AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Litt om meg: Kvinne, 27, i generelt god form. Jeg lurer imidlertid på hva den ideelle fettprosenten for kvinner på min alder er? Jeg ønsker å være så sunn som mulig, og verken ha for mye eller for lite :-) BMI hjelper meg lite. Jeg har samme BMI som for fem år siden, men er slankere enn jeg var da (blitt sterkere! :-) )Anonymous poster hash: b64f9...31b
Gjest Runforit Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Det finnes ingen ideel fettprosent. Det kommer helt an på hva type livsstil du fører, aktivtetsnivå etc etc. En sunn og normal fettprosent er mellom 20-30% på en kvinne. Det betyr ikke at litt under eller over er farlig eller unormalt da det som sagt avgjøres av hva type livsstil en fører.
Gjest daisydaisy Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Det finnes ingen ideel fettprosent. Det kommer helt an på hva type livsstil du fører, aktivtetsnivå etc etc. En sunn og normal fettprosent er mellom 20-30% på en kvinne. Det betyr ikke at litt under eller over er farlig eller unormalt da det som sagt avgjøres av hva type livsstil en fører.image.jpg Vil bare tilføye at de bildene ikke nødvendigvis er helt realistiske å måle etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå