AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Hei! Har tidligere benyttet meg av en billigfrisør som klipper meg for kr 225 som jeg har vært fornøyd med, men han bytter ofte ansatte og har trekt seg litt ut selv, så var ikke like fornøyd de to siste gangene med hun nye. Har forholdsvis kort hår så burde ikke være så veldig komplisert. Noen tips? Anonymous poster hash: c2be4...7a4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Anyone? Anonymous poster hash: c2be4...7a4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Mye billig og bra, både jeg og mannen min klipper oss på grønalnd i Oslo. Tøyengata 43, det står frisør på vinduene og på døren. Tel. 22 68 31 65. Anonymous poster hash: 636b7...15b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Er litt skeptisk til sånne billigfrisører, like mye på grunn av kommunikasjonsproblemer. Så en frisør like i nabolaget her som så bra ut, men synes 650 for en klipp er sykt drøyt, særlig når jeg skal klippe så lite som jeg skal. Det er ikke noen mellomting mellom billigfrisører og de dyreste noen plass da? Lærlingklipp f eks? Anonymous poster hash: c2be4...7a4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Fant ut at jeg har massevis av "upscale" og "norske" frisørsalonger i nabolaget, men synes prisene var skremmende. Fra 730 og oppover de fleste plassene. Hvordan har folk egentlig råd til å klippe seg? Fikk tilbud om en lærlingklipp til kr. 450 på en av de populære plassene. Det burde vel duge? Gikk også forbi en som heter Central Park som ville klippe meg for kr 590. Virket som en OK, men mindre plass. Mulig jeg går for den. Anonymous poster hash: c2be4...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå