AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Sønnen vår på 4 kastet først opp mandag kveld, diare samme kveld. Helt fin dagen etter før han plutselig kastet opp en gang på ettermiddagen. Så gikk det 3 dager før kan kastet opp på nytt en gang i går ettermiddag. Og så en gang i natt. Er dette omgangssyken? Er det virkelig mulig å få det 3 ganger på en uke??? Ingen andre i bhg har det, men det er jo tiden for sånt nå. Ingen andre av oss i familien har fått det. En av oss har vært litt kvalm, men ikke noe mer.. Hva kan dette være?Anonymous poster hash: a5d5d...613
Gjest Magdalene Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Hvordan er han ellers da? Influensaen som går nå har også kvalme og oppkast..
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Hvordan er han ellers da? Influensaen som går nå har også kvalme og oppkast.. Han er fin ellers. Slapp og sliten, men ikke forkjøla eller noe sånt. Har ikke målt feber, men han virker ikke varm heller. TSAnonymous poster hash: a5d5d...613
MariaHP Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Spiser han for mye? Mange barn kaster opp når de spiser eller drikker for mye.
MariaHP Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Spiser han for mye? Mange barn kaster opp når de spiser eller drikker for mye. Jeg har også opplevd barn som kaster opp når de gråter og hikster.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har også opplevd barn som kaster opp når de gråter og hikster. Han gråter ikke. Og er heller ingen storspiser... TSAnonymous poster hash: a5d5d...613
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #7 Skrevet 10. januar 2015 Jeg ville sett an, men om det ikke gir seg så kan det jo være greit å ta en tur til legen. Kan det være noe han har spist som han reagerer på? Allergier? Anonymous poster hash: 0d3e1...a7d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #8 Skrevet 10. januar 2015 Jeg ville sett an, men om det ikke gir seg så kan det jo være greit å ta en tur til legen. Kan det være noe han har spist som han reagerer på? Allergier? Anonymous poster hash: 0d3e1...a7d Tenker det blir legen på mandag ja.. Har lurt på om det kan være allergi eller matforgiftning ol. Men har har aldri vært allergisk før... Nå har han vært sånn en uke, matforgiftning varer vel ikke så lenge? Alt han spiser og drikker nå kommer opp igjen.. TSAnonymous poster hash: a5d5d...613
masekopp Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Høres ikke egentlig ut som omgangssyke, men jeg hadde noe lignende stadig vekk da jeg var yngre. Har aldri funnet ut hva det er, da - så ikke mye hjelp å få her. Legen er nok det beste. Prøv å få i han noe næring da - når jeg var sånn pleide jeg å få: - Fryst vann (isformer) - Fryst brus (mozell/cola osv i isform) - Chips med salt (potetskruer eller lignende) - Ritz-kjeks eller lignende - Kyllingsuppe - Evt kjøp Gem på apoteket, det skal erstatte mangler man får av væsketap God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå