AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #921 Del Skrevet 5. mars 2015 Fortauene her er så smale at en tvillingvogn ville vært for bred. Alle flisene på fortauene gjorde det veldig humpete å trille. varmen, sola og var helt perfekt avbrekk fra kalde Norge. Jentene sovnet, løftet vognene inn på bersndaen og lot dem sove videre der. Barn som blir vekket blir like sure som voksne som vekkes midt i døgnest beste søvn. Respektløst er det og å bekke små, trøtte kropper.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #922 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg har bare 159 euro i kontanter, så jeg må finne en minibank, Sabine hadde tømt alle småpengene utover bordet. Du kommer jo langt med 159 euro, så det haster ikke.Anonymous poster hash: 4999f...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #923 Del Skrevet 5. mars 2015 Har du hørt Aurora Aksnes synge, Sabine satt med nesen i mobilen. Nei, hvem er det? Har du ikke hørt om henne? Beklager, barselnedgravdtiden har isolert tankevirksomheten til å gjelde bare barn, barn og enda flere barn. Katy Perry hyller henne, og det er ikke det minste rart hun har en helt enorm stemme, hun kan bli like stor som Pavarotti med den stemmen. Og det er ingen Lygenyhet!Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #924 Del Skrevet 5. mars 2015 159 euro, er det samme som 1431 Norske kroner, om du regner enkelt, ganger med 9. Så har du god margin og enkelt regnestykke. Sabine vsr begynt å telle penger, igjen. 159 er et ok tall, altså. (Men hvordan kan det være å hete ett tall? Hm.)Anonymous poster hash: 4999f...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #925 Del Skrevet 5. mars 2015 Stine ringte. Hun vet utmerket godt at hun ikke skal ringe med mindre det er viktig, når vi befinner oss i utlandet. Kunne hun få bo i leiligheten når vi ikke var hjemme? Pappa sover vel der? Her brygget det opp til krangling. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #926 Del Skrevet 5. mars 2015 Vet du hva Stine? Din far har gitt deg klar beskjed om at denne type spørsmål er innenfor hans ansvarsområde. Du har og fått beskjed om at når vi er i Cleopatras rike eller deromkring, så ringer du bare når det er viktig, fordi det koster så mye å ringen hit. Jamen, huntrakk pusten, pappa svarer ikke og dette er viktig, for meg. Hjelper ikke, Stine, svaret er at din svar må svare. Ville du noe annet? Nei, sa hun og trykket av. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #927 Del Skrevet 5. mars 2015 Der ser du, hun er blitt så vanskelig, totalt forandret, etter at de p-pillene ble tatt i bruk. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #928 Del Skrevet 5. mars 2015 Vet du hbor mye biomamma snakker med henne og slike ting? Hun må da merke dette hun og? Orker snart ikke mer av henne, hun blir mer og mer uspiselig. Vi får se når vi kommer hjem, og se om hun bør få en oppfølgingstime hos legen, Sabine gikk i dusjen. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #929 Del Skrevet 5. mars 2015 Jentene begynte å røre på seg på verandaen. Og så ringte mobilen, enda en gang. Nå var det Gubben, igjen. Ferie? For hvem?Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #930 Del Skrevet 5. mars 2015 Hei, det er meg. Ja, bildet ditt kommer jo opp, fra første klemt fra mobilen? Stine sendte meg en melding med beskjed om å ringe fordi det var viktig. Jeg satt med folk her, og måtte gå ut på gangen fordi hun var helt krakilsk. Hun hadde ringt deg, og du hadde bare lagt på. Nå får dere gi dere begge to! Ikke rop i telefonen, brølte Gubben. Gå ut og gå en gang rundt huset og ring tilbake når nervene dine er på plass, og du har åpnet kanalene inn i ørene. Trykket telefonen av. Makan til tull.Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #931 Del Skrevet 5. mars 2015 Hva var det? Sabine stakk hodet ut fra badet. Gubben, Stine lager kvalme. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #932 Del Skrevet 5. mars 2015 Dette høres jo verre ut enn Kos med flyverne i Norwegian. