jordbær84 Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Har full omsorgstilbud for mine barn og inkl. Foreldreansvar. Faren er totalt sløv og fraværende med periodevis med drikking i bildet. Han får ikke lov til å se eller ha samvær med ungene når han er sånn.krever at han må ha tilsyn hvis han skal ha ungene, men dette mener altså min tidligere svigerinne er unødvendig?! "Han er jo voksen og oppegående , og en god pappa" øH Hallo?!! Det verste er at hun faktisk utdanner seg til, førskolelærer....skremmende holdning. Så utrolig typisk at hans familie (hun er damen til broren han) skal dekke over for han. Kjenner jeg blir så forbannet på både han og henne..... Er det mulig å faktisk utdanne seg innen barn, her førskolelærer,der du får inn med teskje på høyskolen hva som inngår omsorgssvikt osv i utdannelsen, og ha sånne meninger samtidig? Trodde ikke det var mulig?! Er selv pedagog, så dette ryster meg!!! 1
Hectine Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Har full omsorgstilbud for mine barn og inkl. Foreldreansvar. Faren er totalt sløv og fraværende med periodevis med drikking i bildet. Han får ikke lov til å se eller ha samvær med ungene når han er sånn.krever at han må ha tilsyn hvis han skal ha ungene, men dette mener altså min tidligere svigerinne er unødvendig?! "Han er jo voksen og oppegående , og en god pappa" øH Hallo?!! Det verste er at hun faktisk utdanner seg til, førskolelærer....skremmende holdning. Så utrolig typisk at hans familie (hun er damen til broren han) skal dekke over for han. Kjenner jeg blir så forbannet på både han og henne..... Er det mulig å faktisk utdanne seg innen barn, her førskolelærer,der du får inn med teskje på høyskolen hva som inngår omsorgssvikt osv i utdannelsen, og ha sånne meninger samtidig? Trodde ikke det var mulig?! Er selv pedagog, så dette ryster meg!!! Folk har ofte et eget synspunkt innen slikt når det gjelder egen familie. "Hos andre hadde jeg såklart ment at det var omsorgssvikt, men jeg tror at det går bra her". Stå på ditt, det er ikke bra for barn å måtte oppleve pappaen sin full. Barn merker dette veldig fort, og det kan gjøre dem usikker på faren. 2
jordbær84 Skrevet 10. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2015 Ja det er nettopp det jeg også mener. Unger merker fort når foreldrene blir rar. Skulle kansje spurt henne om hun ville hatt sine egne unger hos han en helg? Da hadde det nok blitt stille. ... skjønner ikke hvordan hun kan være så dum? 2
Hectine Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Ja det er nettopp det jeg også mener. Unger merker fort når foreldrene blir rar. Skulle kansje spurt henne om hun ville hatt sine egne unger hos han en helg? Da hadde det nok blitt stille. ... skjønner ikke hvordan hun kan være så dum? Kanskje hun syns synd i ham?
jordbær84 Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2015 Nei, jeg tror heller det er at hun rett og slett er litt naiv. Skulle hatt en kjevle i hodet 2
Jade Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Man er ikke en oppegående og god far når man er full. Punktum. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå