AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #401 Del Skrevet 29. januar 2015 Gubben var på tråden før han gikk på jobb. Først vanlig prat om hvordan det gikk på sykehuset, og hvordan natten hadde vært. Natren hadde vært grei, men sykehus senger er ikke Tempursenger, og langt i fra behagelige. Sengene skriker ikke plag med, jeg er utslitt sv alle nye mennesker som kommer og legger seg i meg. En uttalelse fra en seng det ikke er det minste vanskelig å være helt enig i. Når småpraten var ferdig snakker, fortalte Gubben at han hadde hatt en merkelig opplevelse da han kom hjem i går. Å, hva skjedde?Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #402 Del Skrevet 29. januar 2015 Du vet det er kaldt ute. Ja? På parkeringsplassen min, innimellom de store Postmann Pat bilen og den andre store billigbilen, helt inne ved veggen lå det et menneske, i sovepose. Kunne rygget på mennesket om jeg hadde vært en time mer trett da jeg parkerte. Det var nå det. Rygget meg halvveis inn i luken før jeg åpnet døren, og hva tror du menneksket presterte å si? Nei, aner ikke? Hva sa hun? Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #403 Del Skrevet 29. januar 2015 Hun så ut som et takras... Men hva sa hun? Det kommer, ikke vær så utålmodig.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #404 Del Skrevet 29. januar 2015 I det jeg stakk hodet ut av bildøren og før jeg fikk begynt å åpne munnen, kommer det fra mennesket; Bor du her, elskede? Ble så sjokket at jeg bare kleiste døren igjen og måtte samle tankene før videre handling. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #405 Del Skrevet 29. januar 2015 Takraset av et snøvlende menneske jobbet seg ut av soveposen, og sjanglet retning utgangen. Måtte tilkalle vaktselskapet og vente tilmde kom. Da hadde det arme mennesket seget sammen, så vakten ringte ambulansen som raskt kom og tok henne med seg. Det skjer så mye i den garasjen at det er snart bedre å parkere langs veien og gå inn. Og den svarte katten fra gudene vet hvro, tusler fortsatt rundt nedi der. Ja, nå kommer mamma, så da får jeg dra på jobben. Thinea har det helt fint, ikke tenk på oss. Hei, sa Gubben og tastet av.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #406 Del Skrevet 29. januar 2015 Var det der rus og fylle vrøvl fra en av byens løse fugler? eller har Gubben vært på strøket og plukket opp damer? Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #407 Del Skrevet 29. januar 2015 Hvordan informere, nei oppdage, utroskap? Trenger litt hjelp her. Prøver du å etterligne tråden artige kombinasjoner av forumstittler? Litt usikker, der du. Skal ta det opp i en egen tråd, tråden, kanskje?Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #408 Del Skrevet 29. januar 2015 Tok noen slag Ludo med Ludodama. Grei avveksling med gammeldags ludo. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #409 Del Skrevet 29. januar 2015 Bytter du alltid bleier om natten, spurte Ludodama plutselig. Er hun først våken og misfornøys så får hun og ny bleie. Hvorfor det? Min får ikke bleiebytting om natten. Vi går jo på badet om vi er våken på natta, hvorfor sksl ikke en liten baby få litt ekstra komfort og en ren bleie om natten? Koster meg ikke mange ekstra kallorier. Nei, men det koster deg ekstra bleier. Ganske mange i løpet av en måned. Om vi skifter to bleier i løpet av en natt, og barna er vel fornøyde og har det bra så er der det viktigste. Har du to bleiebarn? Ja, tvillinger. Å, når tid skal den andre opereres da? Hun skal ikke opereres. Skal hun ikke,skal hun gå med det der sa hun og pekte på Elise. Nei, hun har ikke "det der". De er tvillinger men toeggede, hvilket betyr at de ikke er mer like enn søsken flest. Å det visste jeg ikke, sa Ludodama forlegent. Hm, hvilke kommentarer kommer når hun treffer den gamle Gubben, senere i dag, tro?Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #410 Del Skrevet 29. januar 2015 Har tatt fortløpende bilder av Elise så alle ernoppdatert på hennes fremgang og vi har dokumentasjon på hvordan det hele har forløpt til hun blir større og begynner å spørre. Ludodama sitter der bare og blar i en gammel knappetelefon, ser ut av vinduet på drittværet, og venter på at klokken skal gå. Er jo ikke så mye å ta seg til på et sykehus. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #411 Del Skrevet 29. januar 2015 Usikerheten gnager, sendte en sms til Gubben: Har du vært utro? Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #412 Del Skrevet 29. januar 2015 Kom ikke noe svar, tilbake.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #413 Del Skrevet 29. januar 2015 Oj dette virker så dramatisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #414 Del Skrevet 29. januar 2015 Døren gikk opp, og der stod, ja, nettopp, Gubben med Thinea på armen. Og med ny rosa utedress. Gubben kysset sin unge kone lidenskapelig på munnen. Hvorfor har du vært og kjøpt utedress til henne? Det er min mor, hun mente de er så store at det er for kaldt med bare ull. Det er tull! Hun har kjøpt til begge to, de er store så de kan bruke de en god stund. Kle av henne du, sa hannog overleverte nok et barn i morensvaretekt. Han gikk over til sengen med Elise. Ludodama satt bare og stirret, som en annen smiley laget av SynflowerPenguin.Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #415 Del Skrevet 29. januar 2015 Oj dette virker så dramatisk. Må jo prøve å fange inn noen lesere/følgere til tråden. Kalles visst spenningstopp? Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #416 Del Skrevet 29. januar 2015 Fikk kledd av Thinea romdrakten. Vi har begynt å rulle sammen matesonden hennes og legge den på magen under jakken. Dette gjør at det ser mindre dramatisk ut enn om hun har den på utsiden. Praktisk er det og å ha den på plass. Ludodama stirret, og stirret. Lot Thinea komme opp i sengen til Elise. Hva er det hun har i nesen, spurte Ludodama. Det er en mateslange, fordi hun har lagt så lenge på respirator da hun ble født for tidlig. Hun får kvelningsfornemmelser om hun får noe i munnen eller foran munnen. Dette går seg til med tiden. Hun er mye finere i ansiktet enn det andre barnet, sa Ludodsma. Overhørte henne og konsentrerte oppmerksomheten om de to perfekte barna. Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #417 Del Skrevet 29. januar 2015 Så på Gubben og sa, du har fått en melding du ikke har svart på. Å, sa han lettere forvirret, og fant mobilen frem.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #418 Del Skrevet 29. januar 2015 Må dette besvare på mobilen, eller kan vi ta det i privaten, spurte Gubben og sendte et blikk i retning Ludodama. Så la han til, du vet at min telefon er en jobbtelefon, hva om den må til reperasjon og det ligger slike personlige diskusjoner på den? Har du tenkt over det forholdet? Ja, men trenger et svar på det spørsmålet. Kan vi trille den sengen ut i korridoren eller?. Nei, hun må ha surstoffet, det er fast i veggen. Slutt å være hysterisk, da. Mannfolk!Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #419 Del Skrevet 29. januar 2015 Når tid får hun komme hjem? I morgen kanskje? Hun må ha mateslange til over helgen, så kan vi prøve med flaske, kanskje? Har ikkenspurt. Er svaret ja eller nei, på spørsmålet? Du kan vel bare si nei eller ja?Anonymous poster hash: 620a9...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #420 Del Skrevet 29. januar 2015 Gubben reiste seg. Går du? Nja, går ut og spør om ikke vi kan få et portabelt surstoffaparat. Så vi kan ta henne med oss og spise i kantina. Hva skal jeg reise hjem alene og lage middag til bare meg selv for, spurre han tomt ut i luften.Anonymous poster hash: 620a9...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå