AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #421 Del Skrevet 29. januar 2015 Vi fikk surstofftank med oss og trillet ned i heisen for å spise. Alle middagsrettene kostet kr. 159 stod det i heisen. Stod flere hvitkledde i heisen. En av dem stod og var helt på fliren. Hva har du gjort i dag? Spurte den andre han som var på fliren. Har hatt gravidekontroller. Masse unge med symptomer på svangerskap og en som lurten på om jeg hadde barn, selv. Ja, svarte jeg , så spør pasienten; Hvor lå livmora di i uke 16? kunne ikke svare annet enn som sant var, at den lå i bekkenet. Skulle nesten tro enkelte ikke gjorde annet enn å lese på nettet. Den ene skrivefeilen forplanter seg til den neste, snart er hele språket vårt blitt forvridd, pleier jordmora med den røde kjolen å si. Å Arabella, mener du? Her skal vi ut, sa Gubben og markerte at hele senga skulle ut. En tanke slo ned, slutt på legeunderholdningen for denne gangen.Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #422 Del Skrevet 29. januar 2015 Vi fant et bord i en litt rolig krok, Gubben gikk og bestilte og fant vann og bestikk. Kom tilbake med maten og satte seg. Kan du må svare på spørsmålet? Gubben så forvireet ut. Hvilket spørsmål, snakker du nå om? Herre milde moses, har du vært utro? Ja, jeg har vært utro med deg i forhold til exen, og det vet du forbasket godt. Takk. Håper du er ærlig. Nå er det nok. Avslutt temaet eller jeg går. unnskyld. Takk, sa Gubben og sukket tungt. Vi spiste i stillhet.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #423 Del Skrevet 29. januar 2015 (og slik går nu dagene) Nei, nå har Gubben vært på tyvtokt!Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #424 Del Skrevet 29. januar 2015 Ut av intet kom det fra Gubben, jeg kunne tenkt meg å reise en helg til Guggenheim museet. Hva er det? Kunstmuseum i New York. Fly i så mange timer og være så langt borte hjemmefra? Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #425 Del Skrevet 29. januar 2015 Kan de store barna og jeg reise en lang helg da? svarte han ikke, tenkte og lurte på om mistanken om en tredje dame var reel eller bare en ekkel følelse.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #426 Del Skrevet 29. januar 2015 På lørdag må jeg få kjørt møblene til exen opp i det nye huset. Huset ble solgt på onsdag og papirene underskrives i morgen. Bare ne formalitet. Når oppgjøret er ferdig er all min sammenblanding med exen, bortsett fra to barn, ferdig, avsluttet, nydelig. Hvor har du planlagt at din yngste datter skal være på lørdag? Du kan ikke ha henne med def i bilen når du kjører flyttelass. Kommer dere ikke hjem, da? Min mor får ha henne da og, så holder hun seg unna kjøpesenteret og butikker. Pengene hennes triller jo ut. Kanskje vi burde få oss et hus og en barnepike? Kunne bitt tungen av, i mitt salusihjørne var dette en knall dårlig løsning. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #427 Del Skrevet 29. januar 2015 Tilbake på værelset satt Ludodama og ventet på siste nytt. Det fikk hun ikke, saken var klarert i kantina.Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #428 Del Skrevet 29. januar 2015 En sykepleier kom inn for å se til Ludodamas datter. Hun synets moren burde stimullere barnet mer og konsentrere seg mindre om mobilen. Ludodama spurte krast; Har du barn, selv? Nei, svarte dennunge sykepleieren. Skravla, da har du ikke noe du skulle ha sagt om min måte å behandle mitt barn på. Sykepleieren gikk. Gubben så på Ludodama, så sa han med sin jobbemeglestemme; var du ikke litt krass nå mot den unge hyggelige damen? Det er mitt barn, jeg har født henne i smerte og du, du er mann, så du må nå bare klappe igjen. Unnskyld sa Gubben, konen til Gubben sa, Amen. Og husefredens stillhet senket seg til pinlig taushet. Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #429 Del Skrevet 29. januar 2015 Legen kom og hentet oss inn på et undersøkelserom. Gubben villé gå, men den gikk ikke. Han måtte pent være med. Elise kviknet til de timene hun hadde Thinea hos seg. Legen var fornøyd med resultatet og tilhelingen. Det var bra. I morgen tar de bort surstoffslangen, så får vi se. Gubben kledde på Thinea, kysset prinsessen sin og sin kone adjø. Gav et høflig nick til Ludodamen i det han gikk ut døra.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #430 Del Skrevet 29. januar 2015 Så satt vi der og håpet at vi var et helt annet sted. Ser din mann veldig gammel ut for alderen, eller er han mye eldre enn du er? Spurte Ludodama. Han er en del år eldre, ja. Hvordan er det å ha en gammel mann? Nei, hva ønsker du for slags svar på det spørsmålet? Har aldri hatt noen annen mann. Vi har det stort sett helt greit. Blir litt annerledes å ha barn enn å være bare oss, særlig når vi har vært uten barn så lenge. Da har du egentlig ikke så mye erfaring du heller med barn, at du kan uttale deg noe særlig om temaet. Skravla er helt uønsket her hos meg altså. Ja ha, her må en bare bite tennene sammen og veie sine ord på gullvekt. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #431 Del Skrevet 29. januar 2015 Ludodamen fikk plutselig beskjed om at hun og jentungen måtte flyttes til et annet rom. Det var avdelingssykepleieren som kom og gav beskjed og hjalp henne å pakke sammen pakkenelikkene hennes. En herlig opplevelse. Satt og skravlet med Gubben da døra på nytt gikk opp og et nytt barn ble trillet inn. Barnet hadde hatt samme operasjon som Elise, men hadde en mamma som var den rake motsetningen til Ludodamen. Dette var befriende. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #432 Del Skrevet 29. januar 2015 Mens de rigget til det andre barnet trillet vi ut i korridoren. Befriende å kunne bevege seg litt. Tvstuen var en befrielse å komme inn på. Nyheter. Uvær i Nordnorge. Strømløse og uten mobildekning. Bestevenninne navnesøster er i Nordnorge. Hm. Tekstet henne. Fikk raskt svar at hun klamret seg fast til grunnmuren, huset var tatt av vinden. Seriøst? Har du ringt politiet? Nei, vi har det fint,nyter uværet. Fotograferer. Ok, full av lutt og tøys, hele dama. Flere andre KG brukere som var der, både i sykehusskjorter og i uteklær som besøkende. Alle lett gjenkjennelige fra nick bilder. Sikkert flere og som poster under ab, de er ikke så lett gjenkjennelige.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #433 Del Skrevet 29. januar 2015 Gubben var hjemme med kontormusen. Svigermor mente hun hadde en Domus, hun hadde til og med funnet en gammel plastpose på loftet hvor det var trykket Domus på med store bokstaver... Domusposen hadde hun hengt på gjestedoen, i håp om at evt mus holdt seg unna hennes daglig badreom med toalett. Mulig svigermor begynner å bli litt pytt i panne i hodet? Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #434 Del Skrevet 29. januar 2015 Ansvarlig sykepleier kom og lurte på om vi skulle prøve å få i Elise en flaske melk, til kveldsmåltidet. Hun må klare å drikke skikkelig før hun får dra hjem. I morgen blir det ikke, muligens på lørdag? Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #435 Del Skrevet 29. januar 2015 Den nye moren var riktig sympatisk. Barnet hennes hadde hatt samme operasjon som Elise. Hun virker litt litt beskjeden og forsiktig. Vi har ikke pressentert oss for hverandre. Lurer på hva hun heter, og hve hun er?Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #436 Del Skrevet 29. januar 2015 Hm, dersom Gubben skulle holde på med noen på si, eller ikke, bør det da ikke være fritt frem for Gubbens kone å finne en eller annen og få noen utenomekteskapelige erfaringer med? Men låsr hjemme med to spebarn, blirnikke dette helt enkelt. Kan ikke akkurat si til svigermor, jeg sksl treffe en fuck friend, ksn du passe barna? Gubben kom seilende før attenårsdagen, og siden har det bare vært Gubben. Med unntak av noen, eller en del ganger, hvor det ble slutt for noen fattige få timer, før vi begynte på an igjen, som en annen Jan Eggum sang.Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #437 Del Skrevet 30. januar 2015 Det var et vilt spetakkel uten på korridoren. Så på den andre moren og lurte på det var fornuftig å gå ut og se, eller late som ingenting.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #438 Del Skrevet 30. januar 2015 Lyg og Lygenytt har lagt nede i dag. Verden ernike morsom. Alle i redaksjonen er helt samstemte; Det blir ingen helgefest uten Gjest!Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #439 Del Skrevet 30. januar 2015 Noen har kledd seg ut og prøver å gjenskape Gjest, men det er en ulv i fåreklær. Anonymous poster hash: 620a9...689 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #440 Del Skrevet 30. januar 2015 Eller en sau i ulveklær? Anonymous poster hash: 899d8...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå