eliassen Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Jeg er litt usikker, så jeg vil høre hva dere andre skal gjøre. Betaler dere for frisøren til deres forlover?
Sita Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Jeg kommer til å betale for frisørtimen til min forlover, vet ikke hva som er vanlig, men....
zmurfette Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Hadde to forlovere. Betalte ikke for frisørtimene deres, men for at de ble sminket.
minniepus Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Ja, siden jeg ikke betaler noe for min egen.
majan Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 jeg veit ikke men jeg regner med at jeg skal betale for min forlvoer også. trudde det var normalt jeg
Gjest Poirot Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 Nei. Men så har jeg heller ingen krav om at det må være oppsatt eller se ut på en bestemt måte.
blyg Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Mine to forlovere fikk håropsett og sminke av meg.... Vi hadde en skikkelig morsom morgen/formiddag sammen, hvor frisøren kom hjem til oss, og ordnet alle tre!! Det var en viktig og hyggelig stund for meg. I tillegg får de et forstørret bilde av oss tre, som ble tatt på fotograferingen etter vielsen. blyg
Gjest Tex Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 Min forlover pyntet både meg og seg selv hjemme hos henne, så det ble aldri noe regning av det.... Men hun fikk en nydelig forlovergave til gjengjeld, da.
Gjest Tabby Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Det er min gave til forloveren min, siden hun stiller opp for meg uansett hva det er. Har lyst til å vise henne at jeg setter pris på henne og velger da å betale frisøren for henne. Men da jeg nevnte dette for min frisør virket hun overrasket, så det er tydeligvis ikke så vanlig blandt de som bruker henne.
Lullu Skrevet 3. august 2004 #10 Skrevet 3. august 2004 Jeg skal også betale for håroppsett og sminke for min forlover. Vil koste 1 500,- Jeg forlanger ikke at hun skal sette opp håret eller sminke seg på en spesiell måte av den grunn, men jeg vet hun har lyst å bruke penger på dette selv - så da vil jeg heller betale for henne. Skal også gi henne et lite bilde av oss (brudepar + forlovere) i etterkant.
ringblomst Skrevet 3. august 2004 #11 Skrevet 3. august 2004 Vi betaler for håroppsatsen til forloveren min, hadde også lyst til å betale for det samme til toastmasteren vår (søsteren til min kjære), men de hadde ikke ledig tid til alle tre, blir derfor pedikyr-time til henne istedenfor.
Tari Skrevet 3. august 2004 #12 Skrevet 3. august 2004 Jeg hadde med begge søstrene mine til salongen, men jeg betalte ikke for håroppsett eller sminke. Jeg kjøpte et nydelig smykke til de begge 2 som minne om dagen.
Snorkie Skrevet 4. august 2004 #13 Skrevet 4. august 2004 Jeg tilbød meg å betale for frisør til min forlover, men hun vil aller helst å håret helt slett (skal bruke rettetang), og det gjør hun selv. Jeg skal forøvrig ligge over til henne, så det er jo veldig koselig om hun velger å bli med til frisøren, slik at vi kan bli sminket og kose oss sammen mens vi venter. Men det er selvfølgelig helt opp til henne :D
-ida- Skrevet 4. august 2004 #15 Skrevet 4. august 2004 Har tenkt å betale for dem begge, og har kjøpt et smykke til dem som de skal få på morgene på bryllupesdagen tenkte jeg.
Green Skrevet 5. august 2004 #16 Skrevet 5. august 2004 Hadde tenkt å betale noe av det for mine to forlovarar, men no viser det seg at dei ikkje hadde plass/tid hos min frisør så dei må gå til ein annan. Så då trur eg at eg droppar det. Litt av poenget er jo å vere hos same frisør liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå