Gå til innhold

Lyg og Lygenytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben var aldeles rasende.

Vet du, begynte han. Han der Andreassen han fikk det nesten til å klikke for meg i garasjen.

Hvem er egentlig det?

Jo, det skal jeg si deg. Han bor i en av de blokkene vi ikke ser her fra oss. Men han har parkeringen bak bilen som står bak garasjedøren vår når døren vår står åpen.

Skjønner.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Skrevet

Var ike nødvendig å stille noen flere spørsmål, var bare å tie stille og høre etter, ellers kunne Gubben lett bli irritert.

Skrevet

Jo, han Andreassen kom helt bort tilbilen når jeg stod der og pakket ut alle posene og skjortene.

Her er vaksinen mot kikhoste, legg den i kjøleskapet er du snill.

Jo han hadde kjøpt seg ett gammelt vrak av en bil, og fått en haug med problemer. Også trodde han at han kunne stå der i garasjen og få hjelp med å få hevet kjøpet. Og han ville bare ikke gi seg.

Han var så frekk for lenge siden da jeg spurte han om hjelp med noe at han ikke har tatt seg bry med å si hei, engang når han treffer meg og nå, nå forventer han å få hjelp, gratis hjelp, i garasjen!

Men hva gjorde du for å komme deg fri fra mannen da?

Skrevet

Mann? Andreassen er ikke mer enn en guttunge.

Gå og kjøpe BMV i brukt tilstand uten skikkelig NAF test, hva byr du? Det kan jo bare ikke gå bra.

Andreassen ble mer og mer pågående. Jeg løftet hodet og der, ut av det blå dukket Aule opp.

Gå og snakk med Aule, sa jeg tilAndreassen.

Nei, han kjenner jeg ikke svarte Andreassen.

Aule er rette mannen for deg, Andreassen, gjentok jeg. Og fyren gikk.

Kunne ikke begynne å lete i alle lommene etter nøkler med hendene full av skjorter og handleposer og risikerer den guttevalpen komm løpende tilbake.

du takk for at du var rask med å åpne, altså.

Fant det nødvendig å roe Gubben ned med litt nærkontakt av første klasse.

Skrevet

Gubben var i seng, fruen gikk rundt og slukket lys, tver, la padder og telefoner på lading og annet forefallende arbeid i heimen.

Skrevet

Krøp stille under dynen i mørket.

Du, har ikke vi alltid hatt en avtale om at når de unevnelige skuffen er nesten tom for penger eller unevnelige saker så gir du beskjed?

Jo, men der skal da være rikelig med penger og kondimer og andre ting?

Nei, der er bare noe småmynt igjen, tusenlappene er borte, kondomene mine er det ikke mange igjen av, skuffen er skuffende dårlig utstyrt med innhold.

Skrevet

Det er ikke så mange som har vært i hus her. Småjentene er helt uskyldige, din kone likeså.

Innbrudd har vi neppe hatt uten å merke noe, men din eldste datter har vi hatt på besøk, så du har en pappaprat å ta ved neste korsvei.

Men hun har da ppillene sine?

Herremildemoses da mann, ppiller beskytter ikke mot kjønnsykdommer, vær glad jenta er fornuftig.

Men,...

Gjørhodet ditt en tjeneste, legg deg til å sove.

God natt.

Skrevet

Gubben kunne ikke klare å holde fingrene unna.

Sa, god natt, en gang til, og han tok tegningen.

Skrevet

Ble mye leven da Gubben skulle stå opp.

Først en alarm, så en alarm til, og søren plystre måtte han ikke få alarmen repetert for tredje gang før han klarte våkne tilstrekkelig til å komme seg ut av senga. Da var begge jentene og våkne.

Ja, sånn går det, når du ikke kan ta ett hint og la begge hodene dine hvile etter at godnatt ordene er uttalt.

Fikk bare et surt blikk tilbake.

Skrevet

Dette ble en sur start på dagen.

Tok begge jentene opp i dobbelsenga for å drøye litt med å stå opp. Jentene skal ikke lide fordi de voksne ikke er helt i vater..

Skrevet

Hadde ikke hørt at Gubben hadde vært i kjøleskapet før han gikk.

Tok Thinea med for å forhindre at hun aket seģ baklengs ut av senga. Elise var for lat til å begynne å røre på seg.

Ganske riktig der lå vaksinen.

Passet på når legekontoret åpnet telefonen og fikk en akutttime til Gubben etter lunsh.

Kvitskjorte eller ikke her fikk Gubben nå se å stille opp.

Tekstet han med beskjed om å stille opp utenfor klokken 14.00.

Vi fikk reise ned med vaksinen i god tid, da blir det ikke noe forsåk på besøk hos den gamle damen fra villaen i dag heller.

Skrevet

Slapp jentene ned på gulvet i pysjen. Svigermor hadde sagt sitt i går om svigerdatterens plikter mht. Rengjøring av gulv.

Sengetøyet var guffent, fikk alt i vaskemaskinen og besluttet at nå var det slutt på dobbel vinterdyne og over til to seperate enkeltdyner. Gubben komme rikke til å like dette.

Burde Stine få en telefon fra stemor med advarsel om at faren har oppdaget at penger er borte? Ja, det er jo litt mer enn penger da. Eller bør stemor følge alle råd på kg om å homde seg unna?

Skrevet

Måtte ta en pause i husmorroaktivitetene, og en titt på dagens kg nytt.

Hva i alle dager har rare lyder når jeg rir han overskriften i seksualitetsforumet å gjøre? Klart det blir rare lyder av salen, av hovene som slår mot bakken også videre, hun der kan jo ikke ha erfaring med hesteriding i det hele tatt. Alle ferske ryttere burde gå på rideskole før de begynte å praktisere ridingen sin.

Skrevet

Gubben sa i fra alt i morges at han ikke kommer hjem ført itl nyhetene, men hvilke nyheter sa han ignenting om. Så han får ordne seg middag selv.

Skrevet

Fikk alle badet og dusjet, ringt Erna vaskehjelp og bestilt henne for helgen.

Erna er litt treg i bevegelsene men gjør grundig rent, snoker ikke i sakene våre, hun jar nok saker å snoke i hjemme hos seg selv. Avleverte nøkler til henne og fikk hanket Gubben inn for et legestikk. Han ville vi skulle være med inn til legen, alle tre.

Skrevet

Inne hos legen slapp Gubben dagens bombe, han ønsket henvisning til sterilisering. Uten å ha nevnt temaet med ett eneste ord hjemme.

Skrevet

Mistet både munn og mæle, på legekontoret.

Gubben fikk sitt stikk, han gikk på jobb og vi kjørte hjem.

Fortsatt alvorlig sjokkert.

Skrevet

Gubben kom ikke hjem til verken den ene eller den andre nyhetssendingen på tv. Han kom ved 19.30 tiden, jentene var i ferd med å avslutte dagen.

Skrevet

Kan du forklare hvorfor du vil kutte strengen og stenge alle rumpetrollene inne, og uten å ta temaet opp, hjemme først?

I min alder, er folk flest for gamle til å nyttigjøre seg rumeptrollene. Klippes strengen og de blir stengt inne, har jeg full ko troll på dem, alle som en. Det skal som kjent bare en på avveie til for å lage barn.

Skrevet

Ja, ja, det er din kropp, du bestemmer og betaler.

Har fått en ny sak i fanget. Det er en helsesøster som har sendt en bekymringsmelding til barnevernet på et barn. Spyr av sånne saker.

Skal vi på hytten i morgen? Og når tid skal vi være klar til avreise?

Kan jeg få litt mat, først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...