AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg mener selv jeg ikke er rasist, men iblant lurer jeg. Jeg har ingenting imot folk med andre religioner, så sant de ikke er ekstremister, men jeg kunne aldri tenkt meg å være sammen med en muslim. Grunnen er jo da kulturforskjellene. Men gjør dette meg til en rasist? Det er jo som at jeg heller ikke kunne vært sammen med en som er i jehovas vitner.Anonymous poster hash: 34fdd...c3b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Å Være rasist er å mene at noen raser er mer verdt enn andre eller er bedre. Mennesker skal så bli dømt på bakgrunn av det og ikke hvem de er som person. Jeg vil ikke si du er en rasist, men er det i det hele tatt noe å bry seg om? Anonymous poster hash: 7dbad...96b 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Alle mennesker blir sosialisert til å ha rasistiske holdninger gjennom livet som påvirker forskjellige deler av personlighet og preferanser på forskjellige måter. Dette er ikke noe vi nødvendigvis kan noe for, selv om det nok er noe vi burde være mer klar over. Det kan godt hende at noen av disse rasistiske holdningene har innvirkning over preferansen din, men i utgangspunktet er ikke det den første tanken. Jeg ville for eksempel aldri giftet meg med en muslim, men heller ikke en jøde eller kristen. Anonymous poster hash: e0e56...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå