Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som opplever dette? Bruker kg på telefonen og vanlig PC, og da merker jeg ingenting. Men når jeg skal inn på kg på macen tar det enormt lang tid å laste, og enkelte sider kommer ikke opp i det hele tatt. Får da feilmelding som sier at tjeneren ikke svarer. Andre nettsider laster kjapt og greit, det er bare kg som henger. Macen er ny.

Noen andre som opplever dette? Hva kommer det av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mac selv, men ingen problemer her.

Anonymous poster hash: feed0...ec9
Skrevet

Bruker mac selv, ingen problemer, men den pleier å slite litt meg andre visse sider..

Anonymous poster hash: ef611...8db
Skrevet

Går helt som normalt på min mac

Skrevet

Null problemer her.

Skrevet

Så rart! Det er bare kg den sliter med, så det skjønner jeg ikke noe av... :klo:

Skrevet

Ingen problemer med KG på det jevne, men den har av og til perioder som er slitsomme. Men si meg, hvilken nettleser bruker du? Jeg opplevde noe av det samme da jeg brukte Firefox. Det ble langt bedre da jeg konverterte til Safari.

Skrevet

Ingen problemer her:)

Skrevet

Jeg bruker safari. Har opplevd tregt KG i perioder tidligere, men det er lenge siden. Nå er det merkbar forskjell på Mac og mobil. Snodig.

Skrevet

Pussige greier. Eneste jeg kan komme på da er å prøve å tømme internminnet på browser, men uansett skulle jo det være en mer "generell treghet" og ikke noe som bare rammer KG, så jeg tror egentlig ikke noe på mitt eget forslag :ler: .

Skrevet

Har den nyeste Macook-Pro og jeg merker ikke noe til dette, mac-en min er veldig rask, men det er kun når det er lite strøm, at den blir tregere.

Anonymous poster hash: 714e5...4d5
Skrevet

Jeg bruker safari. Har opplevd tregt KG i perioder tidligere, men det er lenge siden. Nå er det merkbar forskjell på Mac og mobil. Snodig.

Jeg har naturligvis også Safari, men var ikke fornøyd med den nettleseren, har nå google chrome, som jeg er veldig fornøyd med. :)

Anonymous poster hash: 714e5...4d5

Skrevet

Jeg opplevde noe av det samme da jeg brukte Firefox. Det ble langt bedre da jeg konverterte til Safari.

Jeg bruker aldri Safari, bare FF, og jeg har aldri opplevd noen problemer i det hele tatt. Bruker masse "privacy-addons" så vet ikke om det er det som gjør utslaget. <_<
Skrevet

Har to mac, ingen av de er trege. Bruker safari på begge.

Skrevet

Beklager, men hvem i alle dager bruker Safari lenger? Chrome og Firefox går det jo en høy gang. Safari er omtrent for dem som ikke kan særlig mye om data, og for øvrig kan jeg vedde på at de fleste macbrukere her inne ikke evner til å bruke antivirus en gang.

Skrevet

Hahah, jeg har antivirus :ler:

Som sagt, macen er ny, så jeg har ikke lasta ned noe som helst enda. Skal bytte til chrome, kanskje det blir bedre da.

Skrevet

Jeg har også antivirus ;) . Og Safari har jeg mye bedre erfaring med enn Firefox. Chrome var OK, men ser ikke noen vits i å ha det når jeg er fornøyd med Safari.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...