Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på prednisolon i to uker på grunn av en allergisk reaksjon i ansiktet, og sluttet for en uke siden. Helt siden jeg sluttet med kuren har jeg fått kviser hver eneste dag, spesielt panna mi ser ikke ut! Den er full av nupper og kviser. Noen andre som har opplevd dette etter å ha brukt prednisolon? Jeg må bruke Apobase som fuktighetskrem i ansiktet ettersom at huden min er veldig reaktiv nå, kan det være at det er den som forårsaker det?

Anonymous poster hash: 90b15...8c5

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Kviser/urenheter i tillegg til kløe/tørr hud er noen av de mest vanlige bivirkningene av prednisolon. Dersom du sluttet for en uke siden vil dette gå seg til veldig snart. Fortsett å smøre huden med fuktighetskrem. :)

Skrevet

Kviser/urenheter i tillegg til kløe/tørr hud er noen av de mest vanlige bivirkningene av prednisolon. Dersom du sluttet for en uke siden vil dette gå seg til veldig snart. Fortsett å smøre huden med fuktighetskrem. :)

Åja, så bra, takk! Var bare litt merkelig at det kom når jeg sluttet på pillene, men får håpe det gir seg snart!

Anonymous poster hash: 90b15...8c5

Gjest incognita
Skrevet

Huden heler seg ikke over natten, det kan ta litt tid, men den går nok snart tilbake til normalen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...