AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1521 Del Skrevet 29. mars 2015 Når tid har stemødre lov til å begynne å reagere på stedøtre, lettkledde, trøtte, stedøtre, som sitter klistret på pappaen? Har KG hatt noen tråder med denne tematikken?Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1522 Del Skrevet 29. mars 2015 Fretexdama har funnet det nødvendig, sånn helt sikkert helt av seg selv, at verandaen må ryddes, vaskes og organiseres. Blomsterpottene har blitt vurdert, hun har funnet den største og den minste, og plassert resten sån midt i mellom. Noen har vært ute og ryddet, sikkert en pensjonist med ordning og reda i oppdragelsen. Eller kanskje en som har gått på gammeldags husmorskole?Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1523 Del Skrevet 29. mars 2015 Benter en lenge nok, i tålmodig taushet, finner både Stine og sjefen utenfor huset, på å kle på seg, uten sure miner og dørsmelling(er). Hvordan gikk det med det brevet fra lånekassen, Stine? Pappa har ordnet det. Pappa har betalt tilbake, tenker jeg er mer korrekt, for å unngå trøbbel, kom det tørt fra Gubben.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1524 Del Skrevet 29. mars 2015 Du er klar over at du ike får plass til en sprinkelseng eller noe større i bilen hele veien fra Ikea og opp på Geilo? Det blir ikke qktuelt å kjøre to biler dit, på det føre som er ute nå. Takk, det har jeg ikke tenkt på, nei, med bilstoler bak, og takboks påtaket. Hva gjør vi da? Da hsr du et problem du må løse, kjære du!Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1525 Del Skrevet 29. mars 2015 Når tid har stemødre lov til å begynne å reagere på stedøtre, lettkledde, trøtte, stedøtre, som sitter klistret på pappaen? Har KG hatt noen tråder med denne tematikken?Anonymous poster hash: 4999f...55b Beklager, men jeg tror svaret er "aldri". Du kommer ikke godt utav det. Uansett. Forresten hyggelig å bidra til latter i heimen under Skavlan. Vi må se om jeg tør ringe på etter hvert. Er ny på KG og blir allerede plaget i innboksen. Som deg, har jeg det tryggest som AB. Kanskje dere kan leie barneseng fra hotellet?Anonymous poster hash: 44ff4...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KV84 Skrevet 29. mars 2015 #1526 Del Skrevet 29. mars 2015 Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1527 Del Skrevet 29. mars 2015 Beklager, men jeg tror svaret er "aldri". Du kommer ikke godt utav det. Uansett. Forresten hyggelig å bidra til latter i heimen under Skavlan. Vi må se om jeg tør ringe på etter hvert. Er ny på KG og blir allerede plaget i innboksen. Som deg, har jeg det tryggest som AB. Kanskje dere kan leie barneseng fra hotellet?Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 44ff4e961bfb1998d2ba3ea96b5514f7"] 44ff4...4f7 [/ quote] Vi har egen hytte! Barna er premature, en med dobbel leppe gane spalte og en med svelgproblemer pga. lang tid på respirator, hun sondemates. Forkjølelse eller en runde med Novovirus betyr masse problemer!Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1528 Del Skrevet 29. mars 2015 Åh, ja det forstår jeg godt. Forstod dere hadde hytte, men tenkte i et kreativt anfall at hotellet kanskje leide ut allikevel. Men tenkte ikke på bakterieproblematikk. Cred til dere for å orke så mye med de to små. Men man får vel litt hyttefeber hjemme en hel påske og!Anonymous poster hash: 44ff4...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1529 Del Skrevet 29. mars 2015 Stine kom ut av sin lune hule, og konstanterte det vi alt visste på denne siden av døra: det lukter middag. Ja, og du kan dekke bordet. Og før du gjør det, kan du hente mobilen din, kom det fra Gubben. Det var den dagen i dag, ja. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1530 Del Skrevet 29. mars 2015 Merkelig nok gikk Stine uten protester og fant mobilen sin, la den på bordet uten noe særlig lyd. Hun må ha vært forberedt på dette etter nattens hendelse med venninnen. Gubben satte seg ved spisebordet, mens han gikk igjennom telefonen til dattera. Stine dekket med påskeduk og glasstallerkner, bestikk og glass. Servietter finner du i vitrineskapet i stuen. Hun gikk og hentet. Kokm tilbake med både servietter og Elise, hun hostet, noe hadde satt seg fast i pustesystemet hennes. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1531 Del Skrevet 29. mars 2015 Litt vann i en flaske og observasjon og tingene ble ok for Elise, igjen. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1532 Del Skrevet 29. mars 2015 Gubben hentet Thinea og satte henne i den andre stolen. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1533 Del Skrevet 29. mars 2015 Du vet hva som skjedde med hun jenta på gravplassen hvor det alltid er lys og ferske blomster, Gubben så opp på Stine. Ja, hun ..... Stine sa navnet? Ja, svarte Gubben. Har googlet navnet på gravstenen hennes. Hun var savnet lenge ogmanfe lette etter henne før de fant henne drept. Nettopp, sa Gubben, det kunne skjed med (venninna fra i natt sitt navn). Og det kan skje med hvem som helst. Ja, og derfor sjekker du mobilen, det er greit, pappa. Stillhet. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1534 Del Skrevet 29. mars 2015 Var det det hun som lå i den graven. Husket saken, men vi spurte aldri noen om noe, når vi traff dem på barnegravene. Det var annerledes på fars grav, der var det bare voksne som lå i gravene rundt. På barnegravene er der en egen sorg, over liv som tok for tidlig slutt, noen før de fikk begynne å leve. Burde gutten få bli værende på barnegravene? På et familiegravsted, ville denne fellesskapsfølelsen bli borte. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1535 Del Skrevet 29. mars 2015 Noen klarer å lage problemer ut av det meste, hvordan omprogrammere barn til sommertid? Vekk dem 30 minutter tidligere søndagsmorgenen, (for sent å bruke det rådet nå), da får dere lagt den 15 minutter tidligere, (i seneste laget nå). Også vekkes alle til vanlig tid mandags morgenen. Enkel og grei lærdom fra barneintensiven. Noe godt førte da de opplevelsene med seg. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1536 Del Skrevet 29. mars 2015 Gubben har nå sett tredje værmeldingen på tv, i kveld. Nei, vi holder oss hjemme, ble konklusjonen hans. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1537 Del Skrevet 29. mars 2015 Å blande barn og strikketøy er ingen god løsning, lengre. Små fingre klamret seg fast, og tro ut den viktigste merketråden i hele genseren, eller den kommende genseren! Kunne ikke skrike, kunne ikke kjefte, men måtte leende konstantere at her er et normalt barn med normale lange barnefingre som voksne må lære seg å ta hensyn til - og å holde fingrene, 20 stykker, unna strikketøy, eller holde strikketøyet unna fingrene blir vel mer korrekt?Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1538 Del Skrevet 29. mars 2015 Stine, ropte Gubben. Hun befant seg på ekstrarommet. Hun åpnet på døren, og svarte, ja? Skal du hjem? Nei, hvordan det? Jeg liker å vite om jeg må ut og kjøre bil når jeg begynner å bli moden for å legge meg, svarte Gubben. Sksl du ikke hjem så gir du din mor beskjed, nå.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1539 Del Skrevet 29. mars 2015 Måtte ta en tur på verandaen for å se hva som skjedde. Noen har begynt å lyse med lommelykt opp etter vinduene på blokkene. Utenfor, jo der stod Petter vaktmester, på en sen palmesøndag, og holdt utkikk. Reagensglasset han er så kjent for i den ene hånden og lommelykt i den andre. Vi er heldige som har Petter som passer på, overalt.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1540 Del Skrevet 29. mars 2015 Må opp tidlig for å kjøre far til lufthavnen. Han burde jo ha kommet over hit? Ja, jo, men jeg kan ikke tvinge han. Han var trett og hadde unnskyldninger på rekke og rad. Han var fornøyd når vi hadde vært på kjøpesenteret og ute og spist på fredag. Sånn ble det denne gangen. Jeg skal være med, Stine stod i døra. Sitter du og lytter på oss? Det ble ikke noe svar på det spørsmålet. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå