Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en foundation til over 500 kr så skal ikke være noe dritt.

Den legger seg ikke på huden min men smuler seg når jeg tar den på huden. Blir som små gummibiter.

post-88332-0-33316300-1420892606_thumb.j

Flere som har vært borti dette fenomenet? Kan den være kuldeskadet? Var ca -8 da jeg hentet den i postkassen. (Ville tro den ble sendt til postkontor selv..)

Er det da min eller nettbutikken sin feil? :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Det så veldig merkelig ut! Du kan eventuelt kontakte selgeren og høre hvordan den blir om den er ute i mange minusgrader, har aldri opplevd det der før.

Gjorde du research på denne foundation'en før du kjøpte den? Hva sier omtaler om den osv? Jeg pleier alltid å sjekke "reviews" på youtube og google før jeg kjøper noe på nettet.

Det kan jo være den er kuldeskadet, men som sagt, prøv å kontakt selger og hør :)

Skrevet

Jeg har sendt mail til nettbutikken, men får vel ikke svar før mandag regner jeg med.

Ja, gjorde research og den var anbefalt av personer som tilsynelatende ikke var sponset. :)

Skrevet

Kan den ha gått ut på dato? Jeg gikk tom her lille julaften, og fant frem en gammel en jeg hadde liggende. Den smuldret seg opp og la seg ikke på huden min i det hele tatt. Hvis ikke tror jeg det er kulden, altså!

Skrevet

Skjer det samme hvis du smører den på hånden eller håndleddet? Bruker du noe primer eller fuktighetskrem før foundation? I så fall kan det være at de ikke helt passer sammen, for eksempel en vannbasert primer og en oljebasert foundation vil ikke funke og se litt som dette ut.

Anonymous poster hash: 99e30...43a
Skrevet

Bruker ikke primer nei, kun fuktighetskrem.

Uansettså skjer det samme på hånden min også.

I reklamasjonseposten la jeg ved bilde av flaskebunnen der det er en form for stempling, tror det må være en form for datostempling. Jeg får ikke til å tyde det. Det står: 4A021. Ellers står det ingenting og jeg har kastet esken som flasken kom i.

Skrevet

Du kan ikke bruke fuktighetskrem under. Vask ansiktet og tørk deg godt og legg deretter et tynt lag. Bygg med flere lag om du vil ha mer dekke.

Anonymous poster hash: 5918d...349
Skrevet

Du kan ikke bruke fuktighetskrem under. Vask ansiktet og tørk deg godt og legg deretter et tynt lag. Bygg med flere lag om du vil ha mer dekke.

Anonymous poster hash: 5918d...349

Jeg bruker fuktighetskrem etter jeg har dusjet. Kan ta timer før jeg påfører foundation over :)

Uansett så skjer det samme når jeg bruker produktet på hånda mi, der jeg ikke har noe produkt under. (Vasker hånda med vanlig håndsåpe og vann og det må vel være innafor) ;p

Skrevet

Jeg får det samme på min Chanel-foundation(nylig kjøpt på parfymeri) hvis jeg bruker fuktighetskrem under, dessverre :(

Anonymous poster hash: 68f21...2f5
Skrevet

Jeg bruker fuktighetskrem etter jeg har dusjet. Kan ta timer før jeg påfører foundation over :)

Uansett så skjer det samme når jeg bruker produktet på hånda mi, der jeg ikke har noe produkt under. (Vasker hånda med vanlig håndsåpe og vann og det må vel være innafor) ;p

Da gjør du det her galt. Du må fukte huden like før du påfører foundation, aller helst rense den igjen i tillegg. Da slipper du "smulingen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...