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #933 Del Skrevet 5. mars 2015 Jentene var våkne og var begynt å knirke med beskjed om at de ville ha boksenkontakt. Elises reguleringsplate skal hun bare bruke når hun sover for å regulere sammen spaltene i ganen hennes. Så hun bør få oppmerksomhet og platen ut så snart hun gir beskjed om at hun er våken. Men det kokte, innvendig, Stine kunne være glad for at vi var lang, veldig langt i fra hverandre. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #934 Del Skrevet 5. mars 2015 Gubben ringte på nytt. Har du roet deg nå? Nei, la meg snakke og hør etter. Stine ringte hit og spurte om å få bo i leiligheten. Hun fikk beskjed om at dette er ditt område å diskutere med henne, ikke et tema stemor skal håndtere bak biopappas rygg. Hun ble sur, og trykket av. Din søster satt ved siden av, om du er i modus for å få bevitnet samtalen? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #935 Del Skrevet 5. mars 2015 Nei, det behøves ikke, kom det litt spakt fra Gubben. Begriper ikke hva wom går av den jentungen, gutter er mye enklere. Den diskusjonen tar vi ikke nå. Din søster mener Stine har endret seg radikalt og blitt betydelig mer eksklusiv i sin livsførsel. Hva, eksklusiv? Hva betyr det? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #936 Del Skrevet 5. mars 2015 Sabine kom og avleverte Thinea, selv tok hun hånd om Elise. Leiligheten er din, og du bestemmer over den, sa Gubben. Leiligheten er vårt hjem, Stine er din datter og hun skal bo hos sin mor, inntil hun bestemmer seg for å flytte for seg selv når hun er ferdig med vgs. Du bestemmer over din datters bosted, har du aagt i alle år. Er det endret bare fordi vi reiser en liten tur til syden? Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #937 Del Skrevet 5. mars 2015 Nei, det er greit, hun skal ikke bo der og jeg skal påta meg og snakke med henne, etter at jeg er ferdig med det jeg skal gjøre. Det er folk som sitter og venter på meg. Kan vi nå få litt ferie fra hjemlige problemer, vær så snill? Skal ta meg av det, skal snakke med Stine. Når du først snakker med henne, så prøv å spørre om hun selv merker at hun har endret seg etter at hun begynte på p-piller, og foreslå at hun kan snakke med legen om å bytte til et annet merke. Neeei, det der er et tema damer får ta seg av.... Ville ikke begynne på en ny laaang diskusjon, og å avslutte i en vennlig tone ville ikke skade, for en gangs skyld. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #938 Del Skrevet 5. mars 2015 Satte mobilen i lydløs posisjon. Jeg får dusje jentene en etter en før jeg dusjer selv, kan du ta i mot og tørke dem? Det går helt fint. Sabine var for lengst ferdig stelt. Kissa ventet nok på at vi skulle somle oss ferdig og ringe på porttelefonen med beskjed om at vi var klare til å gå innover. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #939 Del Skrevet 5. mars 2015 I det mobilen ble lagt bort, kom en melding fra navnesøster. La være å åpne den, da, kom det spontant fra Sabine som så at mobilen lyste opp. Må visst gjøre det om vi skal komme oss av flekken og ut før solen går ned. Tror de får de tynne ulldressene på, uten annet enn sokker og luer, det blir lett kjølig nå når det er så sent. Også tar vi Beateteppene i vognene. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #940 Del Skrevet 5. mars 2015 Vi bestemre oss for å spise hos Italienerne i bakken. Vi hadde blitt så sene at alt var stengt, også sunshine i blomsterbutikken hadde sengt. Det eneste som var åpent var langt vekkistan butikkene med innvandreransatte og innvandrervarer. Imorgen må vi sherpe oss, sa Sabline. Tenker vi sier det sånn at i morgen begynner ett nytt regisjime, mobilen får lydløs modus og vi blir mer ekslusive, i ekskluderer og ignorerer innkommende samtaler. Skulle visst skype med Hubben i kveld, men trøttheten tar snart overhånd. Blir du dårlig? Sabine så bekymret ut. Normal trøtthet. Ikke trøtthetsanfall, så slapp av. Anonymous poster hash: 4999f...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå