakt etter ny seng. Hvordan hun skal li kvitt den gamle, nei, det har hun enda ikke bedt om hjelp med. Bare vent vi får nok snart en tråd på det. Kanskje like greit å gi henne beskjed med en gang; Dynga, eller gis bort annonse. Anonymous poster hash: 4999f...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1794 Del Skrevet 8. april 2015 Da er ståa den, som dere ser over, Tekola og Mynona er opptatt med sitt. I samme tråden er der rapportert fra en eller annen om at noen reklamerer for sin egen boligannonse, for andre gang. De som rapporterer må da forstå at Mynona og Tekola har andre ting å gjøre enn å være på KG som barnevakter hele døgnet. De trenger jo å sove godt, og. Anonymous poster hash: 4999f...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1795 Del Skrevet 8. april 2015 Og frk K har vi truffet på i aktiv tjeneste i en annen tråd, for noen timer siden. Blond har og vært på tastaturet i dag. Så alle jobber, hver og en på sin måte. Oppfør dere etter reglene, så renovasjonsverket slipper å løpe rundt med viskelær, vaskeklut og andre passende remedier. Og er dere usikre, spør Petter, han kan alt. Anonymous poster hash: 4999f...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1796 Del Skrevet 8. april 2015 Bjørka har nå begynt å spre sin pollen over oss. Det merkes. Egentlig burde Petter fått hjelp av velvillige sjeler med motorsag, og fått omgjort all bjørk til bjørkeved. Men det blir for mye å forlange, atsjo, atsjo, atsjo. Kan noen finne en atsjosmilies, en som beveger seg? Anonymous poster hash: 4999f...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørka Skrevet 8. april 2015 #1797 Del Skrevet 8. april 2015 ATSJO! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1798 Del Skrevet 8. april 2015 På høy tid med allergimedisin, Atsjo. Petter har fått seg kamel, den tusler etter han overalt hvor Petter beveger seg. Akkurat som den lilla trusen til Keikolina. Petter vil ha oss til å tro at noen bare har dumpet en kamel på KG. Det er jo ett rimelig stort dyr, da, og Petter skylder på sola. Sola kan vel ikke gjøre slikt, kanskje Petter har fått solstikk av sola? Får gå ut på verandalen og rope på Petter, og gi han resten av solkremmen fra Syden, en vaktmester med solstikk gjør ikke mye nytte for seg. Kanskje han må svelge en kamel eller to og begynne å smøre seg? Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 8. april 2015 #1799 Del Skrevet 8. april 2015 Petter avskyr solkrem. Har ikke brukt solkrem på ~35 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1800 Del Skrevet 8. april 2015 ATSJO! Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå