Mrs. B Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Finnes det noe sted hvor man får helt greie briller til nærsynte billig? Skulle gjerne hatt et par som det ikke var så farlig med til å ha liggende i bilen f.eks. Bruker linser til vanlig men det kan være greit å ha briller i nærheten iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Nille selger noen til 59kr. Vet ikke hvordan de er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #3 Del Skrevet 3. august 2004 optikerene seger i etui til 129. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 3. august 2004 Nille selger noen til 59kr. Vet ikke hvordan de er da. Men jeg regner med at det er lesebriller? Er bare briller med + styrke som jeg finner der... Bruker -3 i linsestyrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blondiii - ikke innlogget Skrevet 3. august 2004 #5 Del Skrevet 3. august 2004 Ja - det spørsmålet har jeg lurt på mange ganger. Det finnes jo bare billige briller med pluss-styrke, hvorfor ikke minus? Noen som vet? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #6 Del Skrevet 3. august 2004 Kanskje fordi at det er flest eldre personer som trenger lesebriller og derfor kjøper disse brillene? Og når man blir eldre så blir man som oftest langsynt. Vet ikke, men var bare en tanke som slo meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 3. august 2004 #7 Del Skrevet 3. august 2004 I flg optikeren min var det av en eller annen grunn vanskeligere å få minusbriller "riktige". Aner ikke hva han mente med det, kanskje det er mer som skal stemme med minusbriller slik som skjeve hornhinner eller noe sånt.... :klø: Pleier ikke Brilleland å annonsere at de har billige brille? Ellers vet jeg at det er en optikerforretning i Molde som selger briller for nærsynte over nettet. Du sender inn data fra brilleseddelen din, også lager de brillene etter dette. Er jo et problem at man ikke får prøvd dem dersom man ikke er i nærheten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #8 Del Skrevet 3. august 2004 Ja - det spørsmålet har jeg lurt på mange ganger. Det finnes jo bare billige briller med pluss-styrke' date=' hvorfor ikke minus? Noen som vet? 8)[/quote'] Om du går til optiker så har de både + og - på billigbrillene sine. Du kan få fra 49 kr og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 3. august 2004 #9 Del Skrevet 3. august 2004 Brilleland har "ordentlige" briller fra 698 med innfatning. Eventuell synstest kommer vel i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #10 Del Skrevet 3. august 2004 De som er nærsynte pleier å måtte bruke briller hele tiden, derfor velger de oftere litt finere briller. De som er langsynte trenger dem bare til lesing, derfor er det flere blant dem som trenger noen rimelige "ekstra"briller som det ikke er så farlig med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå