EMMA2 Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Hei! Vi er i sluttfasen med vognvalg. Har redusert oss ned til enten Simo duo kombi eller Emmaljunga duo kombi. Noen som har input - erfaringer eller egne vurderinger, så tas de i mot med takk!!!! Vi får baby i september/oktober og har derfor blitt anbefalt å kjøpe duo vogn pga ekstra plass i dypvogndelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg ville valgt Emmaljunga fordi Simo-vognene er veldig slarkete i "bøyeleddet" på håndtaket. Emmaljunga ga et mye bedre inntrykk. Riktignok var det på kombivogner vi sammenlignet, men jeg vil tro det samme gjelder for de du nevner. Hvis da ikke det er på de vognene hvor Emmaljunga har samme håndtaksløsning som Brio (at du trekker den til deg istedenfor å bøye den opp). Da vil jeg i hvert fall anbefale Emmaljunga, for da slipper dere sparke borti understellet dersom dere er høye og må ha håndtaket på øverste nivå. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 3. august 2004 #3 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg er KJEMPEFORNØYD med min Emmaljunga duo vogn! Den er knallgod å trille, lett å slå sammen å god plass i.. Også er den fin å se på! Mye finere enn mange av Simo-vognene- syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 3. august 2004 #4 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg er fornøyd med at Emmaljunga's dypvogndel har en liten ryggstøtte som kan slåes opp. Kjempefint når barnet vil titte litt i perioden før man går over til sportsvogndelen. Jeg er også glad i de integrerte 5-punktsselene på sportsvogndelen. Like naturlig å feste ungen som å ta på sikkerhetsbeltet i bilen. PÅ min vogn (2001-mod.) er det en del refleksbånd i stoffet på vognen. Dette har vært helt genialt, siden det er lett å glemme å feste reflekser på når man skal gå ut. (Synd det samme ikke gjelder regntrekket!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMMA2 Skrevet 5. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2004 Anyone med erfaringer om Simo????? Dette er FRYKTELIG vanskelig synes jeg. Liker nemlig begge vognene veldig godt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #6 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg ville gått for Simo sin vogn. Har den selv og er veldig fornøyd. IKke slarkete i det hele tatt. Den er billigere og mye penere enn Emmaljunga sin vogn(synes jeg). I tilegg tror jeg den er en del lettere(det har mye å si når man triller masse). Gå for Simo du-da blir du fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 6. august 2004 #7 Del Skrevet 6. august 2004 Vi har Simo, og er veldig fornøyd :-) Har både kombivogn og sportstrille fra dem. Anbefales. Det eneste jeg tror kan bli problematisk med kombivogn er plassen. Denne gangen føder jeg i januar, ikke i juli. Er litt i tvil om voksiposen vil få plass i bagdelen. Vel vel, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålå Skrevet 6. august 2004 #8 Del Skrevet 6. august 2004 Snakket med naboen i går som hadde vært å sett på både simo kombi og emmaljunga sin kombi sport utgave. Den lave modellen. Simo sin var 10 kg tyngre enn emmaljunga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå