*Lene* Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Slettet innlegg. Fordi: Dette var ment som ett ironisk/humoristisk innlegg! Gidder ikke forsvare noe det ikke var ment som
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Vel... Det er en sånn typisk setning som var ment bra, men som blir helt feil når ordene kommer ut.
Nordlys Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Ja typisk! Kjenner meg godt igjen! Først den oppturen med flotte komplementer og så kommer nedturen med "menet". Men de mener det jo godt da.... Og joda morsomt også!
Carrot Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 han glemmer det nok ikke på en stund kan jeg tenke meg... - men dere, hva med de som starter helt feil.. Du vet ; "jeg sier det ikke for å såre deg men".. Eller - "dette sier jeg bare for at du ikke skal høre det fra andre å bli lei deg altså".. Slike får meg til å stusse litt da - jeg tenker at det er akkurat det du gjør ditt kryp... sier det for å såre, for å være den første som kommer med dårlig nytt osv.. som om du har en indre glede av det.... :evil: Paranoid som jeg er (dette er selvsagt litt ironisk altså, jeg håper dere skjønner det... men har det ikke falt dere inn også at det faktisk kan ligge mer bak de velmenende setningene liksom?) C - tenkeren..
Linselus Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 han glemmer det nok ikke på en stund kan jeg tenke meg... - men dere, hva med de som starter helt feil.. Du vet ; "jeg sier det ikke for å såre deg men".. Eller - "dette sier jeg bare for at du ikke skal høre det fra andre å bli lei deg altså".. Slike får meg til å stusse litt da - jeg tenker at det er akkurat det du gjør ditt kryp... sier det for å såre, for å være den første som kommer med dårlig nytt osv.. som om du har en indre glede av det.... :evil: Paranoid som jeg er (dette er selvsagt litt ironisk altså, jeg håper dere skjønner det... men har det ikke falt dere inn også at det faktisk kan ligge mer bak de velmenende setningene liksom?) C - tenkeren.. Akkurat som "ikke for å skryte men,..." (jeg har like godt begynt å si: "for å skryte litt av meg selv" for det er jo stortsett det vi ønsker å gjøre når vi sier sånt ) Penelene: stakkar mannen din, han kommer nok ikke til å glemme dette med det første. Sånt er i grunnen litt gøy etterpå, for intensjonen med setningen er så flott, men ordene blir så feil når de kommer ut!
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Synes det er dårlig gjort å bli pottesur når han forklarer hva han egentlig mener. Du kan heller lære deg å takke for komplimenter du får i stedet for å flåse dem bort, så slipper du å gjøre andre mennesker forlegne også. Det er PINLIG å gi et kompliment til noen som ikke kan ta i mot!!! PINLIG SIER JEG!!
*Lene* Skrevet 3. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2004 Synes det er dårlig gjort å bli pottesur når han forklarer hva han egentlig mener. Du kan heller lære deg å takke for komplimenter du får i stedet for å flåse dem bort' date=' så slipper du å gjøre andre mennesker forlegne også. Det er PINLIG å gi et kompliment til noen som ikke kan ta i mot!!! PINLIG SIER JEG!![/quote'] Dette var skrevet ironisk! Alle her skjønte det, men ikke du!! Les bedre neste gang, før du velger å forsure mine innlegg!
Gjest Poirot Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Var det ironi at du ikke klarte å ta imot komplimentene?
*Lene* Skrevet 3. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2004 Jeg prøvde å vinkle det morsomt ja, derav den rødmende figuren! Sukk, prøvde å lage en morsom greie ut av det. Min mann og jeg lo godt etterpå!!! OK!! Jeg tok i mot komplimentene!!! Skulle lage en liten artig historie, av hvordan man kan vinkle litt feil ordsammensetninger!
Gjest Poirot Skrevet 3. august 2004 #11 Skrevet 3. august 2004 Ja, jeg skjønte det. Mysans poeng var vel mer at han ikke ville sagt den siste setningen hvis du hadde sagt tusen takk og ferdig med det.
Catzy Skrevet 3. august 2004 #12 Skrevet 3. august 2004 Kanskje det var moro, men du hørtes jo sur ut. Alle burde bli flinkere til å gi og ta imot komplimenter. Hvis man alltid gir dumme tilbakemeldinger på komplimenter, så gidder ikke folk å gi dem lenger, fordi det blir litt pinlig. Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #13 Skrevet 4. august 2004 Ah min fyr er også flink på det der... Meg: Ja du vil vel jeg skal se ut som Rollergirl, du!! Han: Jaaa! Som om jeg hadde fått deg for meg selv da! Litt pinlig etter den. Og han: JEg gidder ikke sikle etter damer på tv når jeg kan TA TIL TAKKE MED det jeg har her ved siden av meg i senga. Den syns jeg var litt ekkel, "ta til takke med"?? Men alt av dette ble oppklart han er så dårlig med ord hoho!
*Lene* Skrevet 4. august 2004 Forfatter #14 Skrevet 4. august 2004 Spidey: Jaaaaa, det var poenget med innlegget! Takk, du skjønte det! At ikke alle er like flinke med ord, og at det kan bli litt festlig innimellom!
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #15 Skrevet 4. august 2004 Penelene: Det var faktisk kav umulig å skjønne at du hadde noen ironi her. Trodde du ble sur jeg, for ellers skjønner jeg ikke hvorfor du skrev det??
*Lene* Skrevet 4. august 2004 Forfatter #16 Skrevet 4. august 2004 Ok, tydelig at det kom feil ut! Det var ment slik ihvertfall!
*Lene* Skrevet 4. august 2004 Forfatter #17 Skrevet 4. august 2004 Men gidder ikke forsvare dette lenger..Mitt forsøk på et morsomt innlegg var tydeligvis heeeelt misslykket! Slettes! :-?
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #18 Skrevet 4. august 2004 Men ikke festlig før etter minst 24 timer Spesielt ikke hvis du allerede er litt usikker på deg selv, som jeg er!
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #19 Skrevet 4. august 2004 Ja, jeg skjønte det. Mysans poeng var vel mer at han ikke ville sagt den siste setningen hvis du hadde sagt tusen takk og ferdig med det. Tusen takk Poirot - du pleier å forstå meg du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå