AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Tattoveringer er noe som har fasinert meg lenge og i disse dager skal jeg ta min første hos en dyktig artist. Av ren nyskjerrighet lurer jeg på om dere her inne dømmer alle som har tattoveringer som "harry" og mennesker med dårlig stil? https://www.youtube.com/watch?v=dXwPdxIYU_c Hun her i linken over f.eks har tattoveringer på hender og hals, men hun jo utrolig søt og sjarmerende. Ser dere den kunstneriske delen, eller ser dere kun en pen jente som ødelegger seg med tattoveringer og som sikkert har dårlig moral og er mindre smart med tanke på fremtidsutsikter? Jeg undres. <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/dXwPdxIYU_c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Anonymous poster hash: 6f73e...024
globalagogo Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Jeg syns tatoveringer er lite pent. Sier det ikke til de jeg kjenner med det, vil jo ikke være frekk. Vet ikke hvorfor jeg ikke liker det. Det er liksom et tilbehør man aldri får av seg. Tenker bare på den DNBreklamen:D 5
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Jeg syns tatoveringer er lite pent. Sier det ikke til de jeg kjenner med det, vil jo ikke være frekk. Vet ikke hvorfor jeg ikke liker det. Det er liksom et tilbehør man aldri får av seg. Tenker bare på den DNBreklamen:D Det var vel ikke den reklamen der han ringte for á spórre hvordan Death Metal skrives, og sá hadde han skrivet Deaf Metal? Endret 10. januar 2015 av SunflowerPenguin 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Hvorfor skal du bry deg om hva de som synes tatoveringer er harry synes uansett? De vil jo være negativt innstilt, uansett hvordan du spør. Det er faktisk sånn i samfunnet, kanskje med unntak av den kliniske helsesektoren og matlagingsbransjen, at tatoveringer ikke er en "fengselsgreie" og ikke ødelegger for framtiden til folk lenger. Det er den eldre garde som er mest negativt innstilt, og med mindre du er 30 selv er det de som er mer åpne du kommer til å gjenge deg med mesteparten av livet! Noen kommer alltid til å være negativt innstilt, om det er på grunn av tatoveringene, brilleinnfatningen, genseren eller hårfargen din spiller ingen rolle. Det eneste som egentlig har noen innvirkning er hvordan du tar inn andres negativitet. Det er jo heller ikke sånn at du kommer til å få noe særlig med direkte kommentarer(annet enn fra en bekymret bestemor eller lignende). Selv er jeg av typen i videoen, vanlig utseende, sminkemåte og stil, men med noen synlige tatoveringer og samme nesepiercingen. Har hittil ikke merket noen hindringer det har medført i arbeidslivet, både på barneskole, butikk og kontor Anonymous poster hash: 46629...7a3
Gjest Bud Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Tatoveringer og tobakk ødelegger selv den vakreste.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Jeg synes ikke at tatoveringer er noe pent. Jeg synes at tatoveringene ødelegger hennes egentlige skjønnhet. Det handler ikke om å dømme henne som person. Anonymous poster hash: cb5ca...869 10
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #7 Skrevet 10. januar 2015 Jeg blir veldig distrahert av tatoveringene, og siden jeg ikke syns tatoveriger er noe pent føler jeg at tatoveringene stjeler personens egentlige utseende. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker dem. Har en søster med en tatovering på ankelen, og en bror med tatovering over arm/brystkasse, samt venner med tatoveringer her og der, så det er ikke som jeg ikke kjenner bra folk med tatoveringer. Jeg syns likevel det er en idiotisk ting å gjøre.Anonymous poster hash: 44ad3...064 9
kapteinNorge Skrevet 10. januar 2015 #8 Skrevet 10. januar 2015 Jeg syns tatoveringer som kan skjules er ganske kult. Med det mener jeg typiske sleeves og alle tatoveringer på overkroppen/underkropp er ganske stilig. Hendene og annsiktet blir bare harry. Det er sjeldent det ikke passer seg med tatovering, men anledningene finnes, og da syns jeg det er greit at det er enkelt å dekke over dem med en genser eller lignende. Motivet har også mye å si for om en tatovering er fin eller ikke selvsagt, men på gennerell basis er jeg fan av tatoveringer og skal ta selv så fort jeg finner ut av hva
Gjest daisydaisy Skrevet 10. januar 2015 #9 Skrevet 10. januar 2015 Jeg tror moren min gjør det. Dømmer alle med tatovering o.l., synes de er rare mennesker.
Gjest Keikolina Skrevet 10. januar 2015 #10 Skrevet 10. januar 2015 Hvem bryr seg om hva sure kjerringer på kg mener.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #11 Skrevet 10. januar 2015 Jeg er en av de som ikke liker tatoveringer, synes det rett og slett ikke er pent. Dømmer vel ikke personen direkte eller tenker at det harry, men skjønner ikke hvordan folk tenker når de tar dem. De fleste godt voksne mennesker har bilder av seg selv med klær eller frisyrer hvor de ser tilbake og tenker "Gud, hva tenkte jeg på den gangen!", men klær kan byttes ut og håret vokser. Man vokser ikke fra en tatovering. Jeg synes heller ikke piercinger er fint, men de vet jeg i det minste at man kan ta ut. Jeg har sett tatoveringer som er estetisk pene, men jeg liker rett og slett ikke malt hud, på samme måte som noen ikke liker unaturlige hårfarger. Men så bør du ikke bry deg om hva jeg synes eller tenker om dette, da sannsynligheten for at du noen gang møter meg er heller liten. Du hadde sikkert syntes at noen av klesvalgene mine var skikkelig teite f.eks. Anonymous poster hash: 5cfe8...1a4 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #12 Skrevet 10. januar 2015 Hun her i linken over f.eks har tattoveringer på hender og hals, men hun jo utrolig søt og sjarmerende. Ser dere den kunstneriske delen, eller ser dere kun en pen jente som ødelegger seg med tattoveringer og som sikkert har dårlig moral og er mindre smart med tanke på fremtidsutsikter? Jeg undres. Anonymous poster hash: 6f73e...024 Sistnevnte. Hun er en pen jente, men det er på tross av tatoveringene. Hun ville fortsatt vært langt flottere uten, så ja tatoveringene ødelegger henne. Folk kan gjøre akkurat som de vil, men tatoveringer er for meg harry og stygt. Anonymous poster hash: 42f5e...5e2 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #14 Skrevet 10. januar 2015 Om det er gjennomtenkt og ligger en litt tradisjonell stil bak så er det nydelig, 80% av det du ser er dessverre tull som vedkommende trodde var en god ide der og da, men som ikke har nok tanke bak til å være attraktivt på sikt.... Anonymous poster hash: 6f558...01c
globalagogo Skrevet 10. januar 2015 #15 Skrevet 10. januar 2015 Det var vel ikke den reklamen der han ringte for á spórre hvordan Death Metal skrives, og sá hadde han skrivet Deaf Metal? Haha! Den også! Men jeg tenkte på en reklame for pensjonssparing i DNB, der man ser mange eldre mennesker "som burde ha tenkt på at de en dag blir gamle" med skjeve tatoveringer, seggete silikonpupper og læraktig inntørket hud (mye sol som ung sikkert...) Haha:p men det er jo en veldig pessimistisk tankegang!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #16 Skrevet 11. januar 2015 TS her. Jeg ønsker at tråden skal bli slettet. Hjelp? Anonymous poster hash: 6f73e...024
Gjest Belle âme Skrevet 11. januar 2015 #17 Skrevet 11. januar 2015 Syns tatoveringer nedover ein muskuløs arm er driiiiiiiiiitpent!!!!
Silfen Skrevet 11. januar 2015 #18 Skrevet 11. januar 2015 Haha! Den også! Men jeg tenkte på en reklame for pensjonssparing i DNB, der man ser mange eldre mennesker "som burde ha tenkt på at de en dag blir gamle" med skjeve tatoveringer, seggete silikonpupper og læraktig inntørket hud (mye sol som ung sikkert...) Haha:p men det er jo en veldig pessimistisk tankegang! For meg så forteller det en historie. Det er ikke stygt, som i at det er en kropp med tatoveringer bærer synlige bevis om valg tatt gjennom livet. Det er like lite stygt i mine øyne som å se på et lerret på en vegg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #20 Skrevet 11. januar 2015 Jeg synes neseringen trekker utseendet hennes mer ned enn tatoveringene. Anonymous poster hash: f5237...c60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå