AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #661 Del Skrevet 15. februar 2015 Gubben satt i sofaen med enntykk bunke papirer, og leste. Si meg, sa han hvor kommer slle disse menneskene fra? Hvem da? Arabella, Petter, Silfen, Salvesen, Gubben, Fråge Frida og resten av gjengen? Hva er det du holder på med? Tok bare en utskrift av det du har skrevet på padden siden nyttår, og det ble denne blekka her av det. Ha viftet med papirbunken. Det der er ganske frekt, altså. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #662 Del Skrevet 15. februar 2015 Det der er ikke ok at du har gjort, altså! Vel er du gammel nok til å være far for din egen kone, men du trenger neimennikke å oppføre deg og å handle som om du skulle være din kones far, altså.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #663 Del Skrevet 15. februar 2015 Du får klare deg selv en stund, må ha litt frisk luft.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #664 Del Skrevet 15. februar 2015 Ja, her var det mye hjelp, støtte og sympati å få fra leserne! ikke så mye som en blomst eller en smile har noen villet bidra med. Skal luske meg opp og hente vilnøklene og kjøre ut til navnesøster for litt støtte, så kan Gubben sitte der og lese om dem som har museproblemer i hus, hage og hobbyforumet.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #665 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg ser jeg ble nevnt here tidligere, jeg er en han ikke en hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #666 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg ser jeg ble nevnt here tidligere, jeg er en han ikke en hun Vi får gi deg en kjønnsskifteoperasjon da, så du i en evt. Fortsettelse kommer ut med ønsket og opplevd kjønn. Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #667 Del Skrevet 15. februar 2015 Meldingene haglet inn fra Gubben: Kan du komme hjem? Hvor er du? Når tid kommer du hjem? Lot være å svare. Hadde det egentlig ganske hyggelig hos navnesøster. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #668 Del Skrevet 15. februar 2015 Vi får gi deg en kjønnsskifteoperasjon da, så du i en evt. Fortsettelse kommer ut med ønsket og opplevd kjønn.Anonymous poster hash: 620a9...689 Innlegg nummer 666 i denne tråden O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #669 Del Skrevet 15. februar 2015 Ble værende til midnatt hos navnesøster. Svarte ikke på Gubbens teksting før han til slutt ringte og navnesøster tok mobilen og svarte med sitt navn. Gubben bablet i vei, før navnesøster slapp til; Du snakker til feil person!Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #670 Del Skrevet 15. februar 2015 Prøver hun å gjøre meg sjalu? Spurte Gubben i telefonen. Ja, med min bror Winza. Winza? Er ikke det din søster? Gubben trodde navnesøster holdt han for narr, det hørtes på stemmen hans lang vei. Winza var min søster, nå er han min bror, etter å ha gjennomgått en kjønnskifte operasjon i USA. Du burde ta deg en tur i svømmehallen så du får sett han. Nei, takk, sa Gubben. Be min kone ta til vett og komme hjem! Så trykket han av telefonen.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #671 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg skal søke Nav om dusjtoalett, sa navnesøster. Hva er det? Ett helt fantastisk toalett som dusjer og tørker deg etter dobesøk. Du bare sitter der og får den reneste understellsbehandlingen du kan tenke deg. Techtylbehandling av bil blir for småtterier å regne til sammenligning. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #672 Del Skrevet 15. februar 2015 Kjørte hjemover og håpet Gubben var i seng. Savnet ungene, vi hadde aldri vært så lenge i fra hverandre før. Kunne ikke la være å tenke på Dung Tran Larsen. Moren som i juli 2007 forsvant fra sine to små barn og aldri har dukket opp igjen. En mor forlater ikke sine små barn, frivillig, over lang tid. Bare å tenke på den unge moren og den nyfødte hjelpeløse og morløse babyen var nok til å ta til tårene, enda en gang. Du som leser, gi et pluss, ikke for det som er skrevet, men for Larsen og hennes morløse barn. Husker du ikke saken så gå til wikipedia. Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #673 Del Skrevet 15. februar 2015 Ingen sorte eller grå Audier ute, mørkt i garasjen, ingen gule katteøyne lyste opp. Kattene var vel gått til ro for lengst. Mørkt i trappene, og mørkt i leiligheten. Lyset over kjøkkenvasken stod på. Gikk på eksrrarommet og sovnet på sofaen. Halveis inn i søvnen ble beslutningen tatt, nå får det bli slutt på all denne lygingen. Gamle løgner blir aldri nyheter. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #674 Del Skrevet 16. februar 2015 Ligger du her og lyger, nå, Gubben stod spørrende i døren. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #675 Del Skrevet 16. februar 2015 Ja, vurderer om der er mer å lyge om. Hadde jo vært hyggelig om du vurderte å lyge deg inn i sengen vår, da, sa Gubben lunt. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #676 Del Skrevet 17. februar 2015 Jentene sov, de pleier sovne igjen etter litt mat ved sekstiden på morgenen. Der var sånn omtrent fem mill usnakkede kroner og litt lyg og lygenytt i mellom oss. Der og da var det ikke til hinder for nærkontakt av første klasse. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #677 Del Skrevet 17. februar 2015 I morgen tenker jeg å ta jentene med i vogna ned til omsorgsboligene og avlastningen og spørre etter den gamle damen fra villaen. Gubben var mer sulten og bare opptatt av å få en ny runde, om han hørte etter, var vanskelig å ha noen formening om. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #678 Del Skrevet 17. februar 2015 Du kan få jobben med å få alt selgetøyet i vaskemaskinen, mår vi har stått opp. Greit det, svarte Gubben. Befant vi oss i høflighetsfrase fasen, nå? Best å ikke touche stridstemaene eller noe som kunne føre til ny krangling. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #679 Del Skrevet 17. februar 2015 Du, de der damene på andre siden av veien, er bare ikke gode, altså, kom det brått fra Gubben. Å? Nei, vet du hva, altså. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #680 Del Skrevet 17. februar 2015 Men hva er det da? Nei, hun sorthvit begynte å predike om noe kikhostevaksine da jeg stod der nede med søplekassene. Ble så forbanna at jeg tok hele søpleposen med meg og gikk opp igjen. Relax I an The Doctor ropte hun etter meg da jeg gikk. Hva svarte du til det da? Noen ganger må man bare bite tennene sammen til fyllingene nesten knekker, og pelle seg hjem og mstenge døren. Doktor, du liksom, beskyttet tittel, man ikke kan bruken uten doktordisputas. FFerdig snakka. Nei, nå vil jeg ha skikkelig engelsk frokost, med egg, bacon og full pakke. Du, da får du ta deg en tur på butikken først. Det går ikke, tok noen drinker i går da du ikke var hjemme, er bare kjørbar for barnevognskjøring. Du smaker eller lukter ikke alkohol? Har da lært noen triks for å unngå det. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